Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smafu.w126 Creative Commons License 2017.08.21 0 0 370300

Tégy bele egy 3.2-es vezérlőt, már léptél egyet, de ami a legjobb, egy C36 AMG vezérlő, amúgy is a 2.8-as motort csinálták meg vele :) Igaz, nem occsó, de az pacal lesz akkor :)

Előzmény: norbiert73 (370288)
mica-r Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370299

Egy flakon féktisztító?

Előzmény: asddsa01 (370298)
asddsa01 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370298

Hmm, szomoru, kereshetjuk a hibat naphosszig, hol sziv levegot. Mi erre a jo modszer? Valamit fujni a motorra? Az a baj sziv, nem fuj, mert buborekfujot tennek ra :D

Előzmény: occseb (370284)
czirok Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370297

Köszönöm az ötletet, utána nézek a dolognak .

Előzmény: Sz.G.E270CDI (370296)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370296

Motortartó és váltótartó bakokat kellene megnézni. Elsőre a baloldali motortartót nézném meg. Ha elszakadt, csere, nem javítható.

Előzmény: czirok (370293)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370295

http://www.wcp.hu/product-31760

 

Kb. ;-)

 

Velem is ezt játszotta, aztán végleg behalt. 90-nél nem engedte a kocsi, hogy jobban menjek, azt is kínkeservesen-2napig-, mert kicseréltem.:-) Azóta tökéletes.

Előzmény: dako9882 (370290)
norbiert73 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370294

üdv! 124 hogy lehet a hamutartónál izzót cserélni? ill. milyen kell bele?

czirok Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370293

Sziasztok!
w209 clk 200 kompressor autómnál feltűnt hogy a váltó D vagy R állásában fura fémes "kalimpácsoló" hang jelenik meg az autó bal eleje felől. P-ben és N állásban nincs hang és amint bekapcsolom a klímát akkor is azonnal megszűnik a zakatoló hang ( a váltó lehet bármely állásban ha megy a klíma nincs zörej)  így a klíma kompresszor valamiféle hibájára gondolok ( hűt tisztességesen) de nem tudom mire számíthatok így elöljáróban. Javítható vajon a dolog ?  Köszi előre is a segítséget.

kisbumbi1128 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370292

Köszönöm a segítséget elindulok ezen a nyomon !

Előzmény: Smafu.w126 (370273)
norbiert73 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370291

nem tudom de meg csináltatnám szivessen

Előzmény: Hooshee (370289)
dako9882 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370290

Köszi az infót, szerinted ha ez a gond, mennyibe fájhat ez nekem? üdv. 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (370287)
Hooshee Creative Commons License 2017.08.20 0 2 370289

Azt meg minek?

Előzmény: norbiert73 (370288)
norbiert73 Creative Commons License 2017.08.20 0 1 370288

üdv! tud valaki ajánlani aki w124 2.8 benzinest meg tudna csippelni?

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370287

Elsőre légtömegmérőre tippelek, de a diag megmondja. Ha nincs tárolt hiba, élő adatot kell nézni, ha újra csinálja. (Az a baj, hogy ezt a hibát már csak akkor tárolja el, ha végleg behalt a légtömegmérő.)

Előzmény: dako9882 (370282)
Smafu.w126 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370286

Nem emlékszem a nevére, még nem merültem bele, azt tudom, hogy van egy csapat/cég aki gyárt hozzá utólagos vezérlőt.

Előzmény: occseb (370285)
occseb Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370285

Melyik vezérlőt vetted számításba? Ole Fejer?

Előzmény: Smafu.w126 (370280)
occseb Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370284

Abból a csőből egyik sem lehet levegős, ehhez nem kell ránézned másik kocsira.

Előzmény: asddsa01 (370276)
dako9882 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370283

Szia Tomi, én is hasonló hibát észlelek az autón, kiderült nálad, hogy mi a hiba? Üdv. 

Előzmény: tomika88 (364308)
dako9882 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370282

Sziasztok segítsen valaki, 2008as cls 320 diesel automata váltós az autóm, a következőt csinálja néha,nyomom a gázt és nem gyorsul fel, csak lassan megy........viszont ha újraindítom, nem jelentkezik ez a hiba faktor, szerintetek mi lehet a probléma? Szegeden esetleg tudtok jó szakembert erre a problémára? Üdv. 

asddsa01 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 370281

Ha kinyitod a motorhaztetod, a motor is remeg, es tancol? Nagyobb fordulatnal kisimul?

Előzmény: kisbumbi1128 (370261)
Smafu.w126 Creative Commons License 2017.08.19 0 1 370280

Akkor az nem jó. Egy jó 722.6 csodás, ha tehetném a 26-alatt már az lenne, és ez még nincs is elengedve, lehet felidegelem magam és veszek egy vezérlőt és alá vágok egy 722.6-ot :)

Előzmény: jakapapa (370275)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2017.08.19 0 0 370279

Előzmény: Smafu.w126 (370273)
t.zsolti Creative Commons License 2017.08.19 0 0 370278

Szia, el lehet érni email-ben?

 

Előzmény: W140-S300TD (370263)
csabais Creative Commons License 2017.08.19 0 0 370277

Ha gázolajcső, akkor nem természetes a levegő!

Előzmény: asddsa01 (370276)
asddsa01 Creative Commons License 2017.08.19 0 0 370276

Debrecenben vagy a kornyeken  100-150km korzetben keresnék W202 tulajt, 2.5 TD 110kw motorral. Ossze szeretnem hasonlitani az enyem, az ovevel. Van egy levegos csovem, ami valszeg a gazolajszurobol jon ki, de nem tudom, hogy az termeszetes hogy levegos-e. Elvileg igen... De meg szeretnem nezni, ha valaki megengedne.

jakapapa Creative Commons License 2017.08.19 0 0 370275

Az 1996-os sor6 benyás W210 722.4-es "primitív" váltója sokkal jobban tetszett mint most a ez a 2002-es E200Komp "szofisztikált" 722.6 ami visszaváltogat, picit rángat, itt vált-ott vált stb...

Előzmény: Smafu.w126 (370273)
Visatone Creative Commons License 2017.08.19 0 1 370274

Igazad van, kicsit talán túlgörcsöltem a dolgot, de jobb félni, mint....

 

A régi óracsoport megvan, az óraállást a kiszerelés előtt lefotóztam, kinyomtattam, a gyári új óra doboza is megvan /számlája nincs, mert ..... mert nincs, na! :-) /.  Az egész cakumpakk megy az autóval a vizsgára, oszt' jónapot. Eladni már aligha fogom az autót, egy 17 éves A 170 CDI harmadik tulajjal nem sokat ér, bármennyire vigyáztunk is rá, inkább gondoskodok róla, ahogy eddig is, amíg végelgyengülésben kimúlik és megy a bontóba. De ha valaki mégis szemet vet rá, és adna érte egy fiatalabbat, persze úgy, hogy ráfizet, annak a kedvéért megőrzöm a régi órát és az adatait... :-)) 

 

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!

Előzmény: Stanca W202 (370268)
Smafu.w126 Creative Commons License 2017.08.18 0 0 370273

Mivel a 722.5-ös váltó már ugye mindent figyel, és ennek fényében intézkedik pl nyomaték átadásról, lockup tárcsa kezeléséről, stb, ha a nyomásszabályzó vagy a CR rendszer nem úgy reagál a gázpedál jelre mint ahogyan annak kéne, de a váltó igen is úgy reagál, akkor az történik, történhet, hogy a váltó reagál egy bizonyos elvárt művelettel a gázpedál jelére, de a rá érkező nyomaték mondjuk nem érkezik meg, mert a CR rendszer viszont nem képes elég gyorsan, vagy egyáltalán lépést tartani a kívánt hatásfokkal. Ez okozhat pillanatnyi rántást, majd a felismert fordulatszám esés, töltőnyomás alacsony mértéke, stb fényében korrigál, és a rántás után finomodik a továbbiakban. A D-be rakott váltó ugye mindenképpen egy plusz terhelés a motornak, így a CR számol ezzel és növeli a befecskendezést igen finoman, csak annyira, hogy a mélyen tisztelt Mercedes tulajdonos ne érezze magát egy átlag márkában. De ha a nyomásszabályzó éppenséggel hibás, nem képes már finoman dolgozni, vagy porlasztó hiba miatt a csekély korrigálás pozitív hatása elvész egy résolajveszteségben, akkor a plusz D terhelés kiválthat remegő motort, bólogató motort, ingadozó alapjáratot, mert azért ő korrigálna tovább, de az akkor már sok, akkor vissza kicsit, az már kevés. Röviden tömören: Résolaj veszteség mérés, és élőadat megfigyelése rail nyomásban terheléssel, és üresjáratban.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (370271)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2017.08.18 0 0 370271

 "Indulás pedig kicsit késve de hírtelen rántva egyet indul"   ....és ez? lehet, hogy 2 dolog is egyszerre "él"?

Előzmény: Smafu.w126 (370270)
Smafu.w126 Creative Commons License 2017.08.18 0 0 370270

Nyomásszabályzó a CR-ben, vagy egy haldokló porlasztó, akinél elég nagy tartományban változik a résolaj mennyiség.

Előzmény: kisbumbi1128 (370261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!