Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Visatone Creative Commons License 2018.07.21 0 0 373733

Köszi a tippet, mindenképpen megnézetem azt is.

 

 

Előzmény: katona84 (373732)
katona84 Creative Commons License 2018.07.21 0 0 373732

Nem árt majd megnézni a generátor szabadonfutó szijtárcsáját is mert ha az beáll akkor is elkezdi cibálni a rugós feszitőgörgőt és veszet hangot tud adni.Ugyan ilyen a tünete mint amit leirtál.

 

Előzmény: Visatone (373728)
Visatone Creative Commons License 2018.07.21 0 0 373731

Köszi, hogy megvigasztaltál. Már attól féltem, hogy örök életű, de ha mégis cserélni kell, akkor is csak annyiba kerül majd, mint egy izzó, és elég lesz hozzá egy csavarhúzó.... :-))

Előzmény: barbon1 (373729)
KoenigW124 Creative Commons License 2018.07.21 0 0 373730

Üdv! Nincs mit!

Előzmény: Ati414 (373726)
barbon1 Creative Commons License 2018.07.21 0 0 373729

Egy görgősor van benne ,de legalább az jó drága és ki is szokott menni.Aranyos a cseréje is :)

Előzmény: Visatone (373728)
Visatone Creative Commons License 2018.07.21 0 0 373728

... Bár most nem érkezett válasz, úgy tűnik, annak a fórum- és típustársnak volt jó a tippje, aki korábban a szíjvezető görgősorra gyanakodott. Ma délben a reggel óta napon álló járgány beindítása után azonnal beküldtem a füleimet a motortérbe, és kb. 20 másodpercig a szíjvezetés felől hallottam a kattogó-csattogó hangot. Ettől kezdve nagy valószínűséggel tényleg a szíjvezető görgők a hunyók, esetleg a generátor rögzítése lazult meg - minden esetre a "feltalálási helyet" sikerült beazonosítani.... :-)  

Előzmény: Visatone (373723)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.07.20 0 0 373727

:D

Előzmény: Hyperion (373724)
Ati414 Creative Commons License 2018.07.20 0 0 373726

Mégegyszer köszönöm a gyors segítséget és a telefont!

Előzmény: KoenigW124 (373713)
Ati414 Creative Commons License 2018.07.20 0 0 373725

Köszönöm a jószándékot, de a probléma megoldódott. Tényleg csak a 6310-es jó hozzá.

Egy önzetlen, segítőkész dabasi fórumozónál kipróbálhattam, majd nekem is ajándékozta a telefont. Minden funkció (amire csak szükség lehet) használható az autó rendszerén keresztül. Ezúton köszönöm mindkettőtök segítségét!

Így már minden, gyári (eredeti) extra működik rajta :)

 

Előzmény: KoenigW124 (373720)
Hyperion Creative Commons License 2018.07.20 0 1 373724

ok  drága, de milyen jól mutatna rajta a rantott husos szenya, koviubival :)

Előzmény: Smafu.w126 (373722)
Visatone Creative Commons License 2018.07.20 0 0 373723

Újra kezdem (vagy folytatom...):

 

A170 CDI 2001-es kiadás, 240 ezer kilométerrel, amióta nálam van (hetedik éve) évente legalább egyszer ismerős szerelő által átvizsgálva, a legkisebb hiba azonnal javítva. Cserék egy éven belül: klímakompresszor, szíjvezető görgősor + szíj, szilent blokk,  kormányösszekötő rudazat, szűrők, motorolaj, pár hete új EGR szelep + rendszer tisztítás, szóval, karbantartott autó. Kifogástalanul megy, a típusához és a korához képest remekül gyorsul, van ereje, az emelkedőtől megpakoltan se ijed meg ötödikben, a fogyasztása az EGR szelep cseréje óta autópályán masszívan a gyári 6 liter (a csere előtt 7 alá nem ment). Tulajdonképpen minden oké vele, de van valami, ami nagyon idegesítő, és aminek  az okára kb. egy éve a (nem Merci specialista) szerelő nem tud rájönni.

 

Éjszakai állás után hidegen indítva kb. fél perc elteltével alapjáraton sűrű, elég éles csattogó-kattogó hang jön a motortérből, valahonnan alulról, de meghatározhatatlan helyről, ami az utastérben is hallható. Gázfröccsre, vagy az alapjárat fölé kicsit megemelve a fordulatszámot azonnal megszűnik, de visszaengedve alapjáratra ismét hallatszik, és mintha kicsit rázkódna is közben a motor. Mindez úgy három-négy perc múlva megszűnik, és amíg a motor csak kicsit is meleg, megállás-parkolás utáni indításnál nem jelentkezik. A menettulajdonságokat nem befolyásolja, azaz ha rögtön elindulok vele, simán megy, nem rángat, nem "köpköd". 

