Nagyon komoly írás.:-))) Amikor V-ös golfot látok csúnyán rohadni, BMW cupét, (nem 25 éves!) nem is aggódok annyira.:-) Az enyém is 16 éves, rendberaktam a "gyári" rozsdákat, azt jól van. Használom, élvezem, szeretem.:-)
Szorul az ablakod, azért megy fel nehezen, szenved a motor. Ha sokat erőlteted, eltörik vm. Próbából fújj a sínekbe wd40-et, mindenhova, ahol az üveg mozog, a keretnél!
Ha átülök a 203-ba, simán nem nyúlkálok a váltó felé.:-) Pár nap, és Te is leszoksz róla.:-))
Egyre többször megakad a szemem az ML -eken:) Szívás ML-t tartani? :) Elég tág határokon (Ft) mozognak. Úgy 900-3millióig. Gondolom a 320 szeret fogyasztani,a 270-nél ott a nagynyomású meg a turbo. Lehet egyszerűbb sűrűbben tankolni,mint sűrűn szerelőhöz járni? :( Lassan elkezdem körüljárni a témát és remélem jövőre összejön egy ML. Lehetőleg,sötét külső,világos belső és automata,tetőablakkal...hmm
Ismer itt valaki olyan szakit Magyarországon aki rendelkezik egy un. Star diaggal?
Mercedes ML320 W164-ben lecseréltük az Audio 20-as autórádiót NTG2,5 Commandra, minden működik kivéve a hang. A command navit használtan vettük és az eredeti autóban volt erősítő is, ezért a rádióban le lett kapcsolva a normál hang kimenet. Ehhez kéne a star diag, újra aktiválni kéne.
Mercedes kereskedésben nem tudnak segíteni, sajnos.
Jó ez így, teljesen. A holnap holnapot hoz, csak nehogy azt hozza, hogy szétporlad egyszer csak, mert nagyon szeretem, az egész család is elégedett vele. Rockzenésztől vettem, barátságos, normális embertől. Tudod, a rock örök és elpusztíthatatlan. :-)
Bal első elektromos ablak emelőt, sokat használhatták, lefelé simán működik, felfelé csak, ha sűrűn nyomkodom a gombot, meg kézzel próbálom visszahúzni közben az ablakot, akkor megy vissza. (többet nem hajtom le, amíg ez nincs rendben). Olyan, mintha felfelé gyenge lenne a motor. Lefelé viszont erős. Mi szokott ez lenni? Szerkezet szorul nagyon, ha szétkopik, vagy esetleg kapcsoló is el tud romlani úgy, hogy nagyon kevés áramot továbbít? (erre utóbbira tippelek, csak nem tudom, hogy létezhet -e ilyesmi) Reggel is jól elindul, 10 mp után szépen mormog, érzésre 2 gyertya lehet kimenve.
Kicsit szokatlan még az automata, ritkán, de oda-oda kapok, visszarakni 2-be, pedig tényleg jól teszi a dolgát, kickdown is van.
az előző posztjaim nagy érdeklődést nem váltottak ki :) ha esetleg valakinek airmatic légrugóval szerelt 211-ese van,vagy érdeklődik iránta,azért leírom,hol tartok.
A tünetem az volt,hogy azt vettem észre szombaton,hogy hidraulika olaj csöpög az autómból.A lengéscsillapítóból szivárgott eleinte,majd hirtelen kidőlt belőle mind.Először azt hittem,hogy maga a gátló fosta el magát,alaposabban megnézve a szolenoid szelep és a lengéscsillapító vált el egymástól.6 pici pontheggesztés tartja őket egymáson,két kúpos O gyűrű segítségével.Nem igazán értem ezt a megoldást,miért nem bilincsezték,vagy heggesztették teljesen össze?Ugyebár egy cikkszámon van légrugó ,a legéscsillapító,az egész mindenség...Az új ára 380,a bontottat adják 150-ért,darabonként.Hosszas keresés után,minden értelmes szál Szigethalomra vitt.Az ottani szakember volt az egyetlen azok közül,akikkel beszéltem,aki képben volt ezzel a tünettel és tudott megoldást javasolni.
Viano 2006-os műszerfali kijelző elhalványult, javítható szerintetek vagy csere? Olyasmi jelenség mint a 210-eseknél van, hogy olvashatatlanná válik. Válaszokat előre is köszi!!
Kiöregedett alólam, már műszakira irreálisan sokat kellett volna költeni rá (~200.000 csak alkatrész), ezt már nem költöm rá. Most épp van egy novemberig műszakis magyar és egy alkatrész osztrák kocsim is, ha esetleg érdekel valakit ;)
Eredetileg nem szívódízelt szerettem volna, de megnézéskor azonnal megvettem. Ajtók alja és első sárvédő-lökös találkozásánal csipásodik, de alja, rugótányérok, küszöbök jók, fényezés/beltér szép, motorban 600 felett van, de jó hangja van, nem füstöl, futómű jó... Most még gumicsere, olaj+szűrők és később a rozsda és rögzítőfék javítása. A teljesítménye meglehetősen gyenge, de a fogyasztáson meglepődtem (~6l az átlag az eddigi ~300km alatt, 100km pálya 140-el, többi országút és kisváros).
Szia, bocs hogy beleszólok, de jobban jársz ha inkább átiratod, mert így időzített bomba.
Ha az eladóval történik valami (neadjisten meghal) nem fogod tudni eladni, és a hagyatéki tárgyaláson ha esetleg előkerül nem jársz jól, mert vagy öröklik (buktad a kocsit) vagy kitöltöd az adásvételit, de akkor meg jókora bünti az okmányirodától átiratás hiánya miatt (nyilván nem azonnal fogod megtudni, hacsak nem rokon vagy szomszéd).
A másik szívófaktor ha végrehajtást indítanak a tulaj ellen (ott ki fogják vonni forgalomból), és te perelhetsz adásvételivel.
" üzembentartóival sikerült," Azt meg miért? Soha nem vennék így autót, ha már kifizettem az árát, legyen az enyém!!! ......de Te tudod.......(Ezen én nem spórolnék, nem tudod, mit hoz a holnap!)