Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stanca W202 Creative Commons License 2016.03.02 0 0 361924

Előzmény: Pibacsi (361923)
Pibacsi Creative Commons License 2016.03.02 0 2 361923

Ismét Mercedes tulajként vagyok jelen....

Stanca W202 Creative Commons License 2016.03.02 0 0 361922
Előzmény: Lakatosmiki (361921)
Lakatosmiki Creative Commons License 2016.03.02 0 0 361921

Sziasztok!

Egy nem is kicsi segítségre lenne szükségem. Vettem egy 2000-es kiadású E220 T CDI W210-es Mercit. Tud Valaki olyan helyet ahol kezelési kézikönyvet tudnék venni, letölteni hozzá? Maróti-nál találtam könyvet kettőt is de Németül. Jó lenne ha lenne Magyar de az Angol is jó ha más nincsen. Addig találtam a neten minden autómhoz PDF-ben de ez valahogy kifogott rajtam. 

Köszi előre is a segítséget!

Stanca W202 Creative Commons License 2016.03.02 0 0 361920

Azt valahogy gyanitottam, hogy megy a bötűvetés... :)) csak mivel lusta vagyok kivarni az ekezetesek megjeleneset a telon igy ami olyan azt egyertelmusiteni szoktam. vagy ami "fontos"! ;) :)))

Előzmény: Smafu.w126 (361908)
MBTibi Creative Commons License 2016.03.01 0 1 361919

Akkor inkább ezt nézd meg:

http://www.pneuplus.hu/CondorMDR1.htm

 

Ott a használatijában a határai.

Előzmény: Smafu.w126 (361915)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361918

Na látod Lacibátyám én ezért tartok még mindig ott, hogy noha okos telefonom van, még mindig csak a hívás fogadása, indítása funkciókat ismerem rajta :D Egyszerűen gyűlölöm a telefonos életet, egy SMS-t nehezemre esik megírni :D

Előzmény: Gubal (361917)
Gubal Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361917

Bocs de telefonról írtam és a betűket mire összeszedem égnek áll a hajam de azért remélem érthető a szöveg.

Előzmény: Gubal (361914)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361916

Az nem baj, mert ez csak egy sima mechanikai záró/nyitó kapcsoló, áramellátásra nincs szüksége. Nyomástól függően nyit/zár egy áramkört.

Előzmény: fetitaco (361911)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361915

Köszönöm, gondolkoztam ezzel is, csak nem tudom, hogy felső határ minimumjaként támogatja e a 6 bárt, mert sok helyen olvastam, hogy ezeknek 8 bár a minimum, annál kevesebb nyomásra lekapcsolást nem támogatják, nem tudja 8 bár alatti nyom ás leoldásra bírni.

Nekem viszont nagyon max ha 7 bárra van szükségem, annyi a maximumja a gátlóknak, ill 7.5, de nem feszíteném határon őket.

Előzmény: MBTibi (361910)
Gubal Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361914

A régebbi , a számos belül a nyeles és bordás engely között még perselyes, mikor tönkre megy, átalakítjuk a modernebb teflon- tűgörgős variációra, a wandler Lock-Up nélküli a váltások nyúlósabbak, ezért kicsit  többet is fogyaszt .  A  park retesz alul még  bowdenes, viszot a Wandlerben még van leeresztő csavar. Én a másikat választanám a tripoes modernebb változatot .Belül majnem azonos , bár már kiküszöbölték az előző hiányosságait.

Előzmény: emrovII (361879)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.01 0 1 361913

Megy bele segéd szintezős gátló, és automata rendszer lesz a töltöttséget tekintve, a gátlók töltését én kapcsolom, ill töltöm/ürítem :)

 

Előzmény: fetitaco (361909)
MBTibi Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361912

Gondolom elbírja a 12V-t, ha 400V-al megbírkózik. (Nincs benne mágneskapcsoló. Tenni kell rá egy 12V-os relét, úgyis csak záz-nyit az érintkezője a nyomás függvényében.)

Előzmény: fetitaco (361911)
fetitaco Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361911

Ez nem 12 voltos.

Előzmény: MBTibi (361910)
MBTibi Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361910
Előzmény: Smafu.w126 (361904)
fetitaco Creative Commons License 2016.03.01 0 1 361909

Megcsinálod úgy a 126 ot mint az ural nál hogy defektkor középen fújja a kereket? :)

Előzmény: Smafu.w126 (361908)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361908

:D Azért ott még nem tartunk, hogy a FESTO-t festőnek olvassam, gondoljam, némiképpen ilyesmi világban mozgok :D

A Festoval az a baj, hogy azt hiszik ők szarták a spanyol viaszt, és olyan árat kérnek a komplexebb termékeikért, hogy az ember annyiból nyaralni jár... Ha kiejtem a számon, hogy 12V-os rendszert építek, azonnal szorzódik az ár pluszba...

