Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 152741

 

 Izéééé, elnézést, ezt nem ide szándékoztam!  :/

Előzmény: 409 (152740)
409 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 152740

 

 Na, mostmár mindegy.  :)

De amúgy sem tudom mit lehetne tanácsolni ehhez. ?

Előzmény: hormy (152739)
hormy Creative Commons License 2024.03.25 0 0 152739

Nekem háromhengeres fábiám van. Néha kihagyott a gyújtás, de nem állt le. Lett cserélve trafó, gyertya, benzinszivattyú, de a jelenség nem szűnt meg. Miután ideges lettem, hogy most már csináljanak valamit az autóval, kiderült, hogy a hibát az egyik trafóhoz menő vezeték szakadása okozta. Ezek a tévedések kb. 150.000 forintba kerültek.  

Előzmény: Kolosiur (152738)
Kolosiur Creative Commons License 2024.03.25 0 0 152738

köszi a választ! igazából az érdekelne, hogy egy normális szerzvíz megfelelő diagnosztikai műszerrel képes lehet bemérni a hibát vagy marad a találgatás és  találomra alkatrész cserélgetés....(nem hibakód olvasásra gondolok a diganosztika kapcsán)? Sajnos az előző szervízben az előbbire nem voltak képesek 

Előzmény: 409 (152737)
409 Creative Commons License 2024.03.25 0 0 152737

1, Melyik 1.4 benzin???

2, Ahol olyat mondanak, hogy a "műszer" trafóhibát ír ki, ott vagy hazudnak, vagy nem értenek hozzá. Ilyet semmilyen diag készülék sem tud megállapítani, az a rendszer nem alkalmas ennek kimutatására.

 Max. égéskimaradást tud detektálni, aminek csak 1 lehetősége a trafó (gyújtás) hiba.

 

Ebből a leírásból nem lehet megmondani milyen jellegű az a remegés. Megeshet, hogy fals levegőt szív, pl. a szervócsőnél. Ha háromhengeres jellegű, akkor lehet gyújtáshiba, üzemanyag ellátás (befecskendezőszelep) és a motor mechanikai hibája.

Tehát ennek a hibának így on-line nincs tutira megmondható oka.

Előzmény: Kolosiur (152734)
Kolosiur Creative Commons License 2024.03.25 0 0 152736

igen, természetesen gyertyacsere is volt

Előzmény: csíkos-háTTú (152735)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.25 0 0 152735

Gyertyát is cseréltek a trafóval? Mert egy rossz gyertya simán kinyírhatja a vadonat új trafót, és máris ott vagy, ahol a part szakad.

Előzmény: Kolosiur (152734)
Kolosiur Creative Commons License 2024.03.25 0 0 152734

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni az alábbiakban:

 

Van egy Skoda Fábiam (1.4 benzni, 2000-es 140.000 km). A problémám az, hogy alapjáratot rántgat remeg az autó és egy idő után leáll, főleg lámpáknál nagyobb dugókban...ezt követően a motorhiba jelző kigyullad..a szerzvízben gyújtótrafó hibára gyanakodtak és a műszer is azt mutatta ki, ezáltal az többször is cserélve lett viszont a hiba egyből visszatért. Sajnos azt mondták, hogy nem tudják mi lehet a probléma.... Esetleg találkoztatok már ezzel a hibával, ha igen mi okozhatta, mit lehet tenni? 

csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.02.21 0 0 152733

:-)))

Örülök!

Előzmény: csuf_voltam_valaha (152732)
csuf_voltam_valaha Creative Commons License 2024.02.21 0 0 152732

Szia!

Köszönöm az érdeklődésedet!

Bocsánat hogy "későn" válaszolok, a kocsit most is garanciában javították (cserélték amit kellett) plusz rugótányért cseréltek, ezek után a hangjelenség megszűnt - még friss a tapasztalat, fél órája hoztam el a kocsit :-) és csendes, jónak tűnik. Elégedett vagyok, remélem több probléma ezzel nem adódik :-)

Előzmény: csíkos-háTTú (152731)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.02.02 0 0 152731

Szia!

Rendbejött?

Előzmény: csuf_voltam_valaha (152730)
csuf_voltam_valaha Creative Commons License 2024.01.30 0 0 152730

Szia! Nagyon sok éve ebbe a szervízbe járok, meg vagyok velük maradéktalanul elégedve. A gátlók blisteinek, a többi alkatrész sachs - remélem jól írtam le a márkaneveket. Csak a bal oldallal van gond, a jobb oldal ugyanazon gyártó alkatrészeivel meg sem nyikkan. Most milyen került bele nem tudom, de nem gondolom hogy rosszat vagy rosszul tettek volna bele, a szakember (ne értsd félre nem hibáztatom őt) nem először és nem egyet cserélt már... ő is furcsálja, meglepődött rajta. A szervíz álláspontja hogy addig csinálják amíg jó nem lesz, garanciális ügyintézésük példaértékű, a probléma felvetésekor azonnal megnézték, intéztek mindent, végtelenül segítőkészek voltak.

Előzmény: csíkos-háTTú (152729)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.01.30 0 0 152729

Mit raktak be toronycsapágy helyett?

