18 as nekem is volt, elől 8,5" hátul 10" széles. az fincsi volt. de van egy jóféle fekete baszó felni 19 es, és hát kérdéses hogy elfér e jó gumi választással. Nem szeretem ha kényelmes a kocsi, és a 16 os felni nagyon mászós a /55ös gumikkal, és mikor még nem ment "töltött" a turbóm, kanyarba mindig bejelzett a kipöri gátló,és elvette a gázt...idegesítő (folyton kikapcsolgatni meg hát nem biztonságos) és miután most már megyen a turbo, villog mint a veszedelem..Nincs tapadás.. 245/30/19 fincsi lehetne
Helyesbítek, nem a kettőből lett egy csinálva, hanem direktbe van most kötve, és igen, mint ahogyan jósoltam, le fog tiltani túlnyomás miatt, kell venni egy új szelepet, addig ez van, vagy mész NEM MENŐ turbóval :)
Valószínűleg ékszíjtárcsának van hangja. Amíg hideg ne túráztasd aztán nem lesz gond. Egy laikus véleményét és megfogalmazását olvastad. Az elmondottakért és a következményekért a felelősséget nem vállalom!:))
Sziasztok! Új fórumozóként először is tiszteletem minden MINDEN márkatársnak!
Bemutatkozásul: 54 éves orvosként most jutottam el oda, hogy beszerezhettem Németországból ifjú korom álomautóját - egy W126 300 SE gyári eredeti és nagyon megkímélt állapotú autót.
Képet próbálok mellékelni.
Egyetlen bibi van vele, hogy a vezetőülés ülőlap tűzfal felé eső éle kissé megkopott, ezt szeretném megjavíttatni.
Segítségeteket szeretném kérni!
Hallottam egy kárpitosról, akinek megvannak az eredeti szövetei W116-ig visszamenőleg és valahol Bp IV kerület Bucka utcában dolgozik.
Ennyit sikerült megtudnom eddig, illetve azt, hogy korábban egy idősebb úr csinálta, jelenlge -ha igaz- az unokája vette át a szakmát és viszi tovább.
Esetleg ha volna köztetek aki tudna ide elérhetőséget, netán nevet és telefonszámot, nagyon hálás lennék, ha megírná akár itt, akár privátban. zbdr62@gmail.com
Sziasztok. Hajdúböszörményben van egy kifejezetten mercire specializálódott szerelő, drágán dolgozik, de legalább jól. Legalább is nekem ezt mondták. Tudtok mondani elérhetőséget és tapasztalatokat róla? Hátha valaki ismeri is. Olyan helyre nem vinném ahol több autótípust is javítanak. Másik dolog. Valami még mindig leszívja az akksit. Eddig a központi zárra gondoltam, de annak kicseréltem a biztosítékot, már mosst szerintem csak azért nem működik mert nem tud annyi levegőt termelni, tehát gyenge. Valami ötlet esetleg, hogy mi lehet még ami leszívja a 100-as akksit két nap alatt, ha nem megyek vele? Lehet még a generátor nem tudja utántölteni. Köszönöm.
Vigyázzatok! A tűzoltót megkérdezik : mi a külömbség a hegedű és a nagybőgő között?Válasz,a nagybőgő tovább ég! Nem tudom miért , de erről disputáról ez jutott eszembe a laikusok oldaláról.
És mint laikus kérdeznék is ,indítás után hidegen,a motorház jobb oldalából ,elölről erőteljes ciripelő hang hallatszik,különösen ha balra fordítom a kormányt.Ha a motor el éri az üzemi hőmérsékletet,a hang megszűnik.Lehet így közlekedni vele? Húsvét előtt már nem akarok szerelőhöz menni,ha nem muszáj. (A kesztyűtartóból minden hangot adó cucc kiszedve!) Ja ,E 211,320.
Smaff megcsinálta nekem is a túúúrbóóómat:) vagyis nem a pörgőforgó sűrítős propellert, hanem annak vezérlő vákumos szelepes vezérlését. De hazudok mert még nem oké, mert nem volt jó az a vákuum vezérlő amit vásároltam,de Smaff 2 ből 1-et csinált húz rendesen és tölt rendesen, és ha kicsit nyomkodom a szemét 2700as fordulatnál EPC leállít. Nade míg szerzek zsír új vákumgenyót, addig el tudok lavírozni így is, van HP meg NM rendesen, csak vissza kell fogni magam...:P
Még ilyen pongyola fogalmazást egy szakembertől..... :)
Csak szabatosan: A kipufogógáz-vezetéken keresztül távozó nagy sebességű égéstermék által meghajtott turbina és a vele egy tengelyre szerelt és csapágyazott kompresszor működésében rendellenesség tapasztalható. :)
Sziasztok! Zoli! Kerestelek többször(gondolom havazva vagy) w210 elöl alsó szilentcsere első hátsó és difi szimeringcsere valamint hátul szinén szilentcsere, mikor vihetném? Holnap hívjalak és megbeszljük? Előre is köszönöm!
Ne húzd fel magad, simán szőrszál hasogatást műveltél, ennyi erővel ha valaki beírja, hogy ég egy izzó a műszerfalon, de nem ismeri fel mi az, írjuk neki, hogy először oltsa el a tüzet egy poroltóval? Miközben, persze teljesen nyilvánvaló, hogy az ég alatt azt kell érteni, hogy világít....
Nem mellesleg definíció kérdése... Egy bizonyos szint alatt akár mondhatjuk is, hogy nem megy a turbó mert valami hiba folytán nem képes a minimum töltést biztosítani, ettől még forog, de üzemszerűen nem megy.... kontextus kérdése.... Ha azt mondom, srácok nemigen megy a kocsim, majd folytatom azzal, hogy mert 50mp alatt érem el az 50-et, attól még nem állt be a motor, csak rohadt gyenge...
Értjük mi, hogy mit szeretnél, csak mikor amúgy nyilvánvaló valami a kijavítás nélkül is, azt szőrszál hasogatásnak, okoskodásnak hívják :)