Annyi a változás, hogy a 3. és 4. biztosítékot is elégette, de most már nem várt vele semennyit, gyújtás-indítás után el sem alszik egy másodpercre sem a BAS/ASR, mint eddig, hanem égve marad.
Azt nem néztem még, hogy csak gyújtásra már elfüstöl-e, de gyanítom, hogy igen
Villamosságissal érdemes kísérletezni, vagy behúzómágnes csere kapásból?
(Most látom, hogy már nem látszik minden előzmény, szóval ez egy 202-es 200kompresszoros motorral.)
Igen, vagyok annyira járatos hogy megtaláljam az interneten a dvd-t! :D
Benéztem hátra a burkolat alá, és csak az üres keretet láttam, lemezolvasót nem. Gondoltam hogy akkor azt is kilopták, de nem láttam kóborló vezetéket, szóval lehetséges hogy nem is volt benne és anélkül is működött? Nem tudom hogy a fejegység cd vagy dvd olvasót tartalmaz-e hátha onnan tudja olvasni a térképet. Ráadásul amikor indítanám a navit, akkor cd lemezt kér olvasásra, nem dvd-t. Lehet hogy csak egyszerűsítő hibás megnevezés és valójában dvd-re gondolt a szerző?
Szépen körbejártam a jelenséget, és elvileg ha kiirom a lemezt ki lehet próbálni. Csak ahogy láttam nem mindegy milyen a dvd lemez, hogy pluszos vagy mínuszos, és hogy mekkora tempóval van megírva. Tehát ha megpróbálom és nem jó, akkor nem tudom hogy miért nem jó. Pláne ha még rossz lyukba is dugdosom.. az se segít sokat hogy amit letöltöttem azt se tudom hogy jó-e.
Nyáron csináltuk ezt a kompresszor behúzómágneshez, és meglepő módon azóta tökéletesen teszi/tette a dolgát.
Pár hete kigyulladt a BAS/ASR lámpa a műszerfalon, és megszűnt működni a kompresszor. Smafu súgta, hogy a biztosíték szokott kimenni, nézzem meg azt. Tényleg az volt.
A gond az, hogy ma délután a 3. biztosítékot fogom betenni, mert egy darabig megy vele (1-4 napot), aztán megint villan a BAS/ASR és megszűnik a kompresszor behúzni.
Az a kérdés, hogy van-e még valami, amit egy úgy kompresszor vagy legalább egy behúzómágnes vásárlása előtt lehet illetve érdemes megnézni, megcsinálni?
Elvileg a navinak külön dvd olvasója van (a kombinál bal hátul a csomiban). DVD-t a Face-n rendszeresen árulnak (~ 5.000 Ft), de tudnod kell hogy 2018-19 a legfrissebb és nem is lesz már újabb kiadás :(
Egyébként ha jártas vagy a számitástechnikában a neten megtalálható az a dvdkép file ami kiírható és használható ;)
Most vettem egy w211 E280 cdi-t, és látom hogy elvileg tudna navit is a gép, de úgy tűnik hogy kicsórták belőle a dvd-t! Ha rányomok a navira, akkor panaszkodik hogy kéri a lemezt. Felteszem ezt a felső nyílásba kellene tenni ha lenne, és nem a cd-tárba ugye? A kesztyűtartóban találtam egy üres navis tokot, arra APS 5.1 van írva, gondolom ez volt benne.
A kérdésem tehát az, hogyan lehetne életet csiholni bele?
Vezérlést 4-500 000-ig nem kell piszkálni. A faceliftesek már nem porladnak úgy, mint az elődje, változtattak a fényezésen. Talán 2005 után módosították, mert előtte gyalázatos volt a rozsdásodási hajlam. :-(
Ilyen motorral volt autónk, meg van is, szerintem jó motor, persze kell hozzá a gondos gazda.;-) El kell felejteni a 30000-es olajcserét, én 10-nél cserélem, nem érdekel, mennyit "enged" az autó.
Féket kötelező karban tartani, ebben nincs kérdés, futómű meg adja magát, hogy hol használod. Sajnos itthon fog látni ez az autó "csodákat", ha megveszed. :)
Tűzkarikára nyügös, de az nem tétel, többe fog kerülni a munkadíj.:-)
Ez látom kézi váltós, abban is érdemes cserélni az olajat, sokkal finomabb lesz a váltás, pláne minusz 10 fokban.;-)
De ami érdekel. mik a tapasztalatok. Fenntartási költségek. mint pl. vezérlés csere, olajcsere, futómű javítás ha adódik probléma, fékcsere, esetleges elektronikai hibák szoktak-e lenni. (nyilván tudom nem új autó, de gondolom más is használ hasonló korút..)
volt már dolgod franciával? az az igazi ;-) Lincoln: 2db L alakban hajlított lemez, felhúzod és kiveszed a lámpát előre: kb. 5 másodperc, így is lehet autót tervezni.
1.gen? Rákerestem gyorsan, és letéptem az arcom, mennyire macerás a lámpatestet kivenni. :O (Igy már értem miért volt ennyire buszke magára a ford, hogy 20mp kivenni a lámpát :D...én nem becsultem, mert inkább legyen hely a kivétele náékül is :D )
Nem egyszerűbb kikapni a lámpatestet? CLS-nél nem rémlik hirtelena bonyolultsága, de pl Focusnál egyetlen csavar rögziti, 30mp kikapni a helyéről, izzócsere, és klatty vissza. :D
CLS Mercimnek kiégett a jobboldali tompított izzója (ez van a leg szélén). Hogyan lehet ezt cserélni, mert a lámpa hátulja olyan szűk helyen van, hogy még egy kisgyerek keze sem fér oda?
Nemrég óta van egy C kombim (202-es széria, tehát első generációs), még ismerkedem a dolgokkal. A kérdésem, hogy az üzemanyag jelzőnél, ha a sárga mező kigyullad, mennyit lehet még menni vele?Illetve van-e olyan gomb, vagy beállítás, ami mutatja valamelyik digitális kijelzőn, hogy mennyi km van hátra? Sajnos nem találtam ezekről rendes leírást sehol. Előre is köszönöm!
Nálam az segített (A170 CDI), hogy (kivülről) előbb tenyérrel erősen BEFELÉ nyomtam a kilincsművet, és utána általában a második próbálkozásra rendesen kinyílt.
Szerbusztok ! Segítségeteket szeretném kérni ! W221 s500 l évjárat 2009 szeretném a jobb első ,alsó lengő kart kicseréltein ! Kérdésem az lenne hogy valaki tudja hogyan lehet szerviz mód /szerviz állásba mert azon a lengő karon ül a légrúgóm. Előre is köszönöm a segítségeteket :)
Köszönöm. Ritkán és csak egészen kis súlyra /pl. könnyűszerkezetes kempingágyra, ami ugye még összehajtva se nagyon fér be az A170-es cipősdobozba :-) /.