Sziasztok!Szeretném kérdezni mi okozhatja azt a jelenséget,hogy a motor nem pörög 4200 fölé és ha kipadlózom ledadog és akkor kezd húzni ha vissza veszem a gázt és finoman gyorsítok. C280 Elegance 1997-es a kocsi.Köszönöm a segítségeteket előre is,remélem vannak tapasztaltabbak nálam ezügyben.Én a szűrőre vagy a tápszivattyúra gondolok.
És még annyit, ha "madarász" árban van más típus, a meglátásom ott is él, pl a 3.5-5 millás W126-ok esetében is volt már ilyen véleményem, nem rég pl egy 91-es 500SEC kapcsán, persze ott érthető, mert köztudottan utálom a W126-okat, nem tartom érdekes, jó kocsinak!
Emlékeid ugyan valósak, de ismeretlen okból az általad megélt, de nem valós 210 utálatom ferdíti őket, ill azt az egyet ami volt, mert ugyan leírtam egy a hahun egy 300TD hirdetése kapcsán, hogy az érte kért 2.5M forinttal az a baj, hogy hiába makulátlan a kocsi és valós, a 210 sajnos olyan tömegekben van jelen az utakon, és köztük sok a szép is amiben csak a km több, hogy sajnálatosan nem fogják érte ezt kifizetni, mert a 210-et pont önmaga sikere öli meg piaci lehetőségei kapcsán. Tehát Zo próbáld ezt a hipotézisedet elfeledni, miszerint utálom a 210, mert nem igaz, viszont a fentiekben leírt meglátásom továbbra is fent tartom, de ezzel nem azt mondom, hogy pl az a 2.5 millás, vagy a Te 2 millás darabod nem érhetne meg annyit, csak azt, hogy sajnos ITT(!) Magyarhonban kicsi az esélye az eladásnak, persze nem 0! De mint mondottam nem kívántam az ár kapcsán kritikát írni, hiszen nyilván nem szabad egy ilyen darabot az átlag 800-1.5 közti 210 árakban kínálni, csak a szöveg módosítására adtam volna javaslatot, és több képre. Képekhez nem kell kivinned, ha jól rémlik elég okos foto masinád van, és be is férsz a garázsba a kocsi mellé, hogy fotózz egy belteret, motorteret....
Lehet hogy én emlékszem rosszul, de kapott már tőled egy-két madarász árkategóriás 210 rendesen. Csak ennek akartam elébemenni. Lehet hogy én értettem félre. A lényeg, hogy itt több Mercedes rajongó szem látja talán. Ezért tettem be.
Ha kisüt a nap, lesz fotó is, és megy a mobilére is, és az ebayre is. Én ki nem hozom nyárigumin most. A 211-et már így is majdnem lezúzta egy boyracer.
Félre értettem, azt hittem itt vagy kíváncsi a véleményekre a hirdetés kapcsán!
Nem tudom, honnan veszed, hogy utálom a 210, főleg, hogy én vagyok az aki pozitívan írt róla!
Az egy dolog, hogy a formavilág (és csak az elejét tekintve) nem fogott meg, de ettől én nem utálom a W210-et, azt gondolom a sok 210 kritika miatt úgy érzed, hogy én, vagy mindenki utálja. Nem tartom rossz kocsinak, sőt, Barátoknak is ajánlottam 210-et mikor Mercedes vásárláson agyaltak, 2dolgot szoktam kiemelni amire figyelni kell, a rozsda, és a 220D lucas verzió.
A másik, hogy a félreértésem kapcsán sem a kocsit, sem az árat nem kívántam értékelni, vagy minősíteni, a hirdetés szövegében olvastam pár dolgot amin én változtatnék, mert kissé erőltetettnek hat, de ettől persze nincs vele baj.
Egyiket sem! Eladási szándékkal tettem fel, nem véleményezésre :-).
A véleményedet a 210-ről amúgyis ismerem, aminek némiképp ellentmond, hogy az ismerettségi körömben nemrég kelt el egy fél évvel fiatalabb magyar rendszámos 210 harmada kilométerrel, jóval kevesebb extrával, viszont ehhez képest dupla áron. A finn youngtimergyűjtő vevő autószállítót küldött érte, hogy az a kétezer kilométer ne menjen bele potyára. Ha valaki utál egy tipust, annak nehéz elfogadni, hogy más pont azt kedveli. Nekem például volt egy évig egy csapnivalóan rossz Trabantom. Látom én, hogy más meg gyűjti a Trabantokat, és vagyonokat fizet, de engem ez mindig fejvakarásra késztet. Remélem tetszett a hasonlat! :-DDD
Kétféle képen lehet értékelni Zo, az egyik a fórumon megszokott szolidáris verzió abból az okból, hogy mind annyian szeretünk téged a másik a szintén szereteten alapuló, de őszinte baráti vélemény, melyiket szeretnéd? :)
Benzinből a 200-230 M102-es KE-JEctronikos kissé maceráns tud lenni, de ha nem sajnálod a pénzt a kocsi megvételekor, és egy szép gyárit veszel azokkal sincs baj.