Ezt a rendszámtábla világítást mintha mondta volna az eladó is, égnek pedig, mind a kettő. Ha ,Te mondod, az megerősíti a dolgot, nyilván az lesz, oksa. Nem xenon izzók ezek, szerintem. Simának tűnnek. Féklámpák jók. Minden ég, kivéve az egyik ködlámpát, az csak villog benne. Próbáltam hozzáférni, az alsó motorburkolat ablaka nem nyújtott ehhez elég helyet,a betekintéshez. Emelőt nem kaptam hozzá, a kispolskim gyári emelője ugyanúgy néz ki, (nem tudom, jó -e....?? ) A pöcköket nem lehetséges roncsolás nélkül kiszedni a küszöbből,,inkább hagytam a ködlámpa kérdést. Szerdán kaptam a "biztospont" nevű szervízben időpontot, az izzítógyertya cserékre. Ez a szaki végre pozitívan állt a típushoz....(-ebbe a típusba nem szoktak beletörni a gyertyák...) Minden további szerelőm a beletörést vizionálta...Sokat számít a pozítív hozzáállás. Mert ha valaki eleve úgy áll hozzá,,,-beletörik,,,,az bele is fog törni. Néztem az új gyertyákat,,erős daraboknak tűnnek. Végig vas, csak egy pici az izzító rész.
Az akkumulátort is tegnap néztem, tényleg vadi új. 100 amperos van benn. Menet közben viszont érzem a kén-dioxidot, amit termel. (erősen korrodál is, meg nem is egészséges) Az akksi gázcsöve nincs kivezetve a kasztnin kívülre, csak az ülés alatt pöfögtet, simán. Így kell ennek lennie vajon? Nem láttam kivezető nyílást, hiába nézegettem. Fúrni kéne?
Ha pl. a rendszám világításodban az egyik égő már gyengusz, az is hozza a defect jelzést. Cseréld ki azokat is újakra. Fáklámpáid mind jók? A ködre csak akkor hoz hibát, ha bekapcsolod.
Sziasztok! No, végre volt egy kis időm az autóval tegnap foglalkozni. Köszönöm szépen Sz.G.E270CDI fórumtársnak, az ablakemelőre tett javaslatát, miszerint wd-40. Megoldotta a problémát, a gumik szorultak, levettem az ajtókárpitot is. Egyenlőre a vezető oldal ablak emelője rendben van. A bal oldali lámpatestet is kiszereltem, láttam a vázon egy jó tenyérnyi anyaghiányt, amit a rozsda elpusztított a sárvédő belső burkolatán,,szomorú, ilyen még egy autómon sem volt.. Alatta műanyag van. Az égő csere nem kellett, a tompított fényszóró csatlakozója volt lecsúszva, a műanyag rész majdnem teljesen szét van égve. A csatlakozó vezetékeit megszorítottam fogóval, most ég a tompított. Továbbra is kiírja, lampe-defect, pedig most jó. Talán más színnel ég. Másik oldalon kékes a fény, ezen az oldalon meg fehér a fénye.
Ha nem ugyanaz a watt-száma az égőnek, mint a másik oldalon, kiírhatja a hibát? Másra nem tudok most gondolni. A fényszórók nem mattak, de után gyártottak, a lámpamosó szerkezet pöcke abszolút nem passzol a lámpatesten lévő pöcökbe, simán alatta van, máshogy nem lehet összerakni. Ezért nézett ki úgy az autó, mintha "ráfutása" lett volna. A lampe-defect-kiírást érdekes módon egyszer elhagyta, a javítás után, de azóta is fixen van, pedig most jó minden, kivéve a bal-ködlámpát, ami szerintem nem játszhat be a képletbe. Vagy igen?
Félre értesz. Van a kehelyben gázolaj ,de mindig csak az aktuális üzemanyagszint(közlekedőedény). A kehely csak a sugár szivattyú fuvóka melletti furaton kaphat üzemanyagot. A szűrő tiszta.Ha a fuvóka belelocsolna a a furatba, magával ragadna plusz anyagot , szerintem attól kellene tele lenni a kehelynek.
az alapjáratot kell még ki tisztázni,mert mindenhol jó,600 körüli a parkolóba meg 1000 a fordulat,a többi nagyon jó,sokkal erösebb,jobban gyorsul.kicsit dieselesebb lett a hangja ( csatogos ) de viselhető.
A 17.kerben csinálták, Sassko Gábor, én nem tudom milyen megoldás,alkatrészek,nem konyitok az autószereléshez,nekem a Smafuék szervizelik mióta megvan,csak nekik most nem fért bele mert tele voltak munkával..
Igen kellene lenni benne gázolajnak. Már régen rossz ha csak a visszatérő gázolaj tölti fel, mert egy kiürült tartály után sohasem tudnád beindítani az autót. Vedd ki a tartály alján lévő szűrőt, ha van a tartályban gázolaj de a szűrő üres a , akkor vagy koszos a tartály alja és nem tud feltöltődni vagy elkopott a kehely alján lévő műanyag távtartó és lezár a tartály aljára. Vagy cseréled a tartályt vagy az alsó szűrő helyéről amennyire lehet a tartály fenekéhez szúrsz pár lukat a kehely oldalán egy hegyes szerszámmal egymással szemben. 3-5 furat kb 4-5mm legyen.
Megint itt vagyok , segítséget kérek .Az autószerelősben már kérdeztem,talán itt kapok választ, w210 E320 cdi kombi 99'-es.
Megint leállt ,egy hosszú ,nagyivű kanyarban , kevés gázolajjal a tankban. (És ezt emelkedőn gyorsitáskor is megteszi.)
A lényeg ;van abban a tankban egy kehely , annak járó mocinál nem kellene tele lenni ,mint a benzineseknél ? A visszatérő gázolaj be van vezetve a kehely oldalába , de nincs elegendő nyomása,ahhoz hogy sugár szivattyúként működjön. akkor minek a kehely?
nekem is biztos van némi vonzódásom a kocsimhoz ( meg ezt tudom fenntartani ) ősszel javíttattam a kasznit 300e, de szar munkát végzett a fényező , már rozsdál nem kevés helyen, ott tartok , hogy nincs aki rendesen megcsinálná.
Majd két zsák cement miatt fogom elő rángatni a futót, akasztgatni...Hát persze :D
Nincs semmi baj a cementtel, be van csomagolva, kap zsákot, plusz van csomagtér tálca, és elvileg agyam is, így valszeg érintetlen marad a csomim patikája :) Soha nemk vittem cementet amúgy, de ha vinnék így tennék..... :) Műhelybe költözésnél viszont anno kapott szépen a kicsike súly tekintetében, egy 2 tengelyest akasztottam rá, egy eszterga géppel, álványos fúróval, a két gép összes kiegészítőjével+ sallangok, aksi töltő, hegesztő aparát 2palackal, egy co gép, stb, plusz színig tettem kézi szerszámokkal a csomit :) Igaz vettem a fáradságot, hogy 3 rétegbe hajtogatott takaró fólia ment full csomiba, így mondanom sem kell, hogy egy porszem nem volt a kárpitozáson. Szal lehet ezt ésszel is csinálni :) Viszont akkor 2 dologra rájöttem, az egyik, hogy a szintező hátul isten áldotta dolog, és, hogy szép nagy kocsi a 126, de egy ilyen terheléssel kb nem sokat ér az 1750Kg-os kocsi :D Ja és olyan mélységig tudtam nyomni a fékpedált mint addig soha :D Viszont a 6 hengert gázolajjal, turbóval nemigen hozza zavarba ez sem :)
Az autó: A160 W168 Ma menet közben elkezdett világítani a MIL-lápám. Normál menetben nem tapasztaltam semmi változást, hanem próbálgatva 4000 fölé nem megy a fordulat és elkezd durrogni, egyenetlenül járni. Tipp, kicsi vagy nagy a baj? Mehetek-e vele húsvétkor?