A korábbi kérdésemre nemkaptam választ,gondolom azért mert a mercedesekkel nem szokott komolyabb probléma lenni..:)
A lényeg,hogy vettem egy cls 320 cdi-t.Az autóban nagy command rendszer van NTG1.Van olyan frissítés amivel ez az egység képes lehetne az mp3 fájlok lejátszására?Sajnos cd tár nincs benne,és nem szeretném telepakolni az autót lemezekkel.
Ha valakinek van eladó bluetooth adaptere kérem jelentkezzen.A kartámaszban ki van építve a csatlakozási lehetőség,de a bluetooth modul hiányzik belőle.
Igen a veszvillogora en is gondoltam,mert amikor vettem se volt jo,lehúztam a csatlakozót ,úgy se működik:( a biztosítékokat vegig néztem,sajnos ott is minden rendben..köszönöm a tippeket!
Van egy 1995 -ös mercedes c180 autóm 109.000 km-rel,a problémám a következő lenne,par hete csinálta először h nem indexelt,útánna napokig hibátlanul működött,pár napja ismét nem működött 3-4 órát,utána megint jo lett(a kocsi nem mozdult,állt,következő indításnál működött) két napja egyáltalán nem működik,vettem bele egy relèt de ,azzal se jó. Lehetseges h kapcsolo lenne a ludas? Nem csörög,nem lóg,nincs kikopva stb..fixen stabilan tette eddig a dolgat..esetleg valami ötlet?tudtok nekem ebbe segíteni,esetleg valami típus hiba? A válaszokat elore is köszönöm!
Valakinek van tapasztalata SBC-s fékrendszer fékfolyadék cserével kapcsoltban? Különleges szerszámot v. szaktudást igényel, esetleg sima autószerelő meg tudja ezt csinálni? Vagy vigyem a kocsit márkaszervizbe? Előre is köszi a választ!
Feleségem autója is diesel, elkezdett csúnyán járni a motor és rángatott is. Egy "sámán" körbeugrálta és röpködtek az öt, hatszázezres számok. Megtankoltam a sógoréknál a jobbikból, beleöntöttem néhány fajta porlasztó tisztítót és láss csodát meggyógyult mire a fél tank elfogyott. Azóta 130 ezer km-t ment és semmi baja. És csak ott tankolunk, a mercibe is.
Túlnyomó részben égési zaj. Csörgős dízel hangja lett, pedig régebben nem volt az. Eleinte csak 2000ezres fordulat alatt, most már 2000 felett sincs szép hangja.
köszönöm az infót, 210ezer km-nél vettem, mercinél szervizelt volt végig, 0w-40et raktak bele, ezért folytattam én is 0w-40el.
Rakhatok bele 5w40-et, de szerintem az üzemmeleg körülmények között ugyanaz az olaj. Olvastam a csapágyproblémáról, ezért 12 ezer km után mindig cserélem és Mobil1 olajat használok.
A v6 cdi motorba nem kellene a 0-ás olajat öntögetni , mert az utólagos tapasztalatok szerint nagy eséllyel lettek csapágyasak a motorok. Az 5w-s olaj használatával ez a probléma megszűnt. Van aki dpf-s 10-es olajat használ a nagy melegekben a probléma kiküszöbölésére. Tudom ez az olaj kérdés komoly vitákat generál. De egy szerízköny átlapozása és az éghajlati viszonyok beazonosítasa után meglepő eredményt találunk a gyári táblázatban is.
Hát 2 liter az nagyon sok. Turboból milyet vettél? Felújítottat?
Nekem semmi olajat nem fogyaszt a 0w-40 ből. 243ezer km-nél vagyok. Nekem csak a váltó viselkedése nem tetszik, meg zajosodik a motor. Eladni én sem szeretném.
Német oldalakon leírások szerint elektromos vezérlés cserével megoldódtak ezek a problémák.
Még van egy kis bajom az autóval 2 liter motorolaj/1000 km most 300 ezer van benne. Erre a turbó cserét javasolják a német oldalakon 90 %-ban. Már megvettem az új turbót, csak be kell szerelnem, ha lesz egy kis időm.
Valamint megvettem az összes légrugót, újat Arnott márkájút, hogy legyen polcon, kompresszort most kapott újat. Ennek ellenére szeretem és nem akarok megválni tőle.
Nekem ez nem egyértelmű a kérdésből. Nekem is 320 CDI van sor hat. Apámnak meg 220 CDI a sor négy, na az traktor a 6 hengereshez képest. De mielött megköveznek szólok, hogy számomra nincs szépen járó 4 hengeres diesel motor. Persze alapjáratról beszélek.