Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy az ajtókárpitokat hogyan lehetne leszedni w210 300 TD avantgard-ról? A tetőmozgató motort is meg szeretném nézni hétvégén, ennek is érdekelne, mi a menete? A totalcar-on azt írták, egyszerűbb levenni a kárpitokat, mint a 124-esen. Azon cseréltem is, ezen viszont nem tudom, hogyan kéne. Tetőmozgató motor az eladó szerint jó, de nyomtam a kapcsolót, meg sem nyikkan. (lehet ez is beszorult, nagyon jó a fűtés benne) 3 ajtóban a motor csak lefelé mozgat, felfelé erős kézi rásegítés szükséges, szorul, a 4.-ik ajtó motorja csak kattog, az biztosan nem jó.
A 3 ajtóban beolajoznám a sínt, vagy zsíroznám, vagy, ha lehet állítani, igazítani, vagy valami műanyag elkopott volna éppen, kicserélném, csak nem szeretnék kárt tenni az autóban. A motorháztető bal oldala lefegett, azt ma szerencsésen megoldottam egy 12-es villáskulccsal, zárja jó volt, pár húzás a motortető kampón, aztán most szépen nyit-zár, nem lefeg. No, végre valamit villáskulccsal is lehetett csinálni rajta. :-)
Vagy a relé nem old le, v. vm. mókolás történt. Azért kérdeztem, hogy kimértétek-e. A hamutartóban van a kapcsolója, azt kikapcsoltad? Ha világít (ég!:-), akkor van kikapcsolva.
W 203 tip, c220, vasam van. Azt irja ki a kijelző hogy coolant visit workshop, és ha beinditom beindul a hütő ventilátor. Mit csináljak hová érdemes vinni javitatni. Köszi.
Na akkor örüljünk ! :) A túlfeszrelé sok probléma okozója lehet ebben a korban már . Az ETS-t is valszeg amiatt dobja . Igen vagy csere vagy ki szeded ( ez az olcsóbb ) és át forrasztgatod az összes forrasztást illetve a szegecseléseket . Általában ez segít ! Nem egy agy sebészet :)
Köszönöm a segítséget, úgy tűnik, hogy ez a kopogtatás meghozta az eredmènyèt! Elindul, sőt többször is próbáltam és jó! A műszerfalon viszont ír vmi hibát, nèv szerint ETS Elektron Takt.Syst. Ez nem tudom, hogy mi. Ennek a túlfeszültség relének a cserèje megoldaná vajon az indítási problèmát?Mert feltètelezem, hogy ez a kopogtatás csak átmeneti megoldás. Fèlő, hogy újra gondom lesz ezzel.
Köszönöm szépen. Ennél egyszerűbben én sem tudtam volna körülírni, hogy melyik ez az alkatrész. Kép alapján egyértelmű. Ha hazaérek munkából, akkor megpróbálom, aztán meglátjuk.
Ha neked az a 19-es tetszik, akkor mi a kérdés? Úgy is megmagyarázod majd magadnak, hogy miért az kell!:-)) Az már más kérdés, hogy hogy teszed tönkre a futóművedet.:-))
Jók azok a folyton csúszkáló gumik?? Nem lehet, hogy csak simán öregek?
Üdvözlök mindenkit.Múlt héten merci tulaj lettem. W210 3000d. Nem mai gyerek,tehát valószínű rendszeres vendég leszek itt!
Első kérdésem, hogy valaki ismer-e egy merci gurut Pécsen? Valószínű immo hibám van. Távirányító nyitja-zárja az autót villan benne a piros led is, a visszapillantó tükörben is felvillan a zöld illetve a piros led, de nyitott autónál amikor ráadom a gyújtást, akkor a visszapillantóban felváltva villog a zöld és a piros led. Természetesen nem indul. Tegnap ki volt véve az aksi, feltöltöttem, a távirányító kapott új elemeket. Beraktam az aksit és el is indult, de a következő indításkor ismét nem indul és villognak a ledek.
Lenne egy kis gondom...odaát a facebook-on már kérdeztem, de igazán nem vagyok előrébb..
tehát: adott a motor üzemi hőmérsékletét elősegítő elektromos egység, ami elvileg csak gyújtás után kellene, hogy működjön. Eddig rendben is lenne, csak nekem időszakonként ( egy hónap alatt 3x tette) éjszaka a garázsban gyújtás nélkül dolgozik, és reggelre az akksit fullra lemeríti....
Kérdezném, hogyan lehet ezt orvosolni, mit kellene átnézni, kitakarítani, stb?