Volt régebben valaki, aki profin kifúrta a beleszakadt izzítókat CDI motorból. Valami olyasmi is volt, hogy még a márkaszervizek is őt hívják. Egy Vito-s barátomnak szüksége lenne az elérhetőségére!
Olyan rumliban vagyok,hogy nem tudnám nálad hagyni az autót,kell.. Azt lehet,hogy futóban rámérnél,meg amit tudsz? Inkább többször megyek,mint ne legyen autóm. Aztán amikor osszejön ott is hagyom. Köszi
Olyannyira igaz a 15cdi Sprinterekről szóló rémtörténet, hogy egy győri kis fuvarozó cég, aki 2 vagy 3 darabot vett újonnan, tönkre is ment emiatt.
Újságcikk is volt, talán valahol meg is van még nekem.
Állandó gondjaik voltak, nem tudták teljesíteni a fuvarokat időre, spanyolban és franciában is érte őket folyamatosan motor és hajtáslánchiba (talán kardán)
Surci nevű fórumozó, aki a Sprinter topicot csinálta, kísérte figyelemmel a storyt.
Egy másik fuvarozónál is volt 2 15cdi, azokban is motort cseréltek, aztán hirdette őket eladásra.
Tipikus Kecskemeti b@cc@sz@jb@ hozza allas!!! Hoeke fent, soszoro all es telefonon csacsog.... Raadasul tuti, hogy ez van nekik kiadva, mert szemelyesen ismerem a tulajt... Dolgoztam nala. Sporoljