Nem gondolom, hogy vészesen sürgős, de mivel nem egy történet a szelepfedél lekapása, és alánézése, szerintem azért rá kéne majd lesni így 20 000 után. Ha minden szép és faxa, akkor többet nem kell a következő 50-80 ezres távlatban.
Igen, a második az biztos nem az enyém, az enyémnek soha nem volt ilyen koszos a motortere :D Jó, hogy mondod, nem tudom mikor lenne érdemes. Visszanéztem, 191ekm volt benne cserekor, most 213e van benne, indokolt már vagy ráérek vele?
Ha a két vez tengely lánckerék így elkopott , meg kellene nézni a főtengely lánckerekét, mert AZ HÚZÓ lánckerék. ne kelljen többször szétszedni. Láncvezető csúszkák stb... A kieső stiftet én sem értem. Ezek után kit érdekel milyen idős lánc van benne, kapott az már eleget.
Számos módja van a berohadt vagy tönkretett anyacsavar megindításának vagy levágásának, és ezek közül nem a hidegvágóval szétverés a legjobb, hiszen van rá célszerszám. Tovább »
Szia! É is szeretnék egy övet ha még van lehetőség, nekem is az első képen az alsó tetszik azt még kitalálom hogyan kerül hozzám. Előre is köszönöm! Üdv!
Egy normál, ösrégi motor esetében még azt mondja az ember, hogy talán belefér a képen látható, de az M271-nél már nem, sokkal kevesebbért is hisztizik. A második képen (kissé távoli, de látható) láthatóan kell álljon, szinte tized pontosan, különben veri a balhét.
Ha emlékszel, az enyémnek mégcsak hangja se volt 190ekm-nél, se hidegen se melegen indítva de mégse volt már jelen mielőtt cserélted a láncot. Qrvajó a kocsi, nagyon szeretem azóta is, de a lánc egy időzített bomba benne. Bár azóta másik csoportban van akinek a M111 kompresszorban is volt láncgondja, de ott szakadt is nem csak ugrott, pedig az duplasoros. (km-t nem tudom mennyi lehetett benne, leginkább min. 2x190e de örökké ezek szerint az se bírja sajnos a kompresszorosban)
Igen ő lenne az, a helye ott van érintetlenül, de se egy kábel, se semmi. Jól körülnéztem pedig, mondom sosem lehet tudni, hátha leesett vagy valami de semmi, a kuplung kapcsoló az ott van a "szomszédban" a helyén.
Most találtam egy hasonló helyzetben lévő illetőt, itt a link (angol nyelvű)
újra megkísérlem.pénteken megyek szegedről pestre ha valaki lenne olyan jó és meghallgatná az autóm hangját azt Megköszönném.kicsi fura hangot ad.lehet én gondolom kicsit furának de megnyugtatja.előre is köszönöm
Sziasztok, bele is vágnék, egy ML270 cdi az alany. (Ate fékrendszer) A féklámpa kapcsolására lennék kiváncsi, hogy hol van neki, mert a jól megszokott helyén nem találtam (a fékpedál tövében). A főfékmunkahengeren ill. a rásegítő dobon található 3 kábeles (rózsaszín, kék, zöld) csokival ellátott kütyük lennének azok? (tünet: nem megy a féklámpa. Izzók, biztosíték jó, az autó jelezte is brake lámpával, sípolással) Köszi előre is: Dávid