Tanácsot szeretnék kérni ugyanis nemrég vásárolt 123-asom megérett egy olajcserére. 300d 617-es motorba milyen specifikációjú olajat érdemes beleönteni? Jóváhagyás? illetve ha valaki márkát is ír, szívesen fogadom. 190es 200d-m mobil super 2000 x1 diesel 10w40-el nagyon szépen megy. Jó lehet ez a 300d-be is? a másik amivel szemezgettem az a mobil super 1000 x1 15w40.
W210 manual klímás konzolon, ha nem világít a ventilátor fokozatkapcsoló háttérvilágítása és a vezetőoldali hőmérsékletszabályzó háttérvilágítása sem, akkor ezeknek az izzóknak a cseréjéhez mit kell kiszedni?
Ventillàtor vezèrlès gondokkal kapcsolatban leìrom tapasztalataimat.A ventillàtor fokozat kapcsoló,nem kapcsoló a panelon belűl hanem egy trimmerpotmèter ami egy fetet vezèrel ès ezzel szabàlyozza a venti sebessègèt.Ki kell szedni az egysèget közèpről kb 10 perces meló.A youtubon van sok video,hogy jön ki.Amikor kint van szèt kell pattintani ès kiszedni a felső panelt amin rajta van a trimmer poti ès àtforrasztani.Azonnal megjavul mert a poti làbainak a forrasztàsa enged el ès kontakt hiba lesz.Nem kell kicsrèlni az egysèget.Ha kell segìtek is s gyógyitàsban csepelen.
Szia. Nalam ugyanilyen volt. Aztán meg is állt és nem működött. Kapott új áramkábelt, mert nem jött rá a szerelő mitől nincs áram. Azóta minden fokozatom működik. Előtte jó ha 3 volt. Fogalmam sincs mi az összefüggés
W210, klímás (nem automata), a ventilátor fokozatok egy része "eltűnt". Fúj be levegőt, elvileg a nagyobb fokozatokon picit eőrödik is, de pl 5 fokozaton olyan, mint régen a 2-3 között...
Ez minek a hibája lehet? Szombaton mennék Horvátba, remélem nem nagy a gond...
Sziasztok! 190-es 1.8 benzinesnel mi lehet a gond? Egyszer nekem is van olyan hang mint Forest88 kollegának,hogy mikor egybe rakom halk dübbenés hátulról és szintén be is mozdul picit(erre Smafu adott már választ).Emellett néha kidobja hármasbol.( randomszerű). Még egy kérdés...Bal hátulról rugózásnál(ez sem állandó jelenség)klang-klang hang hallatszik.
Hello! Remelem valaki tud segiteni. Most vettunk a parommal egy 2006-os e280as autot. Probaljuk parositani a bluetootht a telefonnal, de sehogysem sikerul, hiaba nezunk videokat,forumokat semmi nem segitett es a legtobbon mas display van. Valaki otlet? Elore is koszi.
Nekem is ugyan ez a problémám,mélyebb lett az autó hangja " a mély hang azért van mert nyitott állapotban adta meg magát,Motor csere!" Ezzel azt akarod mondani hogy a hengerfejen lévő szívótorok( fekete műanyag )ban lévő szelepek nyitva ragadtak?Ennek a motorját kell cserélni??
A két hengersor közt van egy villanymotor, kb a gázolajszűrő magaslatában és alatt, az halt meg, a mély hang azért van mert nyitott állapotban adta meg magát, vagy szorult meg, jelenleg az összes szívó lyuk nyitott állapotban van. Motor csere! Amúgy az EGR-hez is köze van ennek a motornak, és a turbó töltöttséget is szabályozza. A nyitott állapot miatt amiatt az ECU vagy az üzemanyagot, vagy a turbó töltést vissza veszi, vagy mind a kettőt.
Pár hete néha rántott váltásnál, nem indult meg alacsony fordulatról. Korcz Géza bácsi megnézte, azt mondta EGR. Ki lett cserélve, plusz még az öreggel ki lett cseréltetve utána a váltóolaj, jó is volt, kb 1000km után azonban erőtlen lett már nem csak alacsony, hanem minden fordulaton, olyan mintha nem lenne turbó és mélyebb is lett a motor hangja.
Mert valószínűleg a léptetőmotorok tápja közös, és a méretezése olyan, hogy ha valamelyik motor szenved, nagyobb áramot venne fel, akkor leesik a feszültség annyira, hogy akkor aztán egyik sem mozdul már meg, vagy akadozik. Gondolom, azért ilyen, hogy ha valamelyik szorul, ne égjen le.