Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

diván Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13739
"Fura, pedig elég sok mercis van errefelé."

Mercis az van, csak fórumozós nincs.

Előzmény: Blue2 (13735)
andriskaandras Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13738
JQA-kat. Nem tudom miért környezetbarátabb 3 évente új autót gyártani és a régit kidobatni az emberekkel, mikor egy MB 10 éves korában még újszerű, 20 évesen használt, és 30 évesen kezd szétesni. Szerintem ha valaki kiszámolja hogy az elavult motor károsanyagkibocsájtása, vagy a 30 év alatt 10 db 3 éves autó legyártása és roncstelepre küldése e a környezetszennyezőbb nem hoznák elő ezt a környezetvédelmi maszlagba csomagolt egyértelmű fogyasztásösztönzést.
Előzmény: Calver_ (13737)
Calver_ Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13737
http://index.hu/gazdasag/magyar/regoff040323/

" Ekkor már az újautó importőrök szólaltak meg, akik a környezetvédelem nevében tiltakoztak az új adótábla ellen, utalva arra, hogy az Euro 2-es gépjárművek autóipari hulladékok, és egyáltalán."

:-)

rogton rohanok lecserelni az autoipari hulladekom egy uj swiftre, hatha nem kapkodtak meg el :-)

Il Doctore Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13736
Egy korai Benz:
"1886 Benz Patent Motor Car"

Nagy méretben:

Benz 1
Benz 2
Benz 3

A cikk.

Blue2 Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13735
Szia diván!

Fura, pedig elég sok mercis van errefelé.

Előzmény: diván (13734)
diván Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13734
Szia Blue2!

Végre valaki Miskolcról. eddig még a környékről sem volt senki.

BGke Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13733
CSiga először is kultúrált dolognak tartom, hogy elnézést kértél, mert én elolvasatm a BMW topicot és ott lolga uriemberként nyilatkozott mindvégig...na ennyi

Én is támogatom a pécsi találkozót bár én még nem vagyok tőzsgyökeres tag, de kitűnő alkalom lenne találkozni veletek, remélem addigra az autóm is meggyógyul...(én biztos, hogy Villányba megyek tovább)

ma viszem a szerelőhöz remélem most már nem lesz sok gond vele. Holnap autovillamossági átnézésre viszem, ha ezek után sem lesz tökéletes a gázzal, akkor kiszedetem belőle

cSIGA Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13732
Tisztelt topiclakók!
elnézést kell kérjek lolgától!!!!
a lentebb be linkelt dolgok kezdenek tisztázodni így meg kell kövesem lolgát akiről rosszat(kat) irtam!
az ügy nem zárult le, de ez eddig úgy nézz ki a hogy felelőség teljesen viselkednek a szervizesek!!
még egyszer elnézést!
cSIGA
nemokos007 Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13731
És megjavult a verda?
Előzmény: BGke (13697)
laybi Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13730
Akkor én elkezdtem feltölteni...
Blue2 Creative Commons License 2004.03.23 0 0 13729
ftp://mercedes.serveftp.org

Login: mercedes
Password: upload

Egyelőre egyszerre csak egy ember lehet bent az eléréssel, de ez is több mint a semmi.

Előzmény: laybi (13728)
laybi Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13728
Ha engem kérdezel nekem mindegy.Ha megadod a "koordinátákat" én feltöltöm aztán lesz ami lesz. :)
Blue2 Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13727
FTP vagy web legyen?
laybi Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13726
Én támogatom. Szivesen feltöltöm amim van.Mindenkinek egyszer?bb hozzáférni úgy.
Blue2 Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13725
Ha gondoljátok tudok biztosítani tárhelyet ahová fel lehetne pakolni minden doksit meg egyebeket.
GeryV8 Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13724
" szintén fehér "

nem én vagyok az egyetlen fehér???
nincs igazság! :)
képeket!

kék bels?m van(?) egy teljesen komplett, bár avéttas. bizonytalan vagyok, mert lehet, hogy már nincs meg, megnézem ha kell.

Előzmény: GWY_128 (13717)
Il Doctore Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13723
LEX én támogatom az ötletet, jól hangzik!!!
Előzmény: LEX (13721)
laybi Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13722
Sziasztok.

Olyanom van hogy:
Mercedes-Benz Model 123 Service Manual Library Disc1.rar 313Mb
Mercedes-Benz Model 123 Service Manual Library Disc2.rar 356Mb
Mercedes-Benz Model 126 Service Manual Library Disc1.iso 731Mb
Mercedes-Benz Model 126 Service Manual Library Disc2.iso 733Mb
Akinek kell irjom mailt megoldjuk valahogy.

LEX Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13721
"Boldog lennék, ha eljönnétek és összehozhatnánk egy pécsi találkozót! Akkor összeszervezem a többi helyi 126tulajt is meg akár egy Orfűi fürdős ivós stb hétvégét"

Mondjuk én alapban gondolkodtam, hogy lemegyek Pécsre. Ha helyben össze lehetne rántani egy kis társaságot helyi MB fanokból (gondolom a veterán gépeket csak kimennek megnézni) akkor helyre is buli kerekedhetne a dologból + a környékbeli tagokkal is tudnánk találkozni (Zegerszeg, Nkanizsa, stb.)
Mellesleg meg Orfű is egy kellemes hely, csobbanással, sörrel, esti sütés-főzéssel egybekötve meg lehetne organizálni a dolgot. De ha ehhez még korán lesz, akkor meg Villány sincs oly messze... :-)))

Urak! Vélemény?
(a veteránosokkal nem kell közösködni, eccerűen csak lecsekkoljuk őket, oszt kész, de a mienk az külön_buli) Az aug. végi nagytali még úgyis messze van, sztem szervezzük meg ezt a kihelyezett fióktalit!

azt az amerikás 123-ast meg lehetne tekinteni esetleg???

Előzmény: GWY_128 (13717)
Blue2 Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13720
Ha kell megvan a 123-as szervízkönyve, igaz magyar kiadás és eléggé felületes, de betudom scannelni.
Előzmény: GUK (13718)
Scholl4 Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13719
kacagógerle, Hpg!

Kösz a segítséget az olaj ügyben.
Biztos ami biztos alapon bevásároltam szűrőkből. :)

Ja majd elfelejtettem ettől a szutyok feketés ezeréves olajtól szárnyakat kapott az öreg csikó.
Nem tudom hogy a kutakon mit adnak el gázolajként de ettől az öreg löttytől simább lett az alapjárat, halkabb, és lényegesen JOBBAN MEGY.
Először azt gondoltam hogy pszichés eredetű a dolog (mint a sportlégszűrű volt a suzukimon) de a különbség nagyon szembetűnő. Jó lenne még szerezni ilyen matériát.

GUK Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13718
Üdv mindenkinek!

Hát ez a gáz ha sokáig távol van az ember a topictól, olvashat egész délután!! Már jojózik a szemem...
DE!!
Szeretném megkövetni Hpg-t ,és bcsocsant, lehet hogy kicsit tényleg tullihegtem a dolgot, csak azt akartam mondani hogy dizeles és dizeles gazda közt is van különbség, és rossz ha egy kalap alá vesznek minket. Egyébként az átépitésről: nekem dizel van, de inkább nem csinálnám( ha benzines lenne), hanem vennék egyet ami már az,igy már megy, bevált,( nomeg nem te cseszeted szét a gépet- gondolj a lelki világára! :))) )

Lenne néhány kérésem,elősször is LEXhez: képeket még-még-még! Mármint ilyen műszaki tartalmúakat, jó volt nyáladzani a befecskendező rendszeren. És innen jön a kérés, ezt viszont tudtommal EKR-nek kell cimeznem: NAGYON de NAGYON szükségem lenne szerviz cd-re. Nekem a 26-oshoz kellene, mert nyomógombos a klima és fűtésvezérlésem, a klimakompresszor nincs az autóban ( mellette sincs!), a befújó venti rapszódikusan indul el v. áll meg, ugyhogy jó lenne urrá lenni a helyzeten. Itt most speckó el. rajz kellene,mivel benzines volt, van ford.szám mérőm is ami nem mükszik, vszont láttam dizelt, amiben igen, de kellene motor robbantott ábra,klima rajza,vákum csövek rajza, szval minden ami merci.

Nem akarok türhőnek látszani de a 123-é azért kellene, és abból is az sd, mert 1 rokonnak EREDETI, Floridából hazagyalogoltatott, nagylökösös 23-asa van! Sajna vacakol a vákumrendszer, már a tempomat is, uhhogy őt is reparálni kőőőne!!
Egyébként nekem elég meglepetés volt az a kocsi, addig azt hittem az itthoni 23-asra, hogy milyen király, erre fel átnnyálaztam, hát nem értem mi itt Európában miért nem kaphatunk ilyet!

Kis sebességü ütközésnél hátramozduló lökös(nem hajlitott laposvassal felfogatva!),klima, változó geometriájú turbó, kipufogógáz visszavezetés, izzitógyertyák külön-külön bekötve a relébe( talán variál az izzitással??)ja és ugyan ugy el.motoros fűtésmotor (a vizáramban, persze)mint a 26-ban!Nomeg majdnem 2 tonna önsúly...

