A baráti körömben eladóvá vált egy 1. tulajos 2004 (06-ik havi) E 220cdi.
Valósan 206 ezres futású, ténylegesen a cégautó volt nyekelve. Nem is gondolkoznék a dolgon sokat, csak épp erre a motorra mondanak úton útfélen rosszat. Tényleg messziről kerülendő a modellfrissítés előtti 4 hengeres diesel? Az elmúlt napokban pár cikket sikerült olvasnom róla. SBC rendszer miatt is aggódhatok, bár úgy tudom a végig vezetett szervízkönyv esetén kérhető a csere.
Ténylegesen valós hibákkal hemzseg az előmodell, vagy csak TC-os és egyéb soha ilyen autót nem birtoklott személyek kárognak megint?Tudom ez még a rohadós korszakból van...de ez nem rozsdásodik.
Sziasztok! Szeretnék tanácsot kérni h w210re milyen nappali fény megoldásokat ismertek? esetleg létezik olyan amit a ködfény mellett lévő kipattintható műanyagba lehet beszerelni? az lenne a cél h ne ordítson róla h nem gyári kivitel:D köszönöm a segítséget!
Nekem is W205 csak 2016 évjárat autóm van. Nekem még nem zörög, de én is azt javaslom vidd el egy márkaszervizbe és menet közben nézze, halgassa meg a szerelő.
Ha valaki meg tudná osztani tapasztalatát megköszönném.
W 205 benzines, 2017-es gyártás,
Belső tér, múszerfal , kárpit zörgés. Néha olyan benyomást kelt mint egy vödör műanyag lego alkatrészt rázna valaki az utastérben. Számomra kissé furcsa, szokatlan és zavaró jelenség e márkától.
Sziasztok. Kéréssel fordulnék hozzátok. Alany w211 cdi 2004 évjárat. Minap előzéskor nyomtam egy padló gázt, az autónak elfogyott az ereje olyan volt mintha vész üzemre kapcsolt volna! A szerelő atnézte a turbócsöveket, tömítések újra lettek cserélve! Ott nem veszik el nyomás! Talált egy szívósor hibát, behalt rajta a mechanika, elég drága de megrendeltük az újat,jövő héten lessz kicserélve! Ha ez nem hoz eredményt, kb mere induljak??turbó ??? Vákuumcsövek??? Ha leállítom a kocsit ,és újra indítom, padlógáz nyomásig ismét jó! Van valakinek ötlete??? Előre is köszi!
Tolatás után ha elindulok előre akkor érzek egy kis lógást, mintha valami megfeszülne hátrafelé. Első körben a hátsó bölcsőtartó bakokra gondolnék hogy a 20 éve megette őket.
Azt hiszem én is , amit Katona 84 írt....ha nem vagy otthon a elektronikában,és az állításokban, rá kell kötni egy ( ha van ) 3. akksit a csere idejére . Meg lehet csinálni csak az újjal is , de akkor jó ha van 2 pár csipeszes kábel vagy 2 pár kéz.
Szeretnék megosztani egy kis technikai segítséget a W168-as sorstársaknak.
Műszerfali LCD kijelző hiba a jelenség.
Sajnos az internet világában az "A"classe-ra vagy a W168-ra nem találni ilyen fóliakábelt.
Ez az a fajta amelyik mindkét végén ragasztott.
A régebbi kocsikban, vagy a benzinesekben -ezt nem tudom pontosan- olyan kábel van aminek az LCD vége ragasztott viszont az alaplapba a szokványos pici billenthetős csatiba csatlakozik. NEM erről van most szó.
Tehát égen földön nem találtam ilyen fóliakábelt ezért amint ráakadtam a VITO néven árult példányra abból berendeltem egyet, lesz ami lesz.
Nakérem, ez OK-s, picit hosszabb is mint a gyári, de szépen elfér.
Az alábbi forrasztópákabetéttel ragasztható, tökéletesen működik.
Érdemes fényképezni a régit, mert semmi nem pozicionálja és nem egyértelmű, hogy melyik használt és melyik nem a lábacskák közül, sőt az LCD-n csak nehezen (fénybeforgatva látszódnak a szálak. Én is elraktam egy sorral, de a visszaszedést és az újraforrasztást is kibírta a kábel.
A közel 20éves gyári kábelek sajnos már annyira megkeményednek, hogy könnyen elválnak és pixelhibás lesz a kijelző.
Jútúbon van video ahogy más típusok műszerfalát ragasztja/forrasztja emberünk, érdemes megnézni, de nem ördöngösség.
Ha van valami W168-as magyar oldal és oda felteszi ezt valaki akkor megköszönöm, én nem tudok ilyenről és mikor keresgéltem sem találtam infót sehol. Csak, hogy megmaradjon másnak is ha szüksége lenne rá.
A legtisztább ha a csere idejére párhuzamba kötsz egy másik aksit Bika kábellel és akkor minden marad az eredeti állapotában.Én igy szoktam cserélni mindig.
Értem köszi. Leolvastam a cikkszámot és valóban egy antenna erősítő be megy az a két szál ami az oldalablakon van és olyan mintha fűtőszál lenne. Hát most már ezt is tudom
Köszönöm ,hogy a tapasztalataitokat megosztottátok. Exide prémium lesz. Majdnem 4-et vehetek egy gyári áráért.,ha csak 3 évet bírnak,már is jól jártam.
A csere menetéről viszont nem írtatok,nem lesz gond abból,hogy a sarukat leveszem? Az elektronika nem fog rendetlenkedni utána?