 

Bíztam benne, hogy a leamortizálódott EGR szelep cseréjével és környezetének tisztításával a jelenség megszűnik, de ez sajnos nem jött be. Merre kutakodjak tovább? 

Smafu.w126 Creative Commons License 2018.07.20 0 0 373722

Jól néz ki, de ennyi pénzt egyben még nem láttam, így kényszerű kihagyás lesz, ha csak nem jön szembe egy 25ezerért :D

Előzmény: Hyperion (373721)
Hyperion Creative Commons License 2018.07.20 0 0 373721
KoenigW124 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 373720

Szia...szombat vasárnap itt vagyok a környéken...ha jó neked csörgess meg...

 

 

Előzmény: Ati414 (373718)
tomtom96 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 373719

Sziasztok! W202 98-as manuális 2.5td mercibe  szeretnék tempomatot építeni, tempómat kapcsolón kívül kell még valami elektronika, hogy működjön?

Vagy egyáltalán lehet bele rakni?  

Ati414 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 373718

Szia

Mikor lehetne kipróbálni? Dabas nekem sokkal közelebb lenne, mint Kecskemét.

Előzmény: KoenigW124 (373713)
Visatone Creative Commons License 2018.07.19 0 0 373717

Nem lehet, hogy a  csörgés az összetörő katalizátor hangja , azután  a  check engine  meg a  csökkentett teljesítmény pedig  az  emisszió  növekedése okán jött???

 

De igen, lehet, sőt, szinte biztos.

Előzmény: keeper1 (373714)
ngyu Creative Commons License 2018.07.19 0 0 373716

2003 -as évjératú W211 E270cdi kombinál 100km/h fölötti hirtelen gyorsításnál hangosan berángatva gyorsul. mitől lehet ez?

Várnék segítséget.

keeper1 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 373715

A választ megadom magamnak:  részecskeszűrő probléma van ( volt ? )  Kódtörlés után  képes voltam jelzés nélkül elindulni,  manual 2.-ban  mentem  a géppel  30 percet  3000-3200as fordulaton....most nincs  ellenőrző jelzés.  Ám mivel  a meneteim harmada  rövid-hideg  városi menet, előbb-utóbb  lesz megint. Elsőre  tisztítást fogok végeztetni.  Ki tud  jó/kipróbált szolgáltatót???

Később meg majd zokogva veszek egy  újat.

Előzmény: keeper1 (373714)
keeper1 Creative Commons License 2018.07.18 0 0 373714

Tisztelt Uraim,

 

W212 250 CDI Blue Eff........85-185ezerig megúsztam egy  termosztátcserével, meg a 20-22 ezrenkénti prémium olaj+szűrőcserékkel....most rosszabbatat sejtek...az alábbiak szerint:

 

1., nehány hete alulról (lemez?)csörgésszerű  hangot hallok, jellemzően lassabb, szar / rázós utakon való haladáskor..ezekből van bőven .  Pótkereket  koppra lefogattam , autót megemelve,  a futóműveket  meghúzgáltuk meggusztáltuk ...azoknak  elszabadult--egyáltalán mozdítható-  eleme  nincsen. A kipufogót  tartó gumitömb egy kissé megereszkedett...de nem gondolom, hogy épp lassabb haladáskor  az hagyja lengeni úgy a dobot, hogy  beleverjen  a fenéklemezekbe .

 

2. a mai szent  este , Bp-en töltött  4ó/35km dugózás  után ( ennek  átlagfogysztása lehet  13- 13.5  L/100!!!!)

alig érek fel az M5-re ,  sárga "check engine "   szimbólum kigyulladt , és - mint vagy 20 km -rel később  tapasztaltam-  az autó egyfajta  vészüzembe  ment át,  vagyis  gyorsulás a normális kb fele,  sebesség max 150,

pillanatnyi fogyasztás gázadáskor is  alig éri el a 15-öt.....nem engedi  többet enni.  NEM melegszik !!!  Olajfogyás 23 e Km után szép kerek 0 .  "hiba" üzenet indításkor  annyi , hogy B3 szerviz  következik...jelen állás szerint  10 nap múlva.

 

Nem lehet, hogy a  csörgés az összetörő katalizátor hangja , azután  a  check engine  meg a  csökkentett teljesítmény pedig  az  emisszió  növekedése okán jött???

 

Hozzáértő  válaszaitokat várom,  a holnapi  diag  olvasásig is.