Visszatérve a témához, tudom a tali, személyes ottlét,pofavizit, és ha tudtok segitetek, de most tényleg sürgős lenne, kihuzna a bajból egy szerviz cd amin ezek rajta vannak, elmegyek értük, ha kapok. Ja és még valami! Az öcsém manuális váltót akar a gépbe,azt kideritettük(marha nehéz volt..)hogy 123/300d motor van a kocsinkban, de az enyém ötös váltóval, az övé automatával - nem tetszik neki. Ha tud vki ötöst, ne fogja viszza magát!! A bontósok azt mondják fehér hollót hamarabb találunk...

Tudom hogy hosszu lessz de legfeljebb kiutáltok..., még 1 dolog! nemokos007 : ha nem lennék olyan csóró,mint amilyen vagyok, rögtön megvenném a kocsid!! Igy ahogy leirod ennyi cucc ennyi pénzért, és gondolom a kocsi is jó ál.ban van -- háát nagy kár hogy nem lehet az enyém!

GWY_128 Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13717
Csillagtúra: Május 14-16, bővebben:
http://www.mercedes-benz.hu/hirek/hirek/csillagtura2004.php

Számomra külön öröm, lévén, hogy pécsi vagyok.
Boldog lennék, ha eljönnétek és összehozhatnánk egy pécsi találkozót! Akkor összeszervezem a többi helyi 126tulajt is meg akár egy Orfűi fürdős ivós stb hétvégét.
Ma is megimerkedtem 1 gazdival.
Egy frissen fényezett 260asa van szintén fehér, nagyon szép 17es felnivel, eleje ültetve, Hifi, stb. Nagyon morcosan néz ki. És egy utcával lakik csak arrébb.
Van is egy eladó felni garnitúrája. A 15ös 85 előtti gyári 205ös mindenféle gumikkal. Nemtom mennyiért. És kellene neki egy kék szövetes ülésgarnitúra, mert az szar benne.
Említettem neki a topicot is, mert nem tudott róla és tetszett neki(márminthogy létezik).

Egy másik cimbi meg azt mondta, hogy van egy elektronyos alapjárati fordulatszám szabályzója egy 500-ból jeladóval, tokkal vonóval, és azzal király lenne az alapjárat az M110-en és nem lenne gond a bemelegedésszabályzóval. Mi a véleményetek? Hallottatok iylen "tuningról"?

candle Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13716
"Igazából a manuális váltó híve vagyok"

én is az voltam, amíg hozzá nem szoktam az automatához:-)))

"De lehet, hogy inkább eladom a verdát és veszek egy másikat ami jobb állapotú."

16-osból vadászni kell a jobb állapotút

Előzmény: Blue2 (13714)
lolga Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13715
na megfogtál. úgy néz ki, mint egy henger. egyik végén egy csati, másik végének két oldalán egy-egy levegőcső csatlakozik. a kattogást úgy értem, hogy ha impulzust kap, akkor egyik állásból a másikba kattan át, nem kattog, mint egy zárlatos kakukkosóra, csak kattan egyet.
teljesen tanácstalan vagyok.
Előzmény: Mr. Cool (13703)
Blue2 Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13714
Igazából a manuális váltó híve vagyok. De lehet, hogy inkább eladom a verdát és veszek egy másikat ami jobb állapotú.
Előzmény: candle (13712)
Calver_ Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13713
sztem siman talalsz olyan hulyet aki elcsereli veled a dizelre :-)
Előzmény: Blue2 (13711)
candle Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13712
nagyon nagy a szórás állapottól függően

igazából _szerintem_ 1-300 között van egy v8+aut váltó.

az a szerencse, h benzinestől szinte minden bontó igyexik szabadulni, hiszen a dízeles a keresett

Előzmény: Blue2 (13711)
Blue2 Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13711
Milyen áron mozog jelenleg egy V8-as + váltó?
Előzmény: candle (13710)
candle Creative Commons License 2004.03.22 0 0 13710
"3.8-as alattit nem szeretnék"

v8 az bizony v8:-)))

"(sajnos motor csere miatt már veterán vizsgára esély sincs)"

szerintem ha 2,8-as motort teszel bele, akkor az típusazonosnak minősül és megkaphatod rá.

DE

ettől függetlenül én tuti az eredeti esztétikai állapotot állítanám vissza

Előzmény: Blue2 (13708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!