Előzmény: Stanca W202 (361906)
Zoli550 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361907

Vagy a GAMF kar😉?

Előzmény: Stanca W202 (361906)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361906

FESTO markabolt nincs a kornyeken? Nem festő hanem FESTO :)))

Előzmény: Smafu.w126 (361904)
Zoli550 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361905

Ha jól emlékszem az órás megoldás itt teljesülhet,nincs útban nagyon semmi sem nem úgy mint a sokszoR emlegetett primeránál. Köszönöm. 

Előzmény: cuba.71 (361902)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361904

Kicsit off, ill csak részben, mert az öreglányhoz kell!

 

Segedelmet kérek!! Keresek, de sehol nem találtam eddig, vagy rosszul kerestem, pneumatikus nyomáskapcsolót, vagy feszültségtől független manuálisat, vagy 12 voltosat, éspedig olyat, ami képes kezelni alsó tartományban úgy 3 bárt, tehát képes ilyen "alacsony" nyomást és kezelni, és maximum 8 bárt kell kezeljen felső tartományban. Ami lényeges, hogy legyen tűrési átmenet, miszerint ha beállítom 6 bár maximumra, ne 5.5 bárnál zárjon/nyisson újra, hanem mondjuk engedje le 3-4 bárra az alsó határt. Olyanom van ami 0.5-1 bart tűr, de ez kevés, nem szeretném, hogy a kompresszorom 1 bár eltérésekkel kapcsolgasson. Segítségeket előre is köszönöm!

Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361903

Ez simán már fáradt szíj, de amúgy nem szokjuk végálláson erőltetni a kormányt, mert nem vagyunk gyilkosok :)

Előzmény: mercisTomi (361883)
cuba.71 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361902

Szerintem mindenféleképpen gyári diag kellene,mert az biztos látja stabilan az ÉLŐ ADATokat.

Egy másik mechanikus megoldás az alapelőtöltés beállítására az indikátoróra.

Igaz néminemű hozzáértést ez is igényel,+tudni kellene az értéket,de valahol 0,7-1mm közé tippelem.

Előzmény: Zoli550 (361901)
Zoli550 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361901

Pár lépésben leírnád mi ennek a menete? Star volna hozzá,de nem vagyok benne biztos hogy profin kezelni is tudja akié. 

Előzmény: cuba.71 (361899)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361900

Sziasztok! No, holnap már,,,ha más nem viszi el, mert a jóisten megsegít, már én is Mercivel térek haza, majdnem 1 év off p126 dodzsemezés után. Piros 8 évet volt nálam. Szívem vágya, egy hete szemezgetek vele. Csak időben érjek oda!  Nagybátyám ma délután már megnézte,,,még Őneki is tetszett, pedig egyáltalán nem bízik a csillagosokban (Golfos-dacias-seatos beidegződések, bár a Pirosban mindig szeretett utazni), ami nem akármi dolog ám! Pest, a Mercik paradicsoma, mindig is tudtam. Vagy bejön,  vagy sem, nagyon nem nyúlok mellé talán. Csak meglegyen még, érjek oda időben, basszus! 

cuba.71 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361899

Gyári diaggal.

Előzmény: Zoli550 (361896)
treekkeer Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361898

Kiment valamelyik hátsó szenzorod.

Vagy csak érintkezési baja van.

Nekem az ML télen játszotta ezt, viszont tavasztól őszig mindig jó volt.

 

Előzmény: Phoenix225 (361893)
cuba.71 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361897

Üdv URAK.

Eladó egy garnitúra 225 55 r16 Michelin Pilot nyárigumi 50%-os állapotban.

Ár:40e.

Érdeklődni itt,vagy 70 négy0öt ötvenhárom25.

Zoli550 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361896

Hello

W210 E290,602982 motorral rendelkező autónál lehet e,hogyan lehet előtöltést állítani? Fellazult az adagoló,eltört az 1. henger nyomócsöve stb. Elore is köszönom. 

majdnemviking Creative Commons License 2016.03.01 0 0 361895

Megtaláltam, silver glue :-)

Előzmény: majdnemviking (361894)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!