Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smafu.w126 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 371983

Látod :) Ahogy Mica írja, a hidegüzemi alapjárat mértéke és időtartama nem egzakt :) Nagy hidegekben pl Bátyám 606-os W140-e kicsivel 1000 fölé megy, és vagy átlagosan 10 percig tartja is, vagy 5 perc elteltével egyszeri fékpedál lenyomásra vissza ejti 900-ig, majd később a meleg üzemire. +1-2 foktól már nem, olyankor indítást követően emeli úgy 900-ra, és gyakorlatilag 1-2 percen belül beáll a normálisra.

Előzmény: vilagosbarna (371981)
mica-r Creative Commons License 2018.01.22 0 0 371982

Ez egy más dízelmotornál (de mindegy alapvetően) szoftverben előírt alapjárat hőmérséklet szerint.

Előzmény: vilagosbarna (371981)
vilagosbarna Creative Commons License 2018.01.22 0 0 371981

: O ) Ok!

Előzmény: Smafu.w126 (371980)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 371980

Barnusom várjuk meg azt, hogy ne legyen -5, utána folyt köv :D

Előzmény: vilagosbarna (371979)
vilagosbarna Creative Commons License 2018.01.22 0 0 371979

Hi!

 

Tegnapi észlelés: Szabad ég alatti több nap ( - 5 C ) állást követő indítás után kb. 100 ford/ perc-el magasabb az alapjárat, majd kb 1 perc múlva lassan visszaesik a normális 700 körüli fordulatra percenként. A motor viselkedésében mást nem észleltem, melegebb időben sem tapasztaltam ezt a jelenséget.  Mi lehet az emelkedett fordulatszámnak az oka? Mi kezd elpusztulni? ( 2004 ' w211 270 cdi )  Valaki járt már hasonló cipőben?

sZoMy Creative Commons License 2018.01.22 0 0 371978

Lehet, hogy a garázsban látnám, nekem most épp kint áll a vas az udvaron. Nyáron amikor jó idő volt, akkor meg tudtam nézni reggel az olajszintet a ~30 fokos külső hőmérsékleten... most, hogy mínusz van, meg nem, fura.

Előzmény: keeper1 (371975)
Hyperion Creative Commons License 2018.01.22 0 2 371977

Sziasztok!

 

Korábban írtam itt a fórumban, hogy bizonytalan a 124-es hátsó felének a mozgása, főleg havas úton.

A hiba megoldódott, köszönöm az ötleteket! :)

 

A gond az volt, hogy a korábban kicserélt gömbfejes nyomtávrúd állapotát, ezzel együtt a kerék "befordulását" az eredeti állapotra állítottam vissza.

Így gyakorlatilag egy picit balra fordult a jobb hátsó kerék, ami kijött a futómű állításnál.

 

Szóval azóta tökéletes! 

 

Köszönöm mégegyszer!

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 371976

Fellazult, kormány le, szalagátvezető le, csavarok meghúz.

Előzmény: czirok (371974)
keeper1 Creative Commons License 2018.01.22 0 1 371975

Előrebocsátom , hogy nem volt, nincs és valszeg nem is lesz ilyen motorú járművem...eredetileg is csak az info kedvéért azért bele vau-vau,

mert a  sajátomban egyszer nem nyomtam be teljesen a  helyére a szintellenőrző spirált, és  szárazon húztam ki ...

 

De, ahogy olvasom  a  válaszod,  most már körüljárom valahogy ( eredeti manual, robbantott ábra, valami ) mert egy kérdés merült föl bennem,  hogy ti.    Ha felkelek, megyek a garázsba , indulnék - mondjuk Madridba, úgy 2500km-  felmerül bennem a  kérdés, hogy van e a  mociban olaj, azt csak úgy lehet megtudni, hogy bemelegítem ?  Oszt , ha nem vót benne???

 

Ha jutok valamire, megírom

Előzmény: sZoMy (371972)
czirok Creative Commons License 2018.01.22 0 0 371974

Sziasztok!

Minap fura tünetre lettem figyelmes 2004-es CLK -val kapcsolatban, elkezdett le és fel mozgolódni az index kar.
Használat közben amelyik irányba kirakom az indexet jó egy centit elmozdul a kormány közép az index karral és a tempomat karral együtt. Járt már valaki hasonló cipőben? Van rá valami hack/megoldás? Youtube on nézelődtem és csavart fúrnak a burkolaton keresztül a kormány közép aljába, valaki lekapja a kormányt és bilinccsel rögzíti a kormány közepet. Ez a 2 lehetőség van a probléma megszüntetésére?  Hogy tervezhette ezt így meg a mercedes hogy elszabaduljon ez a konzol? Jelenleg fel nem foghatom :D  Köszi a segítséget előre is.    

sZoMy Creative Commons License 2018.01.21 0 0 371973

így gondolnám én is, lassan megy szervizbe, rá fogok kérdezni bár sok esetben sajnos kb semmihez sem tudnak hozzászólni... Nemsokára kap egy "kis" tuningot az autó, plusz a 250-es korlátot is kivesszük, jobban tetszene egy AMG vagy egy Brabus óracsoport :)

Előzmény: Smafu.w126 (371971)
sZoMy Creative Commons License 2018.01.21 0 0 371972

végigolvastam a kézikönyvet figyelmesebben... Szóval ennél a típusnál hideg motornál nem lehet olajszintet ellenőrizni... Hát ilyet korábban még nem láttam :)

 

Aszondja':

 

"üzemmeleg motorral állítsa le a járművet, és várjon körülbelül öt percet"

"Lassan tolja ütközésig az olajszintmérő pálcát a vezetőcsőbe, majd kb. 3 másodperc múlva ismét húzza ki és olvassa le az értéket"

Előzmény: keeper1 (371897)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 371971

Mivel a balelső kerékről veszi a sebesség jelet is, függetlenné vált a dolog a difitől, vagy váltótól a régiekkel szemben, tehát nagy esélye van, hogy helyesen fog működni a km mutató. Ellenben nem tudom, hogy egyéb vonatkozásban kompatibilis e a cucc.

