Tégy bele egy 3.2-es vezérlőt, már léptél egyet, de ami a legjobb, egy C36 AMG vezérlő, amúgy is a 2.8-as motort csinálták meg vele :) Igaz, nem occsó, de az pacal lesz akkor :)
Hmm, szomoru, kereshetjuk a hibat naphosszig, hol sziv levegot. Mi erre a jo modszer? Valamit fujni a motorra? Az a baj sziv, nem fuj, mert buborekfujot tennek ra :D
Velem is ezt játszotta, aztán végleg behalt. 90-nél nem engedte a kocsi, hogy jobban menjek, azt is kínkeservesen-2napig-, mert kicseréltem.:-) Azóta tökéletes.
Sziasztok! w209 clk 200 kompressor autómnál feltűnt hogy a váltó D vagy R állásában fura fémes "kalimpácsoló" hang jelenik meg az autó bal eleje felől. P-ben és N állásban nincs hang és amint bekapcsolom a klímát akkor is azonnal megszűnik a zakatoló hang ( a váltó lehet bármely állásban ha megy a klíma nincs zörej) így a klíma kompresszor valamiféle hibájára gondolok ( hűt tisztességesen) de nem tudom mire számíthatok így elöljáróban. Javítható vajon a dolog ? Köszi előre is a segítséget.
Elsőre légtömegmérőre tippelek, de a diag megmondja. Ha nincs tárolt hiba, élő adatot kell nézni, ha újra csinálja. (Az a baj, hogy ezt a hibát már csak akkor tárolja el, ha végleg behalt a légtömegmérő.)
Sziasztok segítsen valaki, 2008as cls 320 diesel automata váltós az autóm, a következőt csinálja néha,nyomom a gázt és nem gyorsul fel, csak lassan megy........viszont ha újraindítom, nem jelentkezik ez a hiba faktor, szerintetek mi lehet a probléma? Szegeden esetleg tudtok jó szakembert erre a problémára? Üdv.
Akkor az nem jó. Egy jó 722.6 csodás, ha tehetném a 26-alatt már az lenne, és ez még nincs is elengedve, lehet felidegelem magam és veszek egy vezérlőt és alá vágok egy 722.6-ot :)
Debrecenben vagy a kornyeken 100-150km korzetben keresnék W202 tulajt, 2.5 TD 110kw motorral. Ossze szeretnem hasonlitani az enyem, az ovevel. Van egy levegos csovem, ami valszeg a gazolajszurobol jon ki, de nem tudom, hogy az termeszetes hogy levegos-e. Elvileg igen... De meg szeretnem nezni, ha valaki megengedne.
Az 1996-os sor6 benyás W210 722.4-es "primitív" váltója sokkal jobban tetszett mint most a ez a 2002-es E200Komp "szofisztikált" 722.6 ami visszaváltogat, picit rángat, itt vált-ott vált stb...
Igazad van, kicsit talán túlgörcsöltem a dolgot, de jobb félni, mint....
A régi óracsoport megvan, az óraállást a kiszerelés előtt lefotóztam, kinyomtattam, a gyári új óra doboza is megvan /számlája nincs, mert ..... mert nincs, na! :-) /. Az egész cakumpakk megy az autóval a vizsgára, oszt' jónapot. Eladni már aligha fogom az autót, egy 17 éves A 170 CDI harmadik tulajjal nem sokat ér, bármennyire vigyáztunk is rá, inkább gondoskodok róla, ahogy eddig is, amíg végelgyengülésben kimúlik és megy a bontóba. De ha valaki mégis szemet vet rá, és adna érte egy fiatalabbat, persze úgy, hogy ráfizet, annak a kedvéért megőrzöm a régi órát és az adatait... :-))
Mivel a 722.5-ös váltó már ugye mindent figyel, és ennek fényében intézkedik pl nyomaték átadásról, lockup tárcsa kezeléséről, stb, ha a nyomásszabályzó vagy a CR rendszer nem úgy reagál a gázpedál jelre mint ahogyan annak kéne, de a váltó igen is úgy reagál, akkor az történik, történhet, hogy a váltó reagál egy bizonyos elvárt művelettel a gázpedál jelére, de a rá érkező nyomaték mondjuk nem érkezik meg, mert a CR rendszer viszont nem képes elég gyorsan, vagy egyáltalán lépést tartani a kívánt hatásfokkal. Ez okozhat pillanatnyi rántást, majd a felismert fordulatszám esés, töltőnyomás alacsony mértéke, stb fényében korrigál, és a rántás után finomodik a továbbiakban. A D-be rakott váltó ugye mindenképpen egy plusz terhelés a motornak, így a CR számol ezzel és növeli a befecskendezést igen finoman, csak annyira, hogy a mélyen tisztelt Mercedes tulajdonos ne érezze magát egy átlag márkában. De ha a nyomásszabályzó éppenséggel hibás, nem képes már finoman dolgozni, vagy porlasztó hiba miatt a csekély korrigálás pozitív hatása elvész egy résolajveszteségben, akkor a plusz D terhelés kiválthat remegő motort, bólogató motort, ingadozó alapjáratot, mert azért ő korrigálna tovább, de az akkor már sok, akkor vissza kicsit, az már kevés. Röviden tömören: Résolaj veszteség mérés, és élőadat megfigyelése rail nyomásban terheléssel, és üresjáratban.