Egy nem is kicsi segítségre lenne szükségem. Vettem egy 2000-es kiadású E220 T CDI W210-es Mercit. Tud Valaki olyan helyet ahol kezelési kézikönyvet tudnék venni, letölteni hozzá? Maróti-nál találtam könyvet kettőt is de Németül. Jó lenne ha lenne Magyar de az Angol is jó ha más nincsen. Addig találtam a neten minden autómhoz PDF-ben de ez valahogy kifogott rajtam.
Azt valahogy gyanitottam, hogy megy a bötűvetés... :)) csak mivel lusta vagyok kivarni az ekezetesek megjeleneset a telon igy ami olyan azt egyertelmusiteni szoktam. vagy ami "fontos"! ;) :)))
Na látod Lacibátyám én ezért tartok még mindig ott, hogy noha okos telefonom van, még mindig csak a hívás fogadása, indítása funkciókat ismerem rajta :D Egyszerűen gyűlölöm a telefonos életet, egy SMS-t nehezemre esik megírni :D
Köszönöm, gondolkoztam ezzel is, csak nem tudom, hogy felső határ minimumjaként támogatja e a 6 bárt, mert sok helyen olvastam, hogy ezeknek 8 bár a minimum, annál kevesebb nyomásra lekapcsolást nem támogatják, nem tudja 8 bár alatti nyom ás leoldásra bírni.
Nekem viszont nagyon max ha 7 bárra van szükségem, annyi a maximumja a gátlóknak, ill 7.5, de nem feszíteném határon őket.
A régebbi , a számos belül a nyeles és bordás engely között még perselyes, mikor tönkre megy, átalakítjuk a modernebb teflon- tűgörgős variációra, a wandler Lock-Up nélküli a váltások nyúlósabbak, ezért kicsit többet is fogyaszt . A park retesz alul még bowdenes, viszot a Wandlerben még van leeresztő csavar. Én a másikat választanám a tripoes modernebb változatot .Belül majnem azonos , bár már kiküszöbölték az előző hiányosságait.
Gondolom elbírja a 12V-t, ha 400V-al megbírkózik. (Nincs benne mágneskapcsoló. Tenni kell rá egy 12V-os relét, úgyis csak záz-nyit az érintkezője a nyomás függvényében.)
:D Azért ott még nem tartunk, hogy a FESTO-t festőnek olvassam, gondoljam, némiképpen ilyesmi világban mozgok :D
A Festoval az a baj, hogy azt hiszik ők szarták a spanyol viaszt, és olyan árat kérnek a komplexebb termékeikért, hogy az ember annyiból nyaralni jár... Ha kiejtem a számon, hogy 12V-os rendszert építek, azonnal szorzódik az ár pluszba...
Kicsit off, ill csak részben, mert az öreglányhoz kell!
Segedelmet kérek!! Keresek, de sehol nem találtam eddig, vagy rosszul kerestem, pneumatikus nyomáskapcsolót, vagy feszültségtől független manuálisat, vagy 12 voltosat, éspedig olyat, ami képes kezelni alsó tartományban úgy 3 bárt, tehát képes ilyen "alacsony" nyomást és kezelni, és maximum 8 bárt kell kezeljen felső tartományban. Ami lényeges, hogy legyen tűrési átmenet, miszerint ha beállítom 6 bár maximumra, ne 5.5 bárnál zárjon/nyisson újra, hanem mondjuk engedje le 3-4 bárra az alsó határt. Olyanom van ami 0.5-1 bart tűr, de ez kevés, nem szeretném, hogy a kompresszorom 1 bár eltérésekkel kapcsolgasson. Segítségeket előre is köszönöm!
Sziasztok! No, holnap már,,,ha más nem viszi el, mert a jóisten megsegít, már én is Mercivel térek haza, majdnem 1 év off p126 dodzsemezés után. Piros 8 évet volt nálam. Szívem vágya, egy hete szemezgetek vele. Csak időben érjek oda! Nagybátyám ma délután már megnézte,,,még Őneki is tetszett, pedig egyáltalán nem bízik a csillagosokban (Golfos-dacias-seatos beidegződések, bár a Pirosban mindig szeretett utazni), ami nem akármi dolog ám! Pest, a Mercik paradicsoma, mindig is tudtam. Vagy bejön, vagy sem, nagyon nem nyúlok mellé talán. Csak meglegyen még, érjek oda időben, basszus!
W210 E290,602982 motorral rendelkező autónál lehet e,hogyan lehet előtöltést állítani? Fellazult az adagoló,eltört az 1. henger nyomócsöve stb. Elore is köszönom.