Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

occseb Creative Commons License 1,5 órája 0 0 370285

Melyik vezérlőt vetted számításba? Ole Fejer?

Előzmény: Smafu.w126 (370280)
occseb Creative Commons License 1,5 órája 0 0 370284

Abból a csőből egyik sem lehet levegős, ehhez nem kell ránézned másik kocsira.

Előzmény: asddsa01 (370276)
dako9882 Creative Commons License 6 órája 0 0 370283

Szia Tomi, én is hasonló hibát észlelek az autón, kiderült nálad, hogy mi a hiba? Üdv. 

Előzmény: tomika88 (364308)
dako9882 Creative Commons License 6 órája 0 0 370282

Sziasztok segítsen valaki, 2008as cls 320 diesel automata váltós az autóm, a következőt csinálja néha,nyomom a gázt és nem gyorsul fel, csak lassan megy........viszont ha újraindítom, nem jelentkezik ez a hiba faktor, szerintetek mi lehet a probléma? Szegeden esetleg tudtok jó szakembert erre a problémára? Üdv. 

asddsa01 Creative Commons License 8 órája 0 0 370281

Ha kinyitod a motorhaztetod, a motor is remeg, es tancol? Nagyobb fordulatnal kisimul?

Előzmény: kisbumbi1128 (370261)
Smafu.w126 Creative Commons License 11 órája 0 1 370280

Akkor az nem jó. Egy jó 722.6 csodás, ha tehetném a 26-alatt már az lenne, és ez még nincs is elengedve, lehet felidegelem magam és veszek egy vezérlőt és alá vágok egy 722.6-ot :)

Előzmény: jakapapa (370275)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 11 órája 0 0 370279

Előzmény: Smafu.w126 (370273)
t.zsolti Creative Commons License 13 órája 0 0 370278

Szia, el lehet érni email-ben?

 

Előzmény: W140-S300TD (370263)
csabais Creative Commons License 15 órája 0 0 370277

Ha gázolajcső, akkor nem természetes a levegő!

Előzmény: asddsa01 (370276)
asddsa01 Creative Commons License 15 órája 0 0 370276

Debrecenben vagy a kornyeken  100-150km korzetben keresnék W202 tulajt, 2.5 TD 110kw motorral. Ossze szeretnem hasonlitani az enyem, az ovevel. Van egy levegos csovem, ami valszeg a gazolajszurobol jon ki, de nem tudom, hogy az termeszetes hogy levegos-e. Elvileg igen... De meg szeretnem nezni, ha valaki megengedne.

jakapapa Creative Commons License 21 órája 0 0 370275

Az 1996-os sor6 benyás W210 722.4-es "primitív" váltója sokkal jobban tetszett mint most a ez a 2002-es E200Komp "szofisztikált" 722.6 ami visszaváltogat, picit rángat, itt vált-ott vált stb...

Előzmény: Smafu.w126 (370273)
Visatone Creative Commons License 25 órája 0 1 370274

Igazad van, kicsit talán túlgörcsöltem a dolgot, de jobb félni, mint....

 

A régi óracsoport megvan, az óraállást a kiszerelés előtt lefotóztam, kinyomtattam, a gyári új óra doboza is megvan /számlája nincs, mert ..... mert nincs, na! :-) /.  Az egész cakumpakk megy az autóval a vizsgára, oszt' jónapot. Eladni már aligha fogom az autót, egy 17 éves A 170 CDI harmadik tulajjal nem sokat ér, bármennyire vigyáztunk is rá, inkább gondoskodok róla, ahogy eddig is, amíg végelgyengülésben kimúlik és megy a bontóba. De ha valaki mégis szemet vet rá, és adna érte egy fiatalabbat, persze úgy, hogy ráfizet, annak a kedvéért megőrzöm a régi órát és az adatait... :-)) 

 

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!