Előzmény: sZoMy (371970)
sZoMy Creative Commons License 2018.01.21 0 0 371970

Új típusoknál óracsoport csere esetén vajon kell szoftverezni, vagy az egység elektronikája tudja az "értékeket" alapból? Nem ismerem a működést, de arra gondolok, hogy megkapja a sebesség és fordulatszám értéket az autótól és mivel digitális eszközről beszélünk mutatja az analógnak tűnő műszer a helyes számot :) Láttam ebay-en árulnak pl C63 műszer egységet, ott ugye a 260 helyett 320km/h-ig van skálázva, szóval mennyire macerás a csere? Az eladó nemes egyszerűséggel azt mondja, hogy kb minden C osztályhoz jó :)

Smafu.w126 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 371969

-Hát- Lacikám azon már túl vagyok :( Vittem már neki ABS jelet is, sőt, még a fordszámjelet is oda hekkeltem kínomba, baxik ez a fejemre.

Az a bosszantóó, hogy tele a világ épített 320-akkal, mindenhol megoldották, de egy rohadt dokumentációt nem találok sehol, a legjobb annyi volt, hogy "we shut off the engine override and all right" :D Írtam oda is (meg még 20 másik külföldire) de vagy nem tudják, vagy olyan régi a topik, hogy a kutya nem jár már arra.

Előzmény: Gubal (371968)
Gubal Creative Commons License 2018.01.21 0 0 371968

Kerékfordulat jel kell neki általában b1  keréktől és az abs jelet is ellenőrzi, nekem egy viilanyász ezt mondta egyszer.

Előzmény: Smafu.w126 (371966)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2018.01.21 0 2 371967

A Népítélet-ben találtam.

 

".Csömör - Sanyi bá csak csillagosokat enged beállni, nagyon ért hozzá, olcsó."

 

Olyan ismerős.........;-):-)

 

???

Előzmény: csabais (371965)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 371966

Misi pont 2 óra alatt adta fel :D Szerencsétlen tulajt kirángatta időpontra, 10-re le lett adva a kocsi, kora délután hívta, hogy menjen érte, nem tud vele mit kezdeni :) Szerintem nem hitt benne, hogy ha egy hónapra előre ad időpontot, tényleg komolyan veszi az ügyfél, és odaviszi :D De a lényeg, hogy Misi hamar feladta, így nekem kell ezt kibogozni :P Azt már elértem, hogy 60-tól kezdve nem tilt, de kell legyen egy szál ami jelet kap, hogy sebességben van, engedheti a leforgást.

Előzmény: csabais (371965)
csabais Creative Commons License 2018.01.21 0 0 371965

H. Misi nem tudja?

Előzmény: Smafu.w126 (371964)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 371964

Valakinek esetleg konkrét infója arról, hogy a W124-ben 320, vagy 200/220 sokszelepes esetében kézi váltóval szerelve, honnan tudja, hogy nem kell tíltani a motort, mert már sebességben vagyok? Csak Km óra jelet figyel? Automatánál ha jól emlékszem figyeli a váltót is, csak azt nem tudom annak a jele az ecu melyik lábára megy. A Km óóra jele már megoldva, be is kötve, de 1-ben még mindig tilt 4500-nál, legalább 60-at kell menjek, hogy engedje leforogni, de azt nem éri el egyesben.

 

csabais Creative Commons License 2018.01.20 0 0 371963

Nem.

Előzmény: norbiert73 (371962)
norbiert73 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 371962

akkor ott nem lehet a váltó finomságát állítani?

Előzmény: csabais (371961)
csabais Creative Commons License 2018.01.20 0 0 371961

Azon nincs is vákum.

Előzmény: norbiert73 (371959)
csabais Creative Commons License 2018.01.20 0 0 371960

Igen.

 

Előzmény: Törölt nick (371956)
norbiert73 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 371959

üdv! nem tud valaki be linkelni egy videót ahol meg tudnám nézni hogy a 722.6 autómata váltón hogy lehet alul az aknából a vákumon állítani? köszi

220cdi Creative Commons License 2018.01.20 0 0 371958

Köszi a gyors választ,holnap már csinálom is!

Előzmény: csabais (371953)
akkorismindegy Creative Commons License 2018.01.20 0 0 371957

köszönom!

Előzmény: csabais (371948)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.20 0 0 371956

Köszi a választ. Az ML maradhat D1 - ben ?

Előzmény: csabais (371955)
csabais Creative Commons License 2018.01.20 0 0 371955

Kell a futóra egy külön U matrica.

Előzmény: Törölt nick (371954)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.20 0 0 371954

Most akkor milyen autópálya kategória vagyok? A D1 kategóriát próbálom értelmezni, ha a futómat húzom, auto w164 ML 2840 kg össztömeg + futó 1000 kg az 3840 kg.

 

https://e-autopalyamatrica.hu/hu/dijkategoriak

 

A D1 - es kategória, vagy ki tudja melyik kell, tanácstalan vagyok. Vagy ne húzzak semmit sem.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!