 

Nekem még Kormi Kandúrban kellett annó cseréltetnem. Megkérdezték, hogy mit tegyenek be gyárit, vagy utángyártottat? Emlékeim szerint talán 6-7.000Ft volt differencia, mondtam, hogy a gyárit.

Nem tudom, manapság mi a helyzet de ott valami nem kerek, amit műveltek. Vagy nagyon rossz minőségű alkatrészt tettek be, vagy rosszul, de az is lehet, hogy elnézték a cikkszámot, és nem odavaló, hogy ilyen gyorsan tönkremegy?

Előzmény: csuf_voltam_valaha (152728)
csuf_voltam_valaha Creative Commons License 2024.01.30 0 0 152728

Sziasztok! A tanácsotokat kérem: a kocsiban (Fabia 2 1.4 16V) szeptemberben cserélve lett a lengéscsillapító, toronycsapágy és szilent. Decemberig csendben volt, utána recsegni ropogni kezdett. Most pénteken cseréltek ismét toronycsapágyat és szilentet garanciában. Pénteken a hazaúton meg sem nyikkant. Hétvégén nem használtam. Ma reggel ez fogadott (természetesen visszavittem most, elvileg ismét javítják garanciában). Valami tipp? Íme a jelenség: https://youtu.be/i9Ol3-EzwIg?si=ek9gMhVc1XtIHPLr

paddyjoe Creative Commons License 2024.01.20 0 0 152727

Így, így. Mióta az Eldorok összefosták magukat, Beru van és kopp-kopp, semmi gond. Igaz nem megy sokat, de megy.

18 évesek lettünk, qwa élet, pedig csak tegnapelőtt vettem! :-((

Előzmény: 409 (152723)
Airbag. Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152726

és volt egy gyári vissza hivási akció is,az aksi negativ kábel cserére,

ami a sárvédő és a negativ saru közt van,

Előzmény: 88GABOR88 (152711)
Airbag. Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152725

Üdv

Vidd el a Csap utcába/Németh szerviz/

Előzmény: 88GABOR88 (152707)
88GABOR88 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152724

Rendben , köszönöm!

Előzmény: 409 (152723)
409 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152723

 

 Beru trafókat vegyél.  !! (ha trafó baja van megint) És persze új gyertyákat is. Nem ritkán a döglődő gyertya öli meg a trafókat.

Előzmény: 88GABOR88 (152716)
409 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152722

Lazítani sem kell. A közepét pl. csavarhúzóval kicsit megnyomva szétnyílik ha szakadt. Addig gyakorlatilag látni sem lehet rajta a hibát.  :/

Előzmény: Syracusa (152718)
88GABOR88 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152721

Na ezen legalabb el lehet indulni ha nalam lesz a jarmű, ezeket meglesem mindenkeppen koszönöm!

Syracusa Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152720

Általában van egy tartalék 40 vagy 50A bizti a soron, arról lehet felismerni hogy nincs kimenő madzag rákötve.

Előzmény: Syracusa (152719)
Syracusa Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152719

Előzmény: Syracusa (152718)
Syracusa Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152718

Az egy foglalat nélküli, lecsavarozott 40A lemezbiztosíték, ami nem bírja a rezgést/mozgást és simán csak eltörik. A motortérben az aksin, általában a 4. számú, ritkábban a 6.
Ki kell legalább lazítani, mert van hogy a helyén nézegetve nem is látszik hogy törött.

Előzmény: csíkos-háTTú (152717)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152717

Elvileg igen, ha az előttem szólóknak, aki azért nagyobb tudással bírnak nálam, igaza van. DE! Ha már, akkor már! Mivel ott eléggé nagy áramok szeretnek rohangálni, érdemes az egész biztosíték táblát átnézni, és az évek során oxidálódott áram érintkező felületeket (biztosíték foglalat, csatlakozások) fémtisztára megpucolni.

Előzmény: 88GABOR88 (152714)
88GABOR88 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152716

úgy értem 3 gyetya 3 trafó

Előzmény: 88GABOR88 (152715)
88GABOR88 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152715

30 ezer km el ezelőt mindkető gyertya + trafók  (trafó Hella)

Előzmény: 409 (152713)
88GABOR88 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152714

Jól értelmezem, akar biztosíték csere is megoldhatja probléma azon részét? (nagyáramú biztosíték)

Előzmény: LUCAS (152712)
409 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152713

Milyen gyártmányúra lettek cserélve a trafók?  Ugye a gyertyák is cserélve lettek a trafókkal együtt.  !!

 

Az ABS igen nagy valószínűséggel az alább is említett biztosíték szakadás.

Előzmény: 88GABOR88 (152711)
LUCAS Creative Commons License 2024.01.10 0 0 152712

Ez egy általános diag készülékkel készült, amit ráadásul kicsit félre is fordítottak... Az autó nem képes gyújtáskimaradást érzékelni, csak égéskimaradást. Nem uyganaz :-)

Ahogy előbb írták is, az ABS/kormányszervo hibát okozhatja a törött nagyáramú biztosíték.

Előzmény: 88GABOR88 (152711)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!