EGR szelep cserére készülök egy A170 CDI járgányon (w168). Az új szelephez új tömítések is vannak. Egyszerűnek tűnik a dolog, de azért megkérdezem a szakikat: van valami "rejtett akna" a műveletben, amire ügyelni kell, azon kívül, hogy ne essenek le a rögzítő csavarok? :-)
Tisztelt Urak, kormány bőrözős szakembert keresnék. Van itthon nálunk google, találtam is jó párat, de olyan érdekelne, akivel személyes tapasztalata van a topikból valakinek, és jó szívvel meri ajánlani. Az ár másodlagos, a minőség lenne az első...
Sok sikert és gyors eladást kívánok akkor,bár amit írtál az is szóról szóra nepper folk,de innen nem ítélkezhetek,annyi minden esetre biztos hogy a számtalan kamus hirdető miatt alkul ki sok emberen a félelem ha egy hasonló hirdetést lát.
Egyébként sajnos ez a magyar valóság, én is ismerem, de lássátok be vannak azért jó autók is. Nem adnám el, de benézett az ablakon egy eredeti állapotú w126. Azt tartom inkább meg. Volt már néhány mercim, mind kiváló autó volt. Az is igaz, hogy sok időt emésztett fel a keresés..... rengeteg a rom, ebben egytértünk. Én romot nem veszek.
Látod,ezeket várom. Nem is a saját órája van benne,ez most többet is mutat mert eredetileg csak 36000-et futott,a papírjai el vannak egy széfbe rakva,az alja rituálisan lemosva akkutárusan minden hó végén,bakon áll mert kocka lesz a gumi,van rá licitáló duplájáért stb...
Nekem is van,két vizsga között 1000-1500 Km-t megy,most annyi sem volt mert nem volt időm vele foglalkozni. Ami a lényeg,hogy ERL... a rendszáma,tehát nem tegnapelőtt kapta a papírjait....
Szeretnék vásárolni egy Mercedest, egy 2005-ös C200-as CDI Sportcoupet hogy pontosabb legyek. Szerencsére nem vagyok teljesen hülye az autókhoz, de szeretnék érdeklődni, hogy mire érdemes figyelni ennél a motornál? Az autóban nincs semmi komoly extra: klíma, manuális váltó, napfénytető, és ennyi. A motorikus problémáktól tartok leginkább, ha jól tudom ez a modell már common-rail diesel, ráadásul DPF részecskeszűrő is van benne. Mit gondoltok, mire figyeljek oda nagyon vásárlásnál?
sziasztok,tanácsot szeretnék kérni.van egy w123 280ce -m és kinlódok vele mostanában.az a tünet hogy ,nem pörög ki teljesen a motor,ha hirtelen gázt adok fullad,ha szépen fokozatosan nyomom,akkor felgyorsul szép lassan és megy.a k -jet osztófejen a bemenő ágon lévő szűrös hollander tiszta,visszatérőn 40mp alatt 1l benzin jön.a légszűrőt ha befogom,akkor jobban felpörög gázadásra.ac pumpa relét átnéztem,átforrasztottam ami kérdéses volt.üzemanyagszűrő,tankszűrő tiszta.probáltam állitani az alapjárati csavaron és a co csavaron,de közel sem jó.nincs valami ötletetek?
Azért az még nem biztos, van ott még egy expanziós szelep is, meg szárító szűrő. Valamennyi reményt még ezek tartogathatnak. Én azért meglesném az üzemi nyomásokat, jó lenne tudni mik az értékek szívó, és nyomó ágon, és, hogy a nyomó oldal mennyire meleg.
Frissen van töltve, elég sanszos a 2. opció mert a klimásszaki is mormogott valami olyasmit, hogy kicsit nehezen vette a lapot a kompresszor, csak azt nem mondta ez mit jelent....
Egy amerikából behozott c230 coupe (2002-es) autómhoz vettem egy használt km/h-ás műszerfalat, hogy lecseréljem a benne lévő mérföldes órát. A számlapokat kicseréltem, a vezérlőegység része ugyanaz maradt mint eddig. Az LCD kijelzőm azóta teljesen sötét. Tud valaki segíteni ebben a témában vagy tudtok ajánlani szakembert, aki rá tud nézni a műszerfalamra?
Sziasztok. Gyors kérdésem lenne szekunder levegő szivatyúm elromlott emiatt világit a check lámpa. Ha kiveszem a biztosítékját és a reléjét akkor is világitana a check lámpa?
Kevés gáz, gyenge kompresszor, hibás ventilátor. Ha az első kettő valamelyike igaz, akkor nem a menetszél az ami segít, hanem, hogy menetszél akkor van ha fordulat is van, tehát nem alapjáraton ketyeg a motor. Klímával foglalkozó szervizt tessék meglátogatni, végig csinálják a szükséges ellenőrzéseket, és közlik a diagnózist. Annyit persze tehetsz, hogy mikor dugóban gyengének érzed, tartsd a fordulatot magasabb tartományban, pl 1500-2000, ha vissza erősödik, az első 2 lehetőség valamelyike okozza a jelenséget.
-A belső, központi zár gomb nyomásával nyit-zár? Ha igen, akkor a kulcs és a hozzá kapcsolódó vezérlésnél van a gond.
-Ha arra sem reagál, akkor a vákuum pumpa működése ellenőrizhető?
-Ha az is működik rendesen, akkor a pumpa után lehet lehet valahol lyuk a rendszerben, amitől nem épül fel a vákuum, így nem tudja mozgatni. Állítólag a záraknál lévő membránok hibája is okozhatja, vagy egy cső miatt sem tud megfelelő vákuum kialakulni, ezért nem tud nyitni. Lehet, hogy volt már, angolul tudóknak ha nem is Biblia, de sok mindent összegyűjtött az öreg és sok minden használható, még ha néhol kicsit kaotikus és fellengzős is:
Illetve van egy londoni csákó, Forrera néven a Facebookon, ő csak A osztályt szervizel, szóval van némi tapasztalata, tőle lehet kérdezni is, és van fent pár videója is: