Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

darius Creative Commons License 2018.05.19 0 0 373287

Új tárcsát felrakta a szerelő, darabig bírta, majd megint ütni kezdett. A tárcsa levéve, felszabályozva. Egy ideig jó volt, majd megint rázni kezdett. A szerelő haverom, át nem vágott az tuti, munkahengereket megjáratta, azt mondta könnyen jár, jó minőségű féktárcsát rakott fel. Azt mondja gyárit kellene felrakni. Ok felrakjuk az újat, de, ha az is ütni kezd, az már drága próbálkozás. Ezért kérem a tanácsokat, hátha valaki már járt így.

Előzmény: jakapapa (373184)
Hyperion Creative Commons License 2018.05.19 0 0 373286

Ilyenekkel sajnos nem rendelkezem. :/

Félek ebből CNC-s megoldás lesz...

 

Köszönöm a válaszod!

Előzmény: Ákos70 (373284)
Ákos70 Creative Commons License 2018.05.19 0 1 373285
Előzmény: Sw201inger (373278)
Ákos70 Creative Commons License 2018.05.19 0 0 373284

Én 210-esen az ülésfűtés-kapcsolók helyeit felsőmaróval, csapágyas késsel, sablonnal csináltam. A sablonkészítéssel el lehet elég sokat piszmogni, de anélkül szerintem elég rizikós.

Előzmény: Hyperion (373273)
mercepor Creative Commons License 2018.05.19 0 0 373283

Azt meg hogy?

Eredetit sindelfingenbol 10e ftert?

Előzmény: Merci124 (373282)
Merci124 Creative Commons License 2018.05.19 0 0 373282

Azt már néztem, de olcsóbb megoldást keresek és nem kínából :)

Előzmény: barbon1 (373281)
barbon1 Creative Commons License 2018.05.19 0 0 373281

Nézz szét a Racing-bazár-on

Előzmény: Merci124 (373279)
BoFe24 Creative Commons License 2018.05.19 0 0 373280

Sajnos nem tudom a márkáját, viszont amiket megneveztél tengelyeket is kapott újat. Vigyem vissza hozzájuk? Ugyanez lesz a hiba ? Vagy megprobáljunk egy MAP szenzort?

Előzmény: Smafu.w126 (373277)
Merci124 Creative Commons License 2018.05.19 0 0 373279

Tisztelt Urak.

Keresek Mercedes star C3 diagot, laptoppal.

Sw201inger Creative Commons License 2018.05.19 0 0 373278

Szia!

Köszi szépen, ez megtörtént, azt elfelejtettem írni hogy a többi, kiszerelt (polcon lévő) generátort és feszszabályzót mérném. Azt lehet valahogy? Én egyelőre ellenállásokat mértem utóbbiakon, a szénkefék között + 1-1 szénkefe és az alsó, rugós érintkező között (mindkét irányban, tehát cserélgetve a multiméter kábeleit), ez a sok mért ellenállásérték mind-mind hajszálpontosan egyforma a 3 feszszabályzón (0,56 ill. 0,63 Ohm felcserélt kábelnél, valamint az egyik szénkefe és az alsó érintkező között 0 Ohm). És mindegyik pontosan 14 Voltra áll be járó motornál, már alapjáraton is. Akkor most mind jó vagy mind szar? :D

Előzmény: Törölt nick (373272)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.05.19 0 0 373277

Az állító motorban egy csigatengelyes rendszer van, gyújtásnál csinál egy műveletet végtől végig, és a benne lévő jeladó infója alapján kezeli a geot, tehát igazából nem lehet rosszul összerakni, és a fix rudazat miatt rosszul beállítani. Ellenben ha kopott, vagy sérült a csigatengely, vagy a fogaskerék, akkor apró mozdulatszükség esetén futhat hibára, mert a jeladó nem az állítókilincset figyeli hanem a csigatengelyt (nem is értem ez mire volt jó), és ő azt látja, hogy nem mozdul a kilincs, pedig ő állít. Ekkor még tol rá egyet valamilyen idióta szoftveres megírás miatt, ez az a pillanat amikor ugrik egyet a kocsi, de tök feleslegesen mert ekkor már eldöntötte az ECU, hogy vészbe teszi a kocsit. Új állítómotort kapott? Ha igen, milyen márka?

Előzmény: BoFe24 (373275)
BoFe24 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 373276

320cdi V6, ha ez szàmít valamit :)

Előzmény: BoFe24 (373275)
BoFe24 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 373275

Hali! Sajna megint kérdéssel / hibával jövök. Az autót annó így vettem, a turbót levetettem, kicserélték az állító motort, és tünetmentes volt egy darabig. Most egyre gyakrabban tilt, ezzel a hibával, amit a képen csatoltam. Általában autópályán, 140 körül gyorsítanék, leírhatatlan dolgot érzek is, mintha lökne egyet, ezekután már nincs erő újraindításig. A szerelőkkel tanácstalanok vagyunk, map szenzor, vagy koszos geometria, esetleg a végállást lőhették be rosszul? Majdnem mindig a kélen látható a hiba, multkor Bosch géppel írta a magas nyomást is. Érdemes MAP szenzort vennem, vagy merre induljunk el? Segítségeket köszönöm!

 

lackofiam73 Creative Commons License 2018.05.18 0 1 373274

Sziasztok. Lehet volt már szó róla, de nem találok semmit. A problémám a következő:

adott egy Mercedes A class 2008as (w169). Kiírja, hogy a jobb oldali visszapillantó tükör index hibás. Ok, megnézem, nem hibás működik. Azonnali újra indítás után a hiba üzenet nem jelenik meg, csak friss indításnál. Mi lehet a probléma?

Hyperion Creative Commons License 2018.05.18 0 0 373273

Sziasztok!

 

W124 középkonzol kapcsolóhely kivágással kapcsolatban van tapasztalatotok?

Dremel és kézügyesség adott, de tapasztalat még nincs :)

 

Köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2018.05.18 0 0 373272

A  legegyszerűbben  az  akkumulátor  saruinál  tudod  megmérni  egy  multiméterrel.  Érdemes terhelés  nélkül  és  terhelve  (  sok  fogyasztót  bekapcsolva )  is  mérni.

UNIX vagyBárdi  bármelyik  üzletében  kapsz  feszszabályzót  3 -5000.-Ft  között .

 2  csavar  fogja,  helyén  ki  lehet  cserélni.

 

Előzmény: Sw201inger (373270)
katona84 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 373271

A vezető oldali hengersor végén közvetlen az EGR szelep mellett van az a szenzor amit keresel.

Előzmény: Szalai Zoli (373267)
Sw201inger Creative Commons License 2018.05.18 0 0 373270

Sziasztok!

 

w124 régebbi fajta (55 vagy 70 Amperes) generátoron és feszszabályzón hogy kell kimérni hogy jó-e?

Feszszabályzót (ha az a rossz) hol lehet jó áron venni?

 

Köszi szépen!

Smafu.w126 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 373269

Szemben állva a kocsival jobb hátul az EGR környékén, ha jól emlékszem talán a szívósor végében.

Előzmény: Szalai Zoli (373267)
HG9MDK Creative Commons License 2018.05.18 0 0 373268

Szép napot mindenkinek!

Köszönöm azoknak a segítséget, akik fakormány ügyben megkerestek! Sikerült vennem, küldök képet, ha a felújítása megtörtént! Hogy teljes legyen az összhang az autóba, szeretnék egy fa váltógomb is! Akinek van, kérem jelezze! 190-es, és a képhez hasonlót keresnék! Köszönöm előre is!Öröm itt lenni köztetek!!!

Szalai Zoli Creative Commons License 2018.05.18 0 0 373267

Üdvözletem!

Segítséget szeretnék kérni ML 320 CDI W164 2007-es P1401 -es hibát dobott  EGR temperatúr senzor Egr-t kitisztítottuk jónak tűnik de a hiba maradt és nem találjuk a hőérzékelő szenzort.

Ha valaki tudja merre van a motoron nagyon megköszönném.

Ákos70 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 373266

Köszi! :)

Előzmény: csabais (373263)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.05.17 0 1 373265

Én nem tudom, Te milyen dimenzióban élsz? Volt egy eset, szerinted félreértés, szerintem meg szartál rá ha segítő szándékkal írtam, én szóvá tettem 1x és annyi. Te közölted, hogy szerinted én rosszul látom a dolgot, én ezt elfogadtam, nem álltam bele oda-vissza vitába. Ezzel le is volt zárva, de a tegnapi beirásoddal már a 3. esetben hánytorgatod fel, hol itt, hol a 124 fórumban, és ez kissé már baxa a csőröm! Mi az, hogy most az a bajom, hogy reagálsz?! Mire? Kire? Te nem reagáltál, van egy problémád, ezt leírtad tegnap, de Te nem reagáltál rám, vagy bárkire, hanem simán írtál az aktuális problémádról amivel semmi baj, ezért van a fórum, azzal viszont annál inkább, hogy lassan sportot űzöl abból, hogy a beirásaidat a "félreértés" emlegetésével kezded, vagy illeszted be..... Szóval komám Te nem reagáltál, csak megint felemlegetsz...... Engedd el a dolgot, lépj túl rajta, nem kell hónapokkal, évekkel később is ezen rugóznod, főleg nem úgy, hogy simán hülyeséget irsz!

"Eddig az volt  abajod hogy nem reagálok arr aamit íraz, most meg az ellenkezőrje?"

 

Ez esetben mit takar az ellenkezője? A Tegnapi írásodban rám reagáltál? Nekem írtad? NEM! Tehát nem reagáltál Te rám, nem írtál nekem, és én sem.

Nincs semmilyen agresszivitás, semmi bajom Veled, csak anno volt egy dolog ami nem tetszett, szóvá tettem ennyi. Engedd el a dolgot!

Előzmény: Törölt nick (373255)
MB1995 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 373264

Koszi, veluk mar beszeltem, mondtam nekik mennyi egy uj (120 ezer), azt mondtak nem tudjak olcsobban megcsinalni.

 

Előzmény: vilagosbarna (373251)
csabais Creative Commons License 2018.05.17 0 0 373263

Előzmény: Ákos70 (373261)
Mákosmalac Creative Commons License 2018.05.17 0 0 373262

Kitisztították a váltót, mondták, hogy szép állapotban van, kapott új csatit és olajat.

Előzmény: FSO Papa (373260)
Ákos70 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 373261

Urak, S210 hátsó futóműnyikorgás esetén van olyan alkatrész, amiről kijelenthető, hogy jellemzően az okozhatja, vagy az ott található több tucatnyi lengőkar meg szilent közül bármi lehet?

 

FSO Papa Creative Commons License 2018.05.17 0 0 373260

Váltóvezérlőben nem áll az olaj?

Találkoztam már olyannal is, hogy a váltócsatiból kijövő kábelköteggel volt gond.

Előzmény: Mákosmalac (373253)
FSO Papa Creative Commons License 2018.05.17 0 0 373259

Nem sokkal nagyobb szopi, mint az antennát :-)

Tetőkárpit így is, úgy is le.

A legfőbb gond a tömítéssel az, hogy már nem gyártják, nem lehet rendelni.

Néhány autóra valót még összevadászgattam (autónként nagyjából egy használható darab van a hatból), így jelenleg már a sajáttal is bajban vagyok...

Előzmény: jakapapa (373240)
FSO Papa Creative Commons License 2018.05.17 0 0 373258

Én, a benzin és a W124?? Hö-hö :-):-):-)

Előzmény: mica-r (373239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!