Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gadoros Creative Commons License 2016.07.11 0 0 364802

Az álló képet miért teszi be keresztbe?!

gadoros Creative Commons License 2016.07.11 0 0 364801

Érdekes darab.

gadoros Creative Commons License 2016.07.11 0 0 364800

Bármelyik nagy barkácsáruház vagy Homasita.

Előzmény: Törölt nick (364797)
hohnerbass Creative Commons License 2016.07.11 0 0 364799

Szép napot kívánok Uraim!

 

Tanácsot szeretnék kérni ugyanis nemrég vásárolt 123-asom megérett egy olajcserére. 300d 617-es motorba milyen specifikációjú olajat érdemes beleönteni? Jóváhagyás? illetve ha valaki márkát is ír, szívesen fogadom. 190es 200d-m mobil super 2000 x1 diesel 10w40-el nagyon szépen megy. Jó lehet ez a 300d-be is? a másik amivel szemezgettem az a mobil super 1000 x1 15w40. 

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

ttfej Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364796

Szia!

A vezèrlőt ki kell szedni közèpről,szètpattintani ès ki lehet cserèlni az izzót 12volt 1,2w os megy bele.

 

Előzmény: MBTibi (364795)
MBTibi Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364795

W210 manual klímás konzolon, ha nem világít a ventilátor fokozatkapcsoló háttérvilágítása és a vezetőoldali hőmérsékletszabályzó háttérvilágítása sem, akkor ezeknek az izzóknak a cseréjéhez mit kell kiszedni?

A teljes konzolt? Vagy mi a módja?

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364794

Köszi, ez hasznos tapasztalat!

Előzmény: ttfej (364793)
ttfej Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364793

Sziasztok!

Ventillàtor vezèrlès gondokkal kapcsolatban leìrom tapasztalataimat.A ventillàtor fokozat kapcsoló,nem kapcsoló a panelon belűl hanem egy trimmerpotmèter ami egy fetet vezèrel ès ezzel szabàlyozza a venti sebessègèt.Ki kell szedni az egysèget közèpről kb 10 perces meló.A youtubon van sok video,hogy jön ki.Amikor kint van szèt kell pattintani ès kiszedni a felső panelt amin rajta van a trimmer poti ès àtforrasztani.Azonnal megjavul mert a poti làbainak a forrasztàsa enged el ès kontakt hiba lesz.Nem kell kicsrèlni az egysèget.Ha kell segìtek is s gyógyitàsban csepelen.

Üdv. R.

jimmyTdt Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364792

U.i.: először en is masik panelt próbáltam ki...azzal sem ment.

Előzmény: jakapapa (364790)
jimmyTdt Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364791

Szia. Nalam ugyanilyen volt. Aztán meg is állt és nem működött. Kapott új áramkábelt, mert nem jött rá a szerelő mitől nincs áram. Azóta minden fokozatom működik. Előtte jó ha 3 volt. Fogalmam sincs mi az összefüggés 

Előzmény: roxul (364785)
jakapapa Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364790

most "utána" van, totál xar megint,

van hogy 1-esen sőt még OFF állásban is elindul padlón  a venti stb.

csere bontottra nem lehet egy metál összeg... (sprinter fórumtársnak vszínű van bontott...)

Előzmény: roxul (364789)
roxul Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364789

Köszi!

Pár hétig? És utána? Kapcsoló csere, vagy komplett panel csere?

Mennyibe fáj egy ilyen?

Előzmény: jakapapa (364788)
jakapapa Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364788

nálam detto a problem,

múltkor kiszereltem a kapcsolót és a potméter részt szétfújkáltam féktisztítóval

ettől pár hétig pöpec lett, emergency-be esetleg segíthet...

Előzmény: roxul (364787)
roxul Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364787

Most cseréltük 2 napja (igaz, vmi olcsó papírszűrő)...a ventilátor fokozatok meg most kezdtek megzavarodni.

Azért lehet megnézem a szűrőt...na miközben nem ment el a hozzászólás, kimentem megnézni.

 

Most  meg jó volt minden....megnéztem a szűrőt, helyén van, elvileg minden jó. Nem lehet, hogy valami túlmelegedett és azért szórakozott? 

Előzmény: csabais (364786)
csabais Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364786

Pollenszűrő?

 

Előzmény: roxul (364785)
roxul Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364785

Sziasztok!

 

Lécci segítsetek!

 

W210, klímás (nem automata), a ventilátor fokozatok egy része "eltűnt". Fúj be levegőt, elvileg a nagyobb fokozatokon picit eőrödik is, de pl 5 fokozaton olyan, mint régen a 2-3 között... 

 

Ez minek a hibája lehet? Szombaton mennék Horvátba, remélem nem nagy a gond...

 

Köszi!

sevendays Creative Commons License 2016.07.10 0 0 364784

Sziasztok!
190-es 1.8 benzinesnel mi lehet a gond?
Egyszer nekem is van olyan hang mint Forest88 kollegának,hogy mikor egybe rakom halk dübbenés hátulról és szintén be is mozdul picit(erre Smafu adott már választ).Emellett néha kidobja hármasbol.( randomszerű).
Még egy kérdés...Bal hátulról rugózásnál(ez sem állandó jelenség)klang-klang hang hallatszik.

Karika417 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 364783

Hello! Remelem valaki tud segiteni. Most vettunk a parommal egy 2006-os e280as autot. Probaljuk parositani a bluetootht a telefonnal, de sehogysem sikerul, hiaba nezunk videokat,forumokat semmi nem segitett es a legtobbon mas display van. Valaki otlet? Elore is koszi.

totisu Creative Commons License 2016.07.09 0 0 364782

Erre gondolsz??

Előzmény: Smafu.w126 (364779)
totisu Creative Commons License 2016.07.09 0 0 364781

Szia,Smafu..

Nekem is ugyan ez a problémám,mélyebb lett az autó hangja " a mély hang azért van mert nyitott állapotban adta meg magát,Motor csere!" Ezzel azt akarod mondani hogy a hengerfejen lévő szívótorok( fekete műanyag )ban lévő szelepek nyitva ragadtak?Ennek a motorját kell cserélni??

 

Előzmény: Smafu.w126 (364779)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.08 0 0 364780

Előzmény: Smafu.w126 (364779)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.08 0 0 364779

A két hengersor közt van egy villanymotor, kb a gázolajszűrő magaslatában és alatt, az halt meg, a mély hang azért van mert nyitott állapotban adta meg magát, vagy szorult meg, jelenleg az összes szívó lyuk nyitott állapotban van. Motor csere! Amúgy az EGR-hez is köze van ennek a motornak, és a turbó töltöttséget is szabályozza. A nyitott állapot miatt amiatt az ECU vagy az üzemanyagot, vagy a turbó töltést vissza veszi, vagy mind a kettőt.

Előzmény: FunTom74656 (364777)
katona84 Creative Commons License 2016.07.08 0 0 364778

Elöbb egy diag de valószinű a turbó állitó elektronika kezd behalni.

Előzmény: FunTom74656 (364777)
FunTom74656 Creative Commons License 2016.07.08 0 0 364777

Sziasztok. W211 2006 E280 V6 dízel, 7GTronic.

Pár hete néha rántott váltásnál, nem indult meg alacsony fordulatról. Korcz Géza bácsi megnézte, azt mondta EGR. Ki lett cserélve, plusz még az öreggel ki lett cseréltetve utána a váltóolaj, jó is volt, kb 1000km után azonban erőtlen lett már nem csak alacsony, hanem minden fordulaton, olyan mintha nem lenne turbó és mélyebb is lett a motor hangja.

Van ötletetek mi lehet?

 

Straniero..71 Creative Commons License 2016.07.08 0 0 364776

http://www.apartments-rooms-trogir.com/

 

mi ide járunk évek óta. valóban közvetlen vízparti, gyakorlatilag a kert vége a strand....

ía lap alján ott a mail. közvetlenül a tulajhoz, olcsóbb, mint a booking...

Előzmény: merciboy (364774)
jimmyTdt Creative Commons License 2016.07.08 0 0 364775

Este küldök ;) Nagyon korrekt, kilatas a teraszrol a tengerre ...

Előzmény: merciboy (364774)
merciboy Creative Commons License 2016.07.08 0 0 364774

sziasztok horvátba mennék 2 autóval 5felnőtt 3gyerek júli18-23 között.esetleg tudtok valami kontaktot megbízhatót lehetőleg apartmant jóárasítva.ha tud valaki írjon habelemihaly@gmail.com mercedes parking only :)

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.07.08 0 0 364773

Lehet, hogy így van, valószínű.

Előzmény: didyman (364772)
didyman Creative Commons License 2016.07.08 0 0 364772

Mert valószínűleg a léptetőmotorok tápja közös, és a méretezése olyan, hogy ha valamelyik motor szenved, nagyobb áramot venne fel, akkor leesik a feszültség annyira, hogy akkor aztán egyik sem mozdul már meg, vagy akadozik. Gondolom, azért ilyen, hogy ha valamelyik szorul, ne égjen le.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (364770)
jimmyTdt Creative Commons License 2016.07.08 0 0 364771

csak annyit tudok, nem működik:) 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (364770)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!