Biztos vagy abban a 27-es kódban? Erre az autóra az értelmetlen lenne. (97-es autónak elméletileg már 4 karakteres kódot kellene villognia) Milyen diagcsatlakozó van benne?
Sziasztok van egy ople astrám 1.4 c14nz 1997.Bevilan a motorkontol 27-es hibával mit akar takarni?elméletbe "utartásjeladot" takar! Miaz meg hol találom!
Eladó felújított hengerfej (nyomáspróba,síkolás,új szelepek és szelepszár szimeringek),ami jó a következő motorokhoz: Z19DTR ,A20DT ,A20DTH ,A20DTR irányár: 110.000 Ft. Érdeklődni a 30/7892407 telefonszámon lehet.
Egy 2002es corsaba VDO CDR2005 radiot ki lehet valahogy hazilag kodolni? Anno egy cdr500ast ki tudtam egy programmal de mar nincs meg. Van valakinek valamiotlete?
Üdv. Astra H 2006-nál nem akar kikapcsolni a hűtőventillátor (nem a légkondié). Nem vettem észre, és sikeresen le is meritette az akkumulátort . Ez mitől lehet? Illetve teljesen lemerült aksi után "elveszit" valami adatokat a bord computer? Vagy feltöltés után minden marad a régi?
Összefoglalva: 97-es légkondis fastra két csöves vákumszeleppel (mint fűtés csap) készült. Azt és a termosztátót kellett cserélni. Nem radiátor dugulás, nem kellett bontani. A célszerszámok miatt szakember segített. Szerencsém volt, anyagilag.
Ha valaki tud segíteni megköszönöm. 1.8 B Zafira hátsó ablaktörlő bekacsolásakor ciripelő hangot hallat valszeg az ablaktörlő motor. Szerintetek? Vagy 3-4 törlés után elhallgat. Köszi szépen-
Köszönöm, nekiállok. Szeretem annyira az autómat, hogy megtanuljam műteni. Bár most olvastam, hogy valami vákumcsap is lehet (típusfüggően) és annak a hibája megmagyarázná a "gyorsításkor meleg van" jelenséget. Csak tudnám hol van.
Valóban, nem kell bontani a vezérlést. "Szerencsére" az én X16SZR-emnél igen :-(
Viszont ahogy nézem pofon egyszerű a csere, 3 csavar, egy csőbilincs, és a termosztátház tetején lévő pipára csatlakozó cső leválasztása és ennyi. Nemigen tudsz "elrontani" semmit! Szerintem bátran belevághatsz :-)
A szerelő, aki tavaly betette a termosztátot, esküszik, hogy az jó, csak kicsit lejjebb van a hőfoka. Ja, kék alatt mi, akkor nagyon nem belevaló, mert 91 fokra emlékszem eredetileg.
Érdekes még, hogy ha felmelegszik a víz 100 fölé, bekapcsol a hűtőventi, akkor is jéghideg levegőt fúj. De ha elindulok, gyorsításnál jön a meleg, aztán gurulok 50-nel, jéghideg.
Úgy emlékszem ezt nem kell bontani, mert a blokk bal oldalán elöl, ott a termosztát, simán látszik. De nem vagyok szaki, csak párszor már láttam, hogy cserélik. Én nem merem természetesen, mert ebben a korban az ilyen akció már csőcserével, egyéb váratlan költséggel járhat. Ha nem lesz szaki, megyek hidegben vidékre.
Nekem is volt hasonló problémám, mikor nyitva maradt a termosztát. Csak a csere oldja meg a fűtés problémát. Ahogy tudom a cseréhez le kell bontani a vezérlést. Én, mikor hasonló gonddal küzdöttem és mennem kellett az autóval egyszerűen betettem a hűtő elé (klímásnál a két hűtő közé) egy kartont, ami betakarta a felét függőlegesen osztva. Így volt 90 fok körüli üzemi hőmérséklet és persze fűtés. Nyilván ez egy "vészmegoldás", de időlegesen működhet :-)