Régebben tipikus merítő volt a riasztó, de bármilyen egyéb kényelmi funkció ha egy kicsit megszalad, elég pár száz milliamper és miután 24 óra van egy napban, pár nap alatt leszopja a villanyt az akksiból. Áramot kell mérni az akkunál és a lekapcsolható cuccokat - főleg az utólag beépítetteket - egyenként leszedni a villanyról.
Sziasztok. w220 2000-es év. A múlt héten megadta magát az akksi, töltőre rátéve már nem is tölt, csak a 6V-ra ugrik a töltő, nem tudom autó opcióra átkapcsolni. Ezért vettem egy elvileg új akksit, garanciás 100Ah 800A indítóáram. Egy hétig bírta, most ezzel sem indul az autó. Multiméterrel rámérve 4,78 V körüli értéket mutat, töltő nem tölti, csak a 6V-os lámpa világít ha bekapcsolom. Kezd elegem lenni. 1 Kérdés mi merítheti le az akksit egy hét alatt? Már ötletem sincs mit kellene keresni. Mit lenne érdemes megnézni? Köszönöm.
Szia! Ha itt a Mesterek, (Csabais, Smafu) nem tudnak segíteni, akkor a Tököli reptéren van egy csapat, akik G-ket javítanak, ill - versenyautókat építenek, jövő héten szerzek kontaktot hozzájuk.
Oké köszi, akkor talán nincs akkora para és képesek rá. Csak nem akarnak generátort cserélni, Smafu csúnya árakat mondott. Remélem fesszabályzó vagy ilyen kaliberű lesz.
Az elobb a Mercedes G topicba irtam, gondoltam bemasolom ide is, hatha tobben latjak:
Valtokulisszaval kapcsolatos kerdesem lenne. A tortenet az, hogy w460-as 300GD-m van , a valto egy Mercedes kisteherautobol szarmazik, aminek van teher 1-es fokozata. A valtas nagyon nehezkes az autoban, a hitvany valtokulissza miatt. Csak olyan tudja az autot vezetni emiatt akinek erzeke van hozza. A felesegem emiatt vonakodik vezetni. Mar nagyon unom ezt az allapotot, igy mejavitanam esetleg massal megjavittatnam. A kerdesem az lenne hogy van-e valamelyiketeknek egy olyan G valtokulisszaja amitol megvalna? Esetleg milyen mas modellbol tudnam helyettesitni? Idealis esetben rabiznam valakire aki megcsinalna nekem. Budapest vagy Pest megyei G szerelok erdekelnenek. Van kozuletek ilyen? Tudtok valakit ajanlani? (csak zarojelben: az auto a szentendrei g mercis buheramestertol szarmazik. Hozza nem fogom visszavinni objektiv okok miatt)
Sziasztok, utolért minket az átok (S210, 2.0kompressor, 2002, aut5)
Jó 200 km-es út felénél (le vidékre) piros üzenetet kaptam, akksi/generátor hiba. Épp előztem, magas, (5500-6000) volt a fordulat mikor megjelent. Ékszíj rendben.
Fasza, behoztam diag menüt a klíma panelen, akksitöltés, alapjárat 11.0, fordulaton 11.4V. Így jöttem végig, szemem ezen. Minden fogyasztó kikapcsoltam, világítás (szia országút), ventilátor (szia klíma + 33fok), rádió.
De csak akksibol megtettük a maradékot, 11.1-re esett a panel szerint fordulaton. Aztán még rövid távok, pár indítás szervíz keresés közben, 10.5V. Azóta letettem, töltőn.
Smafut hivtam, dehát ő sem távszakértő 200 km-ről, szerinte javítható valószínűleg.
Találtam egy általános szervizet itt, akik villamosságiak is, azt mondták hétfőn beviszem, aznap megcsinálják.
Ez reális?
Kérdésem még, mennyire kell Mercedes specifikus tudás/szerszám/stb a generátor javításhoz? Valami extra amire figyelni kell, vagy sima generátorhoz értő ember is elboldogul? Esetleg valami márka kerülendő ha cserélnek valamit?
Most töltőn van akksi. Esetleg érdemes visszafele BP-re csak akksiból megpróbálni?
W202 man klímás. A ventllátorom gondol egyet és leáll. Egy fokozat sem jó. Aztan másnap működik (5-ből kb 3 fokozat,ahogy 2 eve már) Nem nyikorog nem ciripel... Vajon a kapcsoló rossz? Csinalt olyat is, hogy 1es fokozaton volt és hirtelen jó erősen fújt, aztán csak picit rányomtam és visszaállt.
Valakinek esetleg van elado w211 2003-asra hűtőrács? Ha valakit érdekel, nekem viszont van egy eladó clk 208 880 00 85 hűtőrács. Nem vagyok net közelben, ezért csak telefonon érdeklődjetek légyszi! 06203764625
Remek,tegnap már jócskán kibontottam,de lattam hogy a könyöklő részt is fel kell venni ezert idő hiányában nem csináltam tovább. A hétvégén pontot teszek a végére.
Kulissza csere. 😀 Két éve ugyanez megtörtént, itteni szerelők szerint valami reteszelő a sáros. Vettem 8e. pénzért bontott kulisszát. Egyszerű a cseréje, saját hatáskörben megoldottam, azóta tökéletesen mükszik. 😁
Szia! Oksa, pénteken megyek ki vidékre, aztán hétfőn jelentkezek, mire jutottam. Elvileg ott kell legyen, mint a 124-ben, a tankfedél ajtó alatt, egy kisebb lyukacska, kismotor bowden külsővel talán tisztítható, de meglátjuk. Ennél a kombinál, ha jól emlékszem, egy burkolat "rejtek ajtót" ha felnyitok, maga az üzemanyag tartály is láthatóvá válik, esetleg az a szuszogó cső is nyomon követhető lesz.
Szeretném megkérdezni tőletek, hogy a Balaton környékén tudtok-e olyan embert aki nekimer állni egy w211 e350 motor balansztengely cseréjének? Olyan műhelyt találtam, ahol a mocit kiveszik és visszarakják, de sajnos nincs megfelelő szakértelem, a lánc és a fogaskerék cseréhez.Köszönöm!
Köszi, ezt jó tudni!:) Akkor a csomagtér ajtónál nincs hiba, a lámpákkal. Féklámpákat néztem, teljesen jók, nem feketék. Rendszámtábla világításnál a kis szofita izzókat újra cseréltem, már régen, mert azok feketék voltak, de a hibajelzés ugyanúgy megmaradt. Ledek nincsenek máshol, mint talán a pótféklámpában a csomagtér ajtó üvege mögött. Az valószínűleg ledes, de eléggé gyárinak tűnik.
Azert van vakum a tankban mert a tank "szuszogoja" el van dugulva. Elvileg nem normalis jelenseg. A jobb oldal ahol nincs izzod azert nincs mert a masik oldalon van a kodzarofeny es az eu-ban a bal oldalon van jellemzoen. Ha talalsz angol lampat a jobb oldalra akkor abban lesz izzo is meg hozza foglalat is. :)