Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hubo44 Creative Commons License 16 órája 0 0 146025

Ez nem komunikal a F1-el nem išmeri fel a mu"ser fal.

Előzmény: elistvan (146022)
TraguAre Creative Commons License 21 órája 0 0 146024

Kívülről:)

Előzmény: Spanos (146021)
TraguAre Creative Commons License 21 órája 0 0 146023

Érzésen szerint, a rádió túl nagy a FI-be.

Előzmény: elistvan (146022)
elistvan Creative Commons License 22 órája 0 0 146022

Valakinek esetleg Borsod megyében lenne eladó 1-es fábiája? (2006-2007-es klímás)

 

illetve CG130 autoradio beépíthető az 1-es fábiába?

Spanos Creative Commons License 24 órája 0 0 146021

Szegbelövőt neki!

 

:D

Előzmény: tarejos (146020)
tarejos Creative Commons License 25 órája 0 0 146020

Há hogy átdiffundál vagy valami ilyesmit.  :-)
Csak könnyebb lenne úgy nem?  :-)

Előzmény: James 42 (146019)
James 42 Creative Commons License 25 órája 0 0 146019

Erre milyen választ vársz? Azt, hogy ha anélkül is alá tudod fújni, akkor nem kell kiszabadítani?  :-)

Előzmény: tarejos (146018)
tarejos Creative Commons License 27 órája 0 0 146018

Egy jó nagy részen nekem is megereszkedett a fehér lepel.
Ki kell szabadítani a szélét az ajtókédernél és aláfújni majd fölnyomkodni?

Előzmény: 409 (146016)
csíkos-háTTú Creative Commons License 1 napja 0 0 146017

Jaaa, hogy az egy link!

Kössz!

Danke very much!

Előzmény: 409 (146016)
409 Creative Commons License 1 napja 0 0 146016

????  Ha  Pl.-ra kattintasz az nem jó?

 

De ott a gugli, beírod, hogy kárpitragasztó spray, és lesz több tucat találat.

Előzmény: csíkos-háTTú (146015)
csíkos-háTTú Creative Commons License 1 napja 0 0 146015

Kösssz!

Esetleg gyártó, bolt, ahol be lehet szerezni?

Előzmény: 409 (146014)
409 Creative Commons License 1 napja 0 0 146014

 

 Nem meglepő módon, kárpitragasztóval... :))   Pl.

Előzmény: csíkos-háTTú (146012)
Spanos Creative Commons License 1 napja 0 0 146013

A dolog engem is érdekel, szintén zenész!

Előzmény: csíkos-háTTú (146012)
csíkos-háTTú Creative Commons License 1 napja 0 0 146012

Uraim!

Egy gyors kérdés:

Ha megereszkedett a tetőkárpit (17 év, cca. 450ezer km, napi használat, kb. 8 éve csillaggarázs), azt mivel lehet rábírni, hogy visszamenjen a helyére, és ott is maradjon?

KÖsssz!

csíkos

Bakter1234 Creative Commons License 2 napja 0 0 146011

Köszönöm, megpróbálom a hétvégén hátha segít.

Előzmény: 409 (146008)
Bakter1234 Creative Commons License 2 napja 0 0 146010

Köszi.

Előzmény: Octi19 (146006)
M.VIII Creative Commons License 6 napja 0 0 146009

Hali!

 

Néha sír a gumi, néha nem...viszont feltűnt, hogy erősebb a gördülési zaj. Megvizsgáltam a gumikat, a jobb oldaliak fűrészfogasak. Az első egy picikét, a hátsó belső éle otrombán. Az az igazság, hogy két éve koccantam fele, jobb hátulról eltaláltak. Nem volt nagy ütközés, de a hátsó ajtón meglátszik. Lehet, hogy elment a hátsó hidam? :( Eddig nem tűnt fel félrekopás, úgy látszik, kellett neki két év...

 

Előzmény: tarejos (145994)
409 Creative Commons License 6 napja 0 0 146008

 

 Elsőre fogjál egy jó nagy injekciós fecskendőt. Szívjál le a fékfolyadéktartályból egy fecskendőnyit. Nyomd ki belőle, töltsd fel friss fékfolyadékkal, és nyomd bele a munkahengerbe a légtelenítőjén keresztül. Cseréld le a folyadéktartályban lévő fékfolyadékot. Ha megjavul öröm, ha nem akkor valamelyik henger szarakodik.

Előzmény: Bakter1234 (146005)
Spanos Creative Commons License 2017.06.22 0 0 146007

Kép alapján nagyon egyben volt a gép és nagyon szép a színe is!

 

Ha a Tia utóitok fapados, akkor mit szóljunk mi? :D Ebben tényleg semmi extra nincs, van egy utólagos ablakemelő, de az is elég kóklány, a vezető oldali része alig megy le-fel, pedig lassan olajban úszik az egész szerkezet. :-/

 

ESR-ESP és egyéb nyalánkság, az nuku. De pont ezért jó és tényleg vicces, hogy 40-nél simán benyomom 5-ösbe és megy. :D

Előzmény: Syracusa (146002)
Octi19 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 146006

A fékfolyadék cseréjnek menete azzal kezdődik, hogy a tartályban lévő folyadék cseréje után a kuplung munkahengerből 1dl folyadékot kell leszívatni és csak ezután lehet kezdeni a jh kerékkel és utána bh, je,be sorrendben 2,5-2,5dl leszívásával.

Nekem ez a hiba nagyon vagy munkahenger vagy főhenger hibának tűnik.

Előzmény: Bakter1234 (146005)
Bakter1234 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 146005

Sziasztok!

 

Véleményetekre lennék kíváncsi:

Fabia 2006 1.2 12V kb.250ezer km

 

A kuplung főleg melegben azt csinálja, hogy néha hiába nyomom be a pedált, nem emel rendesen ki, fel kell pumpálni, akkor egy darabig jól működik. Főleg ha araszolok a dugóba, akkor kell sűrűn pumpálni.

 

Lehet hogy csak az olaj levegősödött fel? Szerintem még sohasem volt cserélve, mert ahogy néztem, hiába volt a fékolaj már cserélve attól szerintem a kuplung hidraulikába nem cserélődik ki automatikusan az olaj.

Vagy egyszerűen minden elöregedett, és cseréljem ki mind a két munkahengert (pedálnál, váltónál) kompletten.

 

Mekkora munka ez? Valaki esetleg csinált már ilyet otthon?

 

Köszi.

Syracusa Creative Commons License 2017.06.22 0 0 146004

Igen, sosem értettem miért húzogatták a szájukat néhányan a motorra, pont benne volt az a nyugis, kiegyensúlyozott karakter, ami a mostani dízelemből fentről és a volt céges tizenhatszelepesekbből alulról hiányzott. Vagy ilyesmi. Nem egy erőgép, de éppen elég lapos a nyomatékgörbéje ahhoz, hogy kellemes legyen és alapjáratközelben is tudjon normálisan mozogni anélkül, hogy szétkalapálná a csapágyait.

Heh, jut eszembe, a vezérműlánc szett is kimaradt. Talán mert ~ötezer kerékkel együtt és a legnagyobb baj ami történhet vele/miatta, az némi zaj.

Akárhogy is, nem voltak sosem álmatlan éjszakáim amiatt, hogy holnapután mit kell benne  cserélnem, ami anyagilag romba dönt. :)

Előzmény: tarejos (146003)
tarejos Creative Commons License 2017.06.21 0 0 146003

Jajj, a hátsó kipuff dobot meg a két hátsó felütésgátlót kifelejtettem.  :-)
Én egyébként nagyon szeretem ezt a motrot a Fábiában.

Jobban, mint anno a céges golfokban ill.a mostani Jetta-ban az 1.6-os motrokat.

 

Többször kacérkodtunk már a cserével, de aztán mindig arra jutottunk, hogy sz..ré - h...gyé lehetne eladni, és bár épphogy nem fapados (Cool I.) , meg nincs tele 3 betűsekkel (még ABS sincs), igazából nincs értelme egy újat venni.
15 év alatt van benne idáig 78ezer, jelen felállás szerint mostanában 3-5ezer/év megy bele.
Baromira nem érné meg egy újba beruházni.
Ha ez a mostani műtét sikeresen meglesz, akkor azt hiszem elduruzsol még pár évet nálunk.

Előzmény: Syracusa (146002)
Syracusa Creative Commons License 2017.06.21 0 0 146002

Már csak nosztalgia (sajnos), tavaly adtam el a 2003-as Fabia 1.4mpi-t. A nem tervezett javításokban egy trafó és két termosztát volt, egy pár (2-3) vízhő jeladó, egy hátsó fékmunkahenger, meg egy általam eltört műszerfalbetét plexi. A többi inkább karbantartás jellegű: a kutyacsontok több, mint tíz év után voltak cserések, első nagy szilent négyéves kora körül, aztán pár éve tömörebbre, volt egy hátsó dob, meg persze a hátsó teló ütköző is elporladt tíz év körül. És ennyi, ha jól emlékszem.
Az első telókat és toronycsapágyakat eladás előtt egy évvel csak azért cseréltem, mert éppen volt rá keret és nem akartam kivárni amíg kifekszenek, féktárcsák és dobok egyszer cserélődtek tizenhárom év alatt, nem volt egyik sem méret alá kopva; betétek talán úgy három-négyévente (hátsó csak egyszer). 176e volt benne, amikor elment, perfekt állapotban. Alku nélkül vitte el egy töknormális srác egy teljes szervizes átvizsgálás után. Pedig nagyon úgy áraztam, hogy maradhasson még. :)

 

Előzmény: tarejos (146001)
tarejos Creative Commons License 2017.06.21 0 0 146001

Nekem az eddigiek:

Klíma/szellőzés léptetőmotor
hőfokjeladó
kutycstont, etc...
aztán ez a hengerfejtömítés

 

Azt hiszem nem felejtettem ki semmit

Előzmény: Spanos (146000)
Spanos Creative Commons License 2017.06.21 0 0 146000

Nem volt odaírva, hogy "nedvesperselyes".

:o

A feleségemé is 1.4 8 szelep, 68Le.

1 éve már megvan, eddig összképbe volt egy JH csapágy, 2 dobfék és kuplung csere. Ja, meg egy hőjeladó.

:)

 

Előzmény: 409 (145998)
tarejos Creative Commons License 2017.06.21 0 0 145999

Ez az "ős" Skoda-motoros, 1.4 MPi 68LE, 8 szelepes motor.
Sajnos nem én vagyok az egyetlen, akinél ez előjött.
Csak nálam azért ilyen későn - 15 éves a lelkem - mert keveset futott, most van benne 78ezer.

Előzmény: Spanos (145997)
409 Creative Commons License 2017.06.21 0 0 145998

Miután csak a skoda motor nedvesperselyes, a másikkal ez nem fordulhat elő.

Előzmény: Spanos (145997)
Spanos Creative Commons License 2017.06.21 0 0 145997

Ez az 1.4 MPI melyik vűltozat? A Skoda motoros, vagy a VW motoros?

Csak hogy én is hogyan készüljek fel lelkileg?

 

Amúgy is érdekelne az autó sorsa, hogy amit sikerült megvenni Fabia mit vétett az előző tulajának, hogy így le van amortizálva kívülről. Valszeg sok törődést is kapott a tulajától. :D (jó minőségű olaj és társai...)

Előzmény: tarejos (145988)
tarejos Creative Commons License 2017.06.21 0 0 145996

Nem tudom Doniék mivel dolgoznak, de feltételezem (remélem) olyat használnak, ami hosszútávon bevált.  :-)

Előzmény: WHIRLPOOLDOKTOR70/5407070 (145995)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!