Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wille.e Creative Commons License 21 órája 0 0 145722

Mèg nincs meg a fejegysèg,csak inkább gyáriba gondolkodom mint kinaiba.Azt mondják azoknak nem olyan jó a rádió vètelük.

paddyjoe Creative Commons License 23 órája 0 0 145721

Áááh, nincs mit! Vagy esetleg, ha kísérletező kedvű vagy és már megvan a fejegység, akkor ha betetted, rámérhetsz az akksira, miután leparkoltál, aztán fél-1 órával később, elméletileg már "aludnia" kell a kocsinak annyi idő után. Ha mégsem teszi, akkor jön a gateway szoftver- vagy egységcsere.

(Mindig tanul valamit az ember! Gyári rádió, aztán mégsem úgy működik, ahogy kell.)

Előzmény: wille.e (145720)
wille.e Creative Commons License 24 órája 0 0 145720

Nagyon szèpen köszönöm.

paddyjoe Creative Commons License 1 napja 0 1 145719

Azt írtad, 2007-es. Az újabb can bus gateway-ek 2008-ban jöttek ki, tehát a tiéd régi, azaz meríteni fogja az akksit. Gateway modulok listája, márkaker. tudja frissíteni vagy vadászol ebay-ről frissebbet.

Előzmény: wille.e (145718)
wille.e Creative Commons License 1 napja 0 0 145718

Köszi a választ.Az előlap stimmel,csak nem tudom hogy lemeriti e az akksit.Van valami Can Gatwey cucc,máshol azt irják lehet hogy ilyenkor cserèlni kell.

paddyjoe Creative Commons License 1 napja 0 0 145717
Ha az elölap formája stimmel, akkor gond nélkül betehetö. Gyors guglizás azt sejteti, hogy a forma is stimmel, szóval nincs gond.

Más.
Osram Drl 102-t akarok betenni, ami csökentett fényeröt is tud. 2 szálat az akksi kell tenni, aztán van még a gyújtás- illetve a tiltószál (ami leveszi a fényeröt, ha tompított kapcsolódik). Hová lenne érdemes bekötni a 2 utóbbi szálat, hogy flottul müködjön?
Előzmény: wille.e (145716)
wille.e Creative Commons License 3 napja 0 0 145716

Hello.Egy gyári VW Rcd510 fejegysèget be tudok rakni minden gond nèlkül egy 2007 Roomsterbe??

zlota Creative Commons License 3 napja 0 0 145715

Fábia (2006-os) jellemző az első féknyereg hiba?
Mert szorul valami... most szedem majd szét.

Azt vettem észre, hogy néha reggel egy "katt" hanggal a keréktől indul a járgány.Akkor is ha nincs behúzva a kézifék.

A tegnapi gumicserénél láttam, hogy a bal első tárcsa elvan színeződve, a ferodol és a tárcsa vastagsága jó- újszerű.

A jobb oldali rendben volt.

 

Tapasztalat/tanács?

macibá 77 Creative Commons License 6 napja 0 0 145714

Hali!

Januárban jártam a forumon,egy csodálatos formanom van amit megszált a gonosz,három naponta beindul 5 percre,jár szèpen ezen idő alatt majd leáll és csak ujabb napok mulva indul ujra.Akkor történt gyertyacsere,elosztófedél,rotor,kábelek,karbi takaritás,semmi haszna nem volt,időközbe műtötek nem tudtam vele foglalkozi,most ujra elővetem,elvittem szerelőhöz,aki dühösen közölte velem egy hét matekolás után hogy szelephézagot gyujtást álitott,hibát nem talált,vigyem a francba a skodám,mert jobb nem lett,és amugy is egy fos,vegyek egy uj autót.Nem tud valaki pesten a21. kerület közelébe egy olyan szakit aki ért is hozzá mert ez már egy vicc.kompresszio stimm,szikra van, benzin van, müködik pöcre 5 percet azt ennyi ...

www.octinfo.com Creative Commons License 6 napja 0 0 145713

Valóban, akkor a motorblokkra...(?)