 

 

KoenigW124 Creative Commons License 2018.07.18 0 0 373713

Üdv....ha működik vele akkor én tudok neked adni agy 6310i-t van hozzá két akksi is az egyik még "új"....... és  útba esek  Kecskemét felé (Dabas)

Előzmény: Ati414 (373711)
csabais Creative Commons License 2018.07.18 0 1 373712

Szorul az EGR szelep.

Előzmény: CaviaR_ (373709)
Ati414 Creative Commons License 2018.07.18 0 0 373711

Sajnos csak szombattól érnék rá, de attól kezdve bármikor, amikor neked jó.

Tel.: 06(30)883-2944

e-mail: baranyi414@gmail.com

 

 

Előzmény: Zoli550 (373707)
mica-r Creative Commons License 2018.07.18 0 0 373710

Az a dadogás nem jó. 

Valószínűleg jobban kijött a hiba, mert nagy terhelés volt alapjárat közelében.

Előzmény: CaviaR_ (373709)
CaviaR_ Creative Commons License 2018.07.18 0 0 373709

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem, nagyon furcsa dolgot tapasztaltam ma. 

C200 CDI, W203, 2003-as évjárat, reggel beindítottam, szépen indult mint mindig, stabil alapjárat. Csecsemő hátul, 30 fok, ráindítottam a légkondit, szokásos halk cicergés az ékszíj irányából, nem szeretem, de tervben van a kinyomozása. Szűk helyről akartam kiállni, csutkára betekert kormány, kevés gázt adhattam a körülményekhez képest, és elkezdett dadogni a motor. Ez sem nagy újdonság, előfordult már, de most sokkal jobban rázkódott az egész autó. Kivettem azonnal üresbe, kuplungot benyomva tartottam, de csak rázkódott. Gázadásra sem reagált. Le kellett állítanom, újra elindítva minden rendben volt, és azóta is. A szíj feszes, nem szakadt.

 

A futómű összetartása amúgy megfelelően be van állítva, koppanásig tekerve sem szokott nyekeregni.

 

Nem értem mi történt sosem hallottam még ilyet.

Összefügghet azzal, hogy egy ideje gyengének érzem a kormányzás rásegítést?  Valaki esetleg tippet tudna adni hol keressem a hibát? 

Köszönöm!

amdkiller007 Creative Commons License 2018.07.17 0 0 373708

Újabb segítséget kérek:

 

Légrugó w211

 

Történet elején:

 

Normál állásban a jobb hátsó már menet közben is volt h leengedett.

Emelt állásban pihentettem, akkor viszont a jobb első engedett le először aztán JH. Kb egy hét alatt.

 

kicsereltettem a jobb oldalt, Bilsteint kapott, az is volt benne.

jobb hátsó tökéletes minden állásban Örülünk...

 

Normál állapotban csak a bal hátsó enged le, akár egy fél óra alatt is...

Emelt állásban, egy hét pihenő végén csak a jobb első enged le, ami új.

 

Tehát a régivel és az újjal is leenged egy hét alatt, se a többi nem.

 

mi a szar lehet?

a cső?

vagy a vezérlő szelep?

 

 

Zoli550 Creative Commons License 2018.07.17 0 0 373707

Komplett a készülék,anno sokat használtam csak el raktam mert nem tudtam sokáig elválni tőle,aztán mikor mindenkinek lüke fonja volt már én is váltottam. Holnap 18h után szabad vagyok,írj egy e-mailt a telefonszámoddal és össze hozzuk. 

Előzmény: Ati414 (373706)
Ati414 Creative Commons License 2018.07.17 0 0 373706

Azt megköszönném. Csak addig rabolnám az idődet, amíg rácsatlakozom. Persze saját SIM-mel és még akksim is van, ha kell (a 6210-é jó bele). A kérdés az, hogy mikor mehetnék.

 

Előzmény: Zoli550 (373698)
csabais Creative Commons License 2018.07.17 0 0 373705

Mit szeretnél onnan kitakarítani?

Előzmény: joey8909 (373704)
joey8909 Creative Commons License 2018.07.17 0 0 373704

Üdv

 

Szeretnék némi infót gyüjteni.

A korábbiakban már említett dolgok. Tehát P1187 es EPS hiba Comon rail nyomás--> google kapcsibol a rail csövet hozta meg hogy a szelep .

Kérdésem a következő mennyi esélyem van a takaritással megoldani a hibát? Injektor ha résolaj mérésnél megfelelő értéket add akkor kell piszkálni?

Személy szerint csak a szabályzó szelepet takarítanám meg..

De  ebben 1 vagy 2 van? Állitólag van a szivatyúban is egy.

W203 2003 C200CDi 116Le 611962 es motor

Válaszokat köszönöm előre is. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!