Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FunTom74656 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364893

Egyértelműen a váltó, mert a kézi váltós nem ilyen jó. Vagy valami pofátlanul  behazudott katalógusadat, nem tudom. Egyébként egyáltalán nem olyan fontos, csak mivel barátomnak van egy ilyen W211-ese, nekem meg a Mazdám erről beszélgettünk meg nézegettük neten az áttételeket, katalógusadatokat, stb. Ami még fontos lehet, az a nyomaték, hiszen a teljesítménygörbe integráltját azért erősen befolyásolja ha már alacsonyabb fordulatszámon is nagyobb teljesítmény áll rendelkezésre.  Egyébként egyik autó sem új technika annyira, a Merci motorja a 2003-mas E300 picit butított 2005-ös változata, csak a váltó új, míg a Mazda 2002-es technika.

Előzmény: mica-r (364887)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364892

Ohh bocsánat, félre olvastam.

Előzmény: mica-r (364891)
mica-r Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364891

Nem fogyasztás, gyorsulás!

Előzmény: Smafu.w126 (364890)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364890

Nem csak áttételek kérdése, még millió egyéb befolyásoló  ténytől függ a fogyasztás....

Öblítések, kipuf rendszer, alkatrész súlyok a motorban, löket magasság/töltési idő, ECU programozása, mennyire önaálló, EGR működése, hűtőrendszer, gázolaj hűtő rendszer, turbo töltésének hangolása, elváltások alkalmával min van a hangsúly, a gyorsaságon, a kényelmen, a dinamikán, az erő tartalékon, és sorolhatnánk estig... Ha csak minden befolyásoló részen többet dolgoznak (ez az vásárlói társadalom igényeitől függ), vagy okosabbak, és csak pár millilitereket spórolnak egyenként, a végére decik, literek jöhetnek össze, nem úgy van ez, hogy most változtatok a 3. fokozat áttételén, és már is 1 liter nyereség....

Előzmény: FunTom74656 (364884)
mica-r Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364889

Az is belejátszik, meg a menetstabilizáló rendszerek is. 

Előzmény: csabais (364888)
csabais Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364888

Sokkal gyorsabban vált.

Előzmény: FunTom74656 (364884)
mica-r Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364887

Elég jól indul egy modern váltó, meg egy modern motor. Gondolom a Mazda olyan tizenpár éves konstrukció, ráadásul a japán nincs a csúcson dízel fejlesztésben.

Ezzel együtt gyanítom, hogy pár tized csalás lehet az adatban.

Előzmény: FunTom74656 (364884)
KoenigW124 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364886

...én is ezen gondolkodtam... :D

Előzmény: MBTibi (364885)
MBTibi Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364885

Fogalmam sincs. De arról sem, hogy ez miért ilyen fontos.

Előzmény: FunTom74656 (364884)
FunTom74656 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364884

Érdeklődnék, hogy a jó istenbe hozza össze a 7Gtronic W211 E280 CDI a 7,6s 0-100-at? Számolgattam, az én autóm (Mazda6) 136 lovas dízel, még az áttételek is majdnem azonosak, egy kivétellel, a Mercedesben az egyes 17%-kal hosszabb, minden további áttétel +-2%-on belül van, persze csak 5-ig, nekem  tovább nincs.

A Mercedes 15%-kal nehezebb és 40%-kal erősebb. Ez alapján kb 10%-kal kellene gyorsabban elérnie a 100-at. Ennek a manuális meg is felel a 9,2-es 0-100-szal, míg a Mazdáé 10,3. De az automata ezt nagyságrendekkel felülmúlja, 7,6 a katalógusadat. Ennyire gyorsan vált? Ennyire jól indít? Mi a titka? Vagy egyszerű elírás?

W211 E320 CDI Creative Commons License 2016.07.17 0 0 364883

Előzmény: Smafu.w126 (364870)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364882

Gyári, kb egy éve tették bele. Jobb lett, de sír hallhatóan vmi hátul

Előzmény: Smafu.w126 (364881)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364881

A difi sosem sír, az búg, és nem egy műszakos, hogy csak ekkor meg akkor, ha a difinek hangja van annak mindig, nem csak motorféknél....

Milyen kardáncsapágy ment bele?

Előzmény: vilagosbarna (364878)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364880

de megmaradt ez a "síró" hang és nem a fejemben.

Előzmény: vilagosbarna (364878)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364879

Előzmény: Smafu.w126 (364870)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364878

Tapogatózás miatt. 80-85 km/h nal motorfekes üzemnél halkan sír valami. Kardáncsapágy csere már volt korábban segített,, emrt halkabb lett. 

Előzmény: Smafu.w126 (364877)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364877

A 211-ben difi csereeee?

Előzmény: vilagosbarna (364875)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364876

Pihenni kell, mert állítólag utána jobban megy a munka : O ))) ( mondjuk a főnököm nem ezt az elvet vallja )

Előzmény: Smafu.w126 (364874)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364875

Hétfőn kereslek telefonon, mert egy diffi csere, hátsó futómű felső nagy szilentek csere, klíma ellenőrzés és vezmű lánc ellenőrzés és tolatóradar ell.-ben kellene a segítségetek.

Előzmény: Smafu.w126 (364874)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364874

Nálunk nincs nyári szünet, felváltva oldalazunk el pár napra csak, ilyen luxus nem megengedhető :) Amíg bírjuk, addig nyomni kell, ráérünk még a pihizésre :)

Előzmény: vilagosbarna (364872)
barnamb Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364873

Nem tettem bele wd40et. Először a bal oldali, aztán a jobb oldali adta meg magát. S most lassan ez is.

Állítólag a zárbetét lamellái fáradtak el.

 

Csak hát ugye eddig nem foglalkoztam vele, mert a csomagtartóról tudtam nyitni zárni a kocsit. Most meg parázok, hogy mikor adja meg magát...

 

Másik lehetőség még a távirányítós központi zár vezérlő. Csak abból nem találtam még meg hol építtessem be.

Előzmény: kékled (364865)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364872

Kicsit Dévid Ettenbóró egy kicsit Vidám Vasárnap ( főleg az életigenlés dízel üzemű motorban történő megjelenése.... : )))))))

 

Egyébként dolgoztok a hetekben? Mikor van nyári szünet? Vinnék munkát.

Előzmény: Smafu.w126 (364870)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364871

A cikkírási szándékod én támogatom, legalább pörögne a fórum és laikusok is olvasgathatnánk emberközeli, hiteles sztorikat. Böngészem egyébként a linkelt műhely honlapját, olvasgatás közben a munkaszeretet is kiérezhető a cikkekből, az általa megállapítottak mellett.

 

Előzmény: Smafu.w126 (364869)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.16 0 3 364870

Több mint 2 év után újra keltettem a szívét, nem volt zökkenő mentes, de legalább lehet röhögni :D

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364869

Nem tudom eldönteni, hogy a hibáról szeretne beszélni, vagy megmutatni, hogy vannak műszerei.... :)

Kár volt rákötni az oszcilloszkópját, meg endoszkópoznia, elég lett volna hibát olvasni, és kiírta volna, hogy túl magas nyomás a DPF előtt..... És meg is van oldva...

Nekem kicsit olyan "hó de geci okos szakik vagyunk műszerekkel" stílusú a cikk, kb a nagy hűhó a semmiért, 2016-ban ne legyen már egy ilyen hiba feltárása cikk értékű :) Akkor én írok heti 1-et.... 

Előzmény: Straniero..71 (364867)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364868

Sajnos egyet kell értenem veled. Én egy w202-ből ültem át a w211-be és az E-osztály minden részletén érezhető a szemléletváltás. A kocsi alá bújva nem ennyire vészes a helyzet, de az utastéren ( pedig majdnem fapad C-osztályból egy tisztességesen felszerelt E-osztályba ültünk át a családdal ) nagyon érezhető a spórolás sajnos....

 

Előzmény: Straniero..71 (364867)
Straniero..71 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364867

Jó írás, nehéz vele vitatkozni.

Több esetben beszéltük már itt is, hogy a 2000 utáni nagyvasak már nem nagyon lesznek a kedvenceink idősebb korunkban. Annyira bonyolultak a rendszerek, annyira jó anyagminőséget és bonyolult gyártást igényelnek, hogy az áruk nem lesz alacsony... nincs mit tenni, ez van. Ezért maradok én pl. a 18 éves ML -nél...

Előzmény: vilagosbarna (364866)
vilagosbarna Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364866

Sziasztok!

 

Találtam a neten egy kis olvasnivalót:

 

http://www.injektor.hu/10-hogyisvanez/189-hogy-is-van-ez-32-w221-s-merci-a-pazar-penztemeto

 

 

Szerelésben jártasak biztosan értik a hibaleírást, az én figyelmemet csak 4000 Eur jav költség ragadta meg.

 

 

kékled Creative Commons License 2016.07.16 0 1 364865

tuti van benne wd40. pucold ki zár olajozó sray-el. többször fújj bele. 

Előzmény: barnamb (364863)
Hyperion Creative Commons License 2016.07.16 0 0 364864

Óriás pacsi ezért az oldalert! Kb az összes gumidugom lyukas, és a bontott is elég vacak... Szenzációs! 

 

Köszönöm szépen! 

Előzmény: kékled (364862)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!