Sziasztok .Egy kis segitség kellene.Egy E corsa 2017-es lenne szó.Belehet állítani azt hogy amikor elindulunk akkor bekapcsoljon a központi zár.Otthoni beállitásra gondoltam, vagy csak szervizben lehet.
Vettem új klíma nyomáskapcsolót, most ezzel nem kapcsolgatja össze vissza be a ventillatort, viszont a kis motor hűtés jelző piktogramm meg mindig világít, mivel tudnám el tüntetni, klíma hűtő ventillator nem raktam vissza, lehet ez a baj?
Nincs ebben semmi érdekes, kb. 3percig kell elem nélkül maradnia mire felejt. De a távirányítónak semmi köze az indíthatósághoz. Az immo egy teljesen más rendszer, nincs szüksége az elemre.
Segítséget szeretnék kérni, adott egy G astra x16xel motorkoddal, klímás autó, sajnos volt egy kissebb balesetem, a klíma hutom teljesen kuka, azt le kellett vennem, illetve a ventilátor is, a nyomaskapcsolo is kapott sajnos, az most a problémám vele hogy egyfolytában megy a hűtő ventillatorom, van rá valami megoldás hogy ne menjen egyfolytában, biztosítékot kivenni vagy hasonló, vagy csak opcommal lehetne kikapcsolni a klímát hogy még nincs hozzá meg, de ne jelezze hibának?
Sziasztok! Köszönöm, hogy csatlakozhattam a fórumhoz. Nemrég vettem egy opel astra g.-t 1999-es évjárat 1.6 benzines. Az akumlátor saru levétele után. A check Engine gyujtás ráadás után pár másodpercel el kezd villogni és nem tudom beindítani. Ha viszont egyből indítok akkor beindul, felmegy a fordulat 2000-re majd leáll. Ilyen jellegű probléma volt e már valakinek?
Lehet hogy nem igy hívják de képem van rola. Nem tölti fel a rendszer. Az egyik vegere megy rá a benzin cső a másik végén van rögzítve. Vauxhall motor 8 szelepes
Üdv a fórumban. Opel astra F 1.4 benzines autónál indítás után pár másodpercig 2500 az alapjárat, utana visszaáll. Ugyanez motorfék után is ha kinyomom a kuplungot. Alapjárati motor és az üzemanyag nyomás erzekelő cserélve lett. Várom a hozzáértő valaszokat köszönöm.
Szerintem egy márkaszerviz nem kötelezhet arra, hogy megjelenj a szervizben az autóddal. Ők nem hatóság. Ha az autód így is teljesíti a megszabott környezetvédelmi normát, mehetnek a sóhivatalba. Maximum akkor kötelezhetnek a beavatkozásra, ha egy hatósági ellenőrzésnél kiderül, hogy az autód nem felel meg a normának. A másik, hogy ha nem tértivevényesen kaptad a levelet, semmi bizonyíték nincs rá, hogy a levelet kézhez kaptad.
Kicsit ütődöttnek gondolod az autógyártókat. Ez nagyon nem így működik. Hiába veszel másik motorvezérlőt, azzal nem fog működni az autó. Márkaszerviz kell a cseréhez..... Ergo ugyanott vagy mint most. Majd megint márkaszerviz a visszacseréléshez. A márkaszerviz sem lát bele, csak on-line kapcsolódik a gyári szerverhez, ahonnan automatikusan frissítik megint a szoftvert.
Sziasztok! A következő hibajelenség megoldásában keresek segítséget:
Opel astra g 1.6
Hibák: p0351,p0353,p0353,p0354
Inditáskor néha megjelenő nagyon gyenge szikra. Diaggal meghajtva tökéletes szikra mind a négy trafón. Főtengely jeladó cserélve. Mi adja az ecunak vezérléshez az impulzust? Van esetleg más jeladó aminek köze lehet ehhez? Vagy nagy a valószínűsége annak,hogy tipushiba, s ecu felújítás a megoldás? Megköszönném a segítő tanácsokat.
Meg tudja valaki mondani, hogy astra G -ben az utastérben a kábelköteg merrefelé van átvezetve a jobb oldali ajtó csatlakozójába?
Bal oldalon a küszöb borítás alatt megy hátra, jobb oldalon pedig ott jön előre, de hol lehet megtalálni az átvezető részt?
Ez a csatlakozó van a bal oldalon a küszöb végénél lévő L burkolat alatt. Alul mennek hátrafelé a kötegben a kábelek.
A visszapillantó fűtést szeretném megcsinálni jobb oldalra is. A bal oldali ajtóhoz a zöld csatlakozó fix részébe kellett egy papás érintkezőt rakni, és felkábelezni az ajtó csatlakozóig, és oda is kellett egy mamás érintkezőt rakni. Beraktama biztosítékot, meg egy relét.
Az ajtóban a tükör csatlakozóig bent vannak a kábelek. Tükörlapot cseréltem, csináltam saruzott kábelt és a bal oldal már működik.
Viszont a jobb oldalt nem tudom, hogy hol kellene levenni, és merre van a kábelek nyomvonala?
Létezik az, hogy egy pin-re van kötve mindkét oldal vezetéke a zöld csatlakozóban?
Gyújtáskapcsolót szeretném kicserélni - ehhez a zárbetétet ki kell szedni ....
Most jön a probléma : semmilyen lyuk nem található felül ahol a betétet "tartó" reteszt egy vékony csavarhúzóval oldani lehetne ...
Kérdés ezek után : hogy lehet eltávolítani a zárbetétet ? A fenn levő videókon G-s ill Zafira modelleknél látható a csere - de ott mindenhol tisztán kivehető a kis lyuk amelyen keresztül oldani lehet a reteszt ...
Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni.Az autó egy 2014-es,automata váltós Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI.Hibakód nélkül a következő jelenség lép fel: főleg intenzív gyorsításkor vagy emelkedőn az autó megtorpan,nem gyorsul tovább hanem az automata váltó visszavált.Ilyenkor újra felgyorsul majd megint elfogy a kraft.Ami eddig cserélve lett: üzemanyag szűrő és légtömeg mérő.Az üzemanyagban van injektor tisztító adalék mindig.Nem az enyém az autó,csak segítek egy ismerősömnek.
Izé, most látom NZ és nem XE, akkor meg marhaságot írtam, :// az X14NZ-s motor ugyanúgy központis és osztófejes mint a C14NZ. Környezetvédelmi különbség van közöttük.