Segítségre lenne szükségem, nagyon furcsa dolgot tapasztaltam ma.
C200 CDI, W203, 2003-as évjárat, reggel beindítottam, szépen indult mint mindig, stabil alapjárat. Csecsemő hátul, 30 fok, ráindítottam a légkondit, szokásos halk cicergés az ékszíj irányából, nem szeretem, de tervben van a kinyomozása. Szűk helyről akartam kiállni, csutkára betekert kormány, kevés gázt adhattam a körülményekhez képest, és elkezdett dadogni a motor. Ez sem nagy újdonság, előfordult már, de most sokkal jobban rázkódott az egész autó. Kivettem azonnal üresbe, kuplungot benyomva tartottam, de csak rázkódott. Gázadásra sem reagált. Le kellett állítanom, újra elindítva minden rendben volt, és azóta is. A szíj feszes, nem szakadt.
A futómű összetartása amúgy megfelelően be van állítva, koppanásig tekerve sem szokott nyekeregni.
Nem értem mi történt sosem hallottam még ilyet.
Összefügghet azzal, hogy egy ideje gyengének érzem a kormányzás rásegítést? Valaki esetleg tippet tudna adni hol keressem a hibát?
Komplett a készülék,anno sokat használtam csak el raktam mert nem tudtam sokáig elválni tőle,aztán mikor mindenkinek lüke fonja volt már én is váltottam. Holnap 18h után szabad vagyok,írj egy e-mailt a telefonszámoddal és össze hozzuk.
Azt megköszönném. Csak addig rabolnám az idődet, amíg rácsatlakozom. Persze saját SIM-mel és még akksim is van, ha kell (a 6210-é jó bele). A kérdés az, hogy mikor mehetnék.
Még mindig a w202 távirányítón agyalok.Bontott gyárit rakhatok az autóba,van buktató,fog működni,motorvezérlő maradhat e? Egygombos,tükörre iranyitós bicska. Nagyon köszönöm előre is a hozzászólásokat,segítséget.
Szia!
A bölcső benne volt. Vettem egy Nokia 6210-est (hirtelen ez adódott), de nem működik vele. Kéri, hogy a telefont helyezzem be, majd várjak. Ez ismétlődik fél percenként. Ki szeretném próbálni Nokia 6310-el, de ha veszek egyet és nem működik ezzel sem, akkor lassan előlépek régi telefon gyűjtővé. A cél viszont nem ez lenne, hanem a gyári rendszer használata. :)
Néha megnézem őket,ár/állapot stb miatt és ez szemet szúrt. Nagymesék táptalaja a 24-es,ezt bizonyitja ez a jó pár öncélú mondat is. Köszönöm a rutinos hozzászólásod.
Sziasztok! Nem tudom, mi a neve: W203-hoz keresek olyan alsó motorburkolatokat (jobb-bal) ami egész elöl van, alul, két oldalt, benyúlik a kerékjáratba elöl pedig valahol a lökhárítónál van. Olyan 25-35 centi körül van egy oldala. Van esetleg valakinek eladó?
320as w211 4matic autóm most volt C-szervizen: féktárcsát-betéttel hátul, elöl betétet, az összes olajat, szűrőt cserélték. Azt tapasztalom, hogy a pirosnál pl, ha nagyon alacsony a fordulatszám, hebegni kezd a motor - ill. felgyullad az összes lámpa a kijelzőn, és leáll az autó. rögtön indul is, és utána nincs gond - szerintetek mivel lehet a gond? köszi
Szia!
Köszi az infót. Épp most készülök venni egy 6310-est, hátha azzal működni fog. Elszomorító, hogy ezzel kapcsolatban már semmi infó nincs a neten.
Érdeklődtem már egy Merci szervíz/üzlet/bontóban is, de úgy néztek rám, mintha egy másik bolygóról érkeztem volna. Furcsa, hogy senkis sincs, aki kihasználná ezt a gyári telefonbölcsőt az autójában. Bezzeg eladáskor mindenki beleírja a hirdetésbe extrának, hogy van ilyen benne, azt viszont nem, hogy nem működik.
Sebaj, nem adom fel, továbbra is keresem a megoldást.
A golyónak nem is kell forognia amúgy :) A golyó le/fel járkál a házban egy műanyag perselyben, és a persely megy szét. Ettől a golyó a fém falon súrlódik, és annak van ilyen hitvány hangja. 4000Ft-ért egy próbát mindenképpen megér, egy egyszerű kőkorszaki szerkezet, nagyon elrontani nem tudják :)
sziasztok! azt kérdezném hogy mi lehet az oka annak hogy meg vettem idáig kettő darab bosch légtömeg mérőt és egyikkel sem teszi az 5 sbességet (w124 5gangos automata) elvileg vész üzembe van ilyenkor!
Viszont a magnetik marrelis fasza ill a jp grouppossal is! a bosct-t csak azért probáltam mert gyári ill. gondoltam jobb minőségű!egyébként a bosch-al rugalmasabb az autó! ha vkinek van tapasztalata kérem írjon!
Ja! volt diagon! légtömegmérő hiba volt! köszi norbi