18 éve eladtam de az enyémen meg tesómén meg tudtam nézni, hogy Jaroslav Andrt könyve igazat írt erről. (1984-es vs 1986-os gyártás).

Előzmény: 409 (145712)
409 Creative Commons License 6 napja 0 0 145712

????  Azt meg hogyan? Tápszivattyú a jobb oldalon, kipu meg a balon.

Előzmény: www.octinfo.com (145711)
www.octinfo.com Creative Commons License 6 napja 0 0 145711

A 120-as pumpánál kétfajta kivitel volt, az egyiknek az elmenő csőcsonkja úgy volt kialakítva, hogy ha lelazult vagy leesett a benzincső akkor a pumpa a benzint pont a kipufogóra nyomta. Ezt a '80-as évek közepén korrigálták és 90 fokkal elforgatták. Nem vágom a Favorit motorterét de ha fel kell szerelni azt a pumpát, akkor erre figyelj oda, hátha az a pumpa is a facelift előtti.

Előzmény: zolpat (145709)
zolpat Creative Commons License 6 napja 0 0 145710

Vagyis akarom mondani AC-t fogadom el,bocs....

Előzmény: zolpat (145709)
zolpat Creative Commons License 6 napja 0 0 145709

Köszi a választ,azért elfogadom azt a 120-as karbit ha jó a Favohoz is,tartaléknak jó lesz:) Akkor esetleg a karbi környékén keresgéljek,a lent leírt hibajelenség ügyében?? Nekem még a Jikov karbi van rajta...

Előzmény: Dreamer (145708)
Dreamer Creative Commons License 2017.03.22 0 0 145708

95% hogy nem az AC a baja.

Előzmény: zolpat (145705)
JLW-470 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 145707

Köszi a tanácsot. :) 

Előzmény: James 42 (145698)
hubo44 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 145706

 Jo čak a Favoritnak be menete 8mm a 120-še 6mm eňi a kulômbšeg.

Előzmény: zolpat (145705)
zolpat Creative Commons License 2017.03.22 0 0 145705

Üdv. Urak!

Skoda Favorithoz jó a 120-asnak az AC pumpája?? 1990-es a Favorit.

Azért kérdem,mert a favoritomon a gyárilag összepréselt AC van,abba meg szerintem nem lehet membránt cserélni,de tudnék ingyen egy 120-asba valót,csak nem tudom hogy jó-e bele?

AC problémára tippelek,mert összevissza ingadozik az alapjárat,meg kigyorsításkor megtorpan,sőt ugrál az autó mint a bakkecske:)

James 42 Creative Commons License 2017.03.21 -1 0 145704

Ezen mosolyogtam, pedig van benne igazság.

Előzmény: Octi19 (145702)
skt15 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 145703

Pedig a főtengelycsapágyakat párszáz kilométert járatni kell egy gyári bevonat miatt.

 

Előzmény: www.octinfo.com (145701)
Octi19 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 145702

...ja kérem, mondjuk addig érdemes valamit széthajtani, persze úgy, hogy ne tűnjön rendellenesnek az a széthajtás, amíg garanciális, mert ha baja van, akkor addig jöjjön elő amíg ingyen javítják!

Előzmény: www.octinfo.com (145701)
www.octinfo.com Creative Commons License 2017.03.21 0 0 145701

Ami nekem idő előtt megadta magát az O2-ben az mind Made in Germany volt... Nem az olcsó dolgok közül (hűtőventi, tolatóradar szenzorok garmada).

Ez így tényle siralmas!

Pedig ez már beszállítói, első szerelési minőség, ami elvileg jobb, mintha simán veszel egy INA vezérlés szettet a boltban.

 

Ilyenkor jut eszembe Donibcsi egyik régi beírása, miszerint neki az a véleménye a kímélő bejáratásről, hogy a vadiúj VW konszernes autójával a kereskedés udvaráról már csikorgó kerekekkel indult el és azóta sincs semmi baja a gépnek...

Mi meg itt pátyolgatjuk és tessék. Egy kollégám is hasonló cipőben jár, Ő is dédelgeti, cserébe mindig van valami (O2 PDTDI 2005).

Előzmény: Dreamer (145695)
Imu2 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 145700

Köszi Dreamer a hangszórós tippet!

Elszaladok a bontóba, megnézem, hogy van e és hogy mennyiért vesztegetik s hangszórókat.

Előzmény: Dreamer (145688)
Dreamer Creative Commons License 2017.03.21 0 0 145699

Igen, de ez a hasadás feszítés alatt van, bármikor széthullik és akkor oda a motor, a vezérlés, stb...

Előzmény: paddyjoe (145696)
James 42 Creative Commons License 2017.03.21 -1 0 145698

Fekete kárpittal? Soha!  :-)  (Bár a képeken nem látom, hogy hol fekete a kárpit...)

Mellesleg erre a motorra mondják azt, hogy kerülendő, bár az enyémben is ilyen van, és 2004 óta még nem hullott szét. De ha ennyi kilométer után még nem volt benne cserélve a vezérlés, akkor nem biztos, hogy megéri ennyiért.

Előzmény: JLW-470 (145697)
JLW-470 Creative Commons License 2017.03.20 0 0 145697

Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állunk,Skoda is felmerült,mint potenciális célpont.Tudnátok segíteni,hogy mire érdemes figyelni,mit érdemes leinformálni a kocsiról megvétele előtt?

Mutatnék egy esetleges jelöltet is:https://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/fabia/skoda_fabia_sedan_1.2_12v_classic-10805865 Szerintetek ez megérné?

paddyjoe Creative Commons License 2017.03.20 0 0 145696

Nyugi, ez ilyen! Erről az jut eszembe, hogy '09-ben 10 éves Fiesta 1.25 furán "zajongott" 3k fordulat körül, alatta-felette semmi. Majd vezérléscserénél derült ki, miért: a műanyag nem hasadt el ugyan, mint a képen, viszont teljesen külön életet élt az alsó csapágyon, azaz levált és forgott azon körbe. Szóval nem egyedi Vw dolog, inkább 5 fillér megtakarítás 5 évnél hosszabb működés ellenében.

Előzmény: Dreamer (145695)
Dreamer Creative Commons License 2017.03.20 0 0 145695

Nos, elfogadhatjuk, hogy a VW nem tud megfelelő alkatrész beszállíttatni kapcsolókból (az autó egy életét kibíró tolató lámpa kapcsoló 98e km és 10 év alatt tönkrement (úgy hogy direkt vigyáztunk ne maradjon hátramenetben)), érzékelőkből (fél éve fordulatszámjeladó (ami a szívósor alatt van), most oxigén szonda is), és sok minden másból sem tud megfelelő minőséget produkálni... De az, hogy már egy vacak műanyag is kifogjon rajtuk, ráadásul egy olyan helyen ami elég fontos lenne, hogy jó legyen...

 

 

Ez egy gyári feszítő görgő. Ahogy látjátok el van hasadva.

Feladom, használni, nem karbantartani, hagyni széthullani, eldobni.... :(

 

Dreamer

paddyjoe Creative Commons License 2017.03.18 0 0 145694
Ja, persze, ha jól emlékszem, kombi volt.
Hát nem lepödök meg, biztosan rezsicsökkentett olajat kell ajánlani, azaz még épp ami megfelel szint. Az 1.2 is kapta a 10W-40-et a márkaker.-ben, míg garanciás volt, szóval jobban jár az ember, ha több helyen utána néz, mielött dönt.
Előzmény: Dreamer (145693)
Dreamer Creative Commons License 2017.03.18 0 0 145693

Ez éppen egy BCA, mert nem Fabia, hanem Octi (sajnos a Fabi elment a háztól :(). Amúgy eddig Q8 VX 5W30-at használtam, azzal teljesen meg voltam elégedve.

 

Egyébként a honlap keresője nem valami jó, mert QG1-es Octihoz 15W-40-es olajat ajánlott :D :D.

 

Dreamer

Előzmény: paddyjoe (145692)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!