Új tárcsát felrakta a szerelő, darabig bírta, majd megint ütni kezdett. A tárcsa levéve, felszabályozva. Egy ideig jó volt, majd megint rázni kezdett. A szerelő haverom, át nem vágott az tuti, munkahengereket megjáratta, azt mondta könnyen jár, jó minőségű féktárcsát rakott fel. Azt mondja gyárit kellene felrakni. Ok felrakjuk az újat, de, ha az is ütni kezd, az már drága próbálkozás. Ezért kérem a tanácsokat, hátha valaki már járt így.
Én 210-esen az ülésfűtés-kapcsolók helyeit felsőmaróval, csapágyas késsel, sablonnal csináltam. A sablonkészítéssel el lehet elég sokat piszmogni, de anélkül szerintem elég rizikós.
Sajnos nem tudom a márkáját, viszont amiket megneveztél tengelyeket is kapott újat. Vigyem vissza hozzájuk? Ugyanez lesz a hiba ? Vagy megprobáljunk egy MAP szenzort?
Köszi szépen, ez megtörtént, azt elfelejtettem írni hogy a többi, kiszerelt (polcon lévő) generátort és feszszabályzót mérném. Azt lehet valahogy? Én egyelőre ellenállásokat mértem utóbbiakon, a szénkefék között + 1-1 szénkefe és az alsó, rugós érintkező között (mindkét irányban, tehát cserélgetve a multiméter kábeleit), ez a sok mért ellenállásérték mind-mind hajszálpontosan egyforma a 3 feszszabályzón (0,56 ill. 0,63 Ohm felcserélt kábelnél, valamint az egyik szénkefe és az alsó érintkező között 0 Ohm). És mindegyik pontosan 14 Voltra áll be járó motornál, már alapjáraton is. Akkor most mind jó vagy mind szar? :D
Az állító motorban egy csigatengelyes rendszer van, gyújtásnál csinál egy műveletet végtől végig, és a benne lévő jeladó infója alapján kezeli a geot, tehát igazából nem lehet rosszul összerakni, és a fix rudazat miatt rosszul beállítani. Ellenben ha kopott, vagy sérült a csigatengely, vagy a fogaskerék, akkor apró mozdulatszükség esetén futhat hibára, mert a jeladó nem az állítókilincset figyeli hanem a csigatengelyt (nem is értem ez mire volt jó), és ő azt látja, hogy nem mozdul a kilincs, pedig ő állít. Ekkor még tol rá egyet valamilyen idióta szoftveres megírás miatt, ez az a pillanat amikor ugrik egyet a kocsi, de tök feleslegesen mert ekkor már eldöntötte az ECU, hogy vészbe teszi a kocsit. Új állítómotort kapott? Ha igen, milyen márka?
Hali! Sajna megint kérdéssel / hibával jövök. Az autót annó így vettem, a turbót levetettem, kicserélték az állító motort, és tünetmentes volt egy darabig. Most egyre gyakrabban tilt, ezzel a hibával, amit a képen csatoltam. Általában autópályán, 140 körül gyorsítanék, leírhatatlan dolgot érzek is, mintha lökne egyet, ezekután már nincs erő újraindításig. A szerelőkkel tanácstalanok vagyunk, map szenzor, vagy koszos geometria, esetleg a végállást lőhették be rosszul? Majdnem mindig a kélen látható a hiba, multkor Bosch géppel írta a magas nyomást is. Érdemes MAP szenzort vennem, vagy merre induljunk el? Segítségeket köszönöm!
Sziasztok. Lehet volt már szó róla, de nem találok semmit. A problémám a következő:
adott egy Mercedes A class 2008as (w169). Kiírja, hogy a jobb oldali visszapillantó tükör index hibás. Ok, megnézem, nem hibás működik. Azonnali újra indítás után a hiba üzenet nem jelenik meg, csak friss indításnál. Mi lehet a probléma?
A legegyszerűbben az akkumulátor saruinál tudod megmérni egy multiméterrel. Érdemes terhelés nélkül és terhelve ( sok fogyasztót bekapcsolva ) is mérni.
UNIX vagyBárdi bármelyik üzletében kapsz feszszabályzót 3 -5000.-Ft között .
Köszönöm azoknak a segítséget, akik fakormány ügyben megkerestek! Sikerült vennem, küldök képet, ha a felújítása megtörtént! Hogy teljes legyen az összhang az autóba, szeretnék egy fa váltógomb is! Akinek van, kérem jelezze! 190-es, és a képhez hasonlót keresnék! Köszönöm előre is!Öröm itt lenni köztetek!!!
Segítséget szeretnék kérni ML 320 CDI W164 2007-es P1401 -es hibát dobott EGR temperatúr senzor Egr-t kitisztítottuk jónak tűnik de a hiba maradt és nem találjuk a hőérzékelő szenzort.
Ha valaki tudja merre van a motoron nagyon megköszönném.
Én nem tudom, Te milyen dimenzióban élsz? Volt egy eset, szerinted félreértés, szerintem meg szartál rá ha segítő szándékkal írtam, én szóvá tettem 1x és annyi. Te közölted, hogy szerinted én rosszul látom a dolgot, én ezt elfogadtam, nem álltam bele oda-vissza vitába. Ezzel le is volt zárva, de a tegnapi beirásoddal már a 3. esetben hánytorgatod fel, hol itt, hol a 124 fórumban, és ez kissé már baxa a csőröm! Mi az, hogy most az a bajom, hogy reagálsz?! Mire? Kire? Te nem reagáltál, van egy problémád, ezt leírtad tegnap, de Te nem reagáltál rám, vagy bárkire, hanem simán írtál az aktuális problémádról amivel semmi baj, ezért van a fórum, azzal viszont annál inkább, hogy lassan sportot űzöl abból, hogy a beirásaidat a "félreértés" emlegetésével kezded, vagy illeszted be..... Szóval komám Te nem reagáltál, csak megint felemlegetsz...... Engedd el a dolgot, lépj túl rajta, nem kell hónapokkal, évekkel később is ezen rugóznod, főleg nem úgy, hogy simán hülyeséget irsz!
"Eddig az volt abajod hogy nem reagálok arr aamit íraz, most meg az ellenkezőrje?"
Ez esetben mit takar az ellenkezője? A Tegnapi írásodban rám reagáltál? Nekem írtad? NEM! Tehát nem reagáltál Te rám, nem írtál nekem, és én sem.
Nincs semmilyen agresszivitás, semmi bajom Veled, csak anno volt egy dolog ami nem tetszett, szóvá tettem ennyi. Engedd el a dolgot!
Urak, S210 hátsó futóműnyikorgás esetén van olyan alkatrész, amiről kijelenthető, hogy jellemzően az okozhatja, vagy az ott található több tucatnyi lengőkar meg szilent közül bármi lehet?