Előzmény: Stanca W202 (370268)
Smafu.w126 Creative Commons License 1 napja 0 0 370273

Mivel a 722.5-ös váltó már ugye mindent figyel, és ennek fényében intézkedik pl nyomaték átadásról, lockup tárcsa kezeléséről, stb, ha a nyomásszabályzó vagy a CR rendszer nem úgy reagál a gázpedál jelre mint ahogyan annak kéne, de a váltó igen is úgy reagál, akkor az történik, történhet, hogy a váltó reagál egy bizonyos elvárt művelettel a gázpedál jelére, de a rá érkező nyomaték mondjuk nem érkezik meg, mert a CR rendszer viszont nem képes elég gyorsan, vagy egyáltalán lépést tartani a kívánt hatásfokkal. Ez okozhat pillanatnyi rántást, majd a felismert fordulatszám esés, töltőnyomás alacsony mértéke, stb fényében korrigál, és a rántás után finomodik a továbbiakban. A D-be rakott váltó ugye mindenképpen egy plusz terhelés a motornak, így a CR számol ezzel és növeli a befecskendezést igen finoman, csak annyira, hogy a mélyen tisztelt Mercedes tulajdonos ne érezze magát egy átlag márkában. De ha a nyomásszabályzó éppenséggel hibás, nem képes már finoman dolgozni, vagy porlasztó hiba miatt a csekély korrigálás pozitív hatása elvész egy résolajveszteségben, akkor a plusz D terhelés kiválthat remegő motort, bólogató motort, ingadozó alapjáratot, mert azért ő korrigálna tovább, de az akkor már sok, akkor vissza kicsit, az már kevés. Röviden tömören: Résolaj veszteség mérés, és élőadat megfigyelése rail nyomásban terheléssel, és üresjáratban.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (370271)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 1 napja 0 0 370271

 "Indulás pedig kicsit késve de hírtelen rántva egyet indul"   ....és ez? lehet, hogy 2 dolog is egyszerre "él"?

Előzmény: Smafu.w126 (370270)
Smafu.w126 Creative Commons License 1 napja 0 0 370270

Nyomásszabályzó a CR-ben, vagy egy haldokló porlasztó, akinél elég nagy tartományban változik a résolaj mennyiség.

Előzmény: kisbumbi1128 (370261)
Stanca W202 Creative Commons License 1 napja 0 0 370269

Nem tudja veletlen valaki, hogy a 202-es ulesek mennyire kompatibilisek egymassal facelift elott es utan? 

Stanca W202 Creative Commons License 1 napja 0 0 370268

Szia. Igazabol semmi jelentossege... En OFF tipusban csereltem orat. Muszakinal kicsit pruszkolt a szaki de mondtam neki, hogy oracsere volt mert a regi elhalalozott. Ra is irta valami papirra es mondta,hogy atiratasnal baj lesz. Nem lett. Elvileg egy kezzel irt nyilatkozat amiben indokolsz mindent eleg. De ha van bontos szamlar akkor mar a burokracia sem aggathatja a labat. No para. Ha meg eladod esetleg akkor mellekeled a mostani orat es adja ossze a szamokat. En tuti nem gorcsolnek vele. Hivatalosan  c

sak hivatalos helyen arany arban irjak at. Nem hivatalosan meg nem hivatalos helyeken. ;)

Előzmény: Visatone (370258)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 1 napja 0 0 370267

Váltóban olajcsere mikor volt?

Előzmény: kisbumbi1128 (370261)
mica-r Creative Commons License 2 napja 0 0 370266

Az egr tiszta, de jó is?

Rail nyomás?

Előzmény: kisbumbi1128 (370265)
kisbumbi1128 Creative Commons License 2 napja 0 0 370265

Köszi az már megvolt az Egr tiszta! Légtomegmérő csere is volt! Még valami ötlet?

Előzmény: barbon1 (370264)
barbon1 Creative Commons License 2 napja 0 0 370264

PL: EGR tisztítás

Előzmény: kisbumbi1128 (370261)
W140-S300TD Creative Commons License 2 napja 0 0 370263

Sziasztok!

 

Eladásra kínáltak nekem itt Debrecenben egy bálnát. A feleségem több mint 30 éves 124-esét szívesen lecserélném érte, de két bálna nem fér be egymás mellé a garázsba.

 

Itt a fórumon már többen is kerestek régebben eladó bálnát, ha valakinek kell, összehozom a tulajjal.

Annyit tudok róla, hogy 97-es, 350D, grafit színű és elmondás alapján jó állapotú, de én nem láttam a gépet.

Sw201inger Creative Commons License 2 napja 0 0 370262

Sziasztok! w124 hátsó el.ablak nem akar teljesen felmenni, 2-3 centivel lejjebb megállt pár napja (odáig azóta is tökéletesen, könnyen jár le-föl). Mi lehet vele? Kapcsoló csere, első-hátsó próba, gyerekzár kapcsoló már kipróbálva. Köszi!

kisbumbi1128 Creative Commons License 2 napja 0 0 370261

Sziasztok van egy mercedes c-klass 220 CDI automata   2003 évjárat! 

Es az a problémám hogy alapjáraton mikor pl. Állok egy pirosnál ingadozik a fordulat nekem olyan mintha leesne olyan 750 -ről 550 re es ezt az auto korrigálja és igy ugrál de e közben kicsit füstöl is es beremeg a kasztni , olyan 10 másodpercenként csinálja, de ha üresben van akkor nagyon minimálisan érződik! Indulás pedig kicsit késve de hírtelen rántva egyet indul es utána megszűnik a tünet! Valaki tud valamit erről? 

Előre is köszi!

majdnemviking Creative Commons License 3 napja 0 0 370260

Vidd a vizsgara a regi orat is, ott kerj egy igazolast, hogy oracsere miatt a regi annyit, az uj meg ennyit mutat. Szerintem.

Előzmény: Visatone (370258)
Csaba12.3 Creative Commons License 3 napja 0 0 370259

Én is a 3.-at választanám, ha gyors megoldás kellene.

Ha ilyet nem ismersz, akkor itt biztosan megoldják és kiderül az is, hogy van-e még valami más probléma is:http://automuszer.eu/

Egyébként, vittem már NKH műszakira cserélt órás autót, senki nem törődött azzal, hogy 300.000-rel mutat kevesebbet.

Előzmény: Visatone (370258)
Visatone Creative Commons License 3 napja 0 0 370258

Talán félreérthető voltam.

 

Nem hamisítást kérek, hanem a meglévő régi óra alapján, az abban lévő adatokat szeretném legálisan átvitetni az új órába. Biztosan vannak műhelyek, ahol szintén legálisan rendelkeznek az ehhez szükséges műszerekkel és/vagy szoftverrel, de nem ismerem őket, a neten meg elég nehézkes rájuk találni. Abban bízom, hogy a szakik között akad valaki, aki kapásból tud nevet-címet ajánlani, akár magánban is.  A szerelő fickó elcseszte, többé az árnyékát se lássam. A Pappas, vagy bármelyik Merci szervíz elvileg jó ötlet, csak nekik egyrészt horror áraik vannak, másrészt nem biztos, hogy jövő hét keddig beférek hozzájuk.

 

Mellesleg: a műszaki vizsgán, azon kívül, hogy feljegyzik a kilométer óra állást, van bármi jelentősége, hogy mennyit mutat az óra? Hátha csak fölöslegesen problémázok......

Előzmény: Hooshee (370255)
mica-r Creative Commons License 3 napja -1 0 370257

Ez 3. tűnik a legpraktikusabbnak :-)

Előzmény: Hooshee (370256)
Hooshee Creative Commons License 3 napja 0 0 370256

És talán 3, megpróbálod megkeresni az órapörgető kisiparosok gyöngyeit, ahol az autók fiatalodnak, és megcsináltatod velük.

Előzmény: Hooshee (370255)
Hooshee Creative Commons License 3 napja 0 0 370255

Hát ugye, itt most két eset van

 

1: benyeled a dolgot, beügetsz a Pappashoz, ők talán meg tudják csinálni. Ha hajlandóak, ez azért kérdéses.

2: a szerelő aki "elcseszte", megoldja a problémát . A mikéntje az ő dolga.

Előzmény: Visatone (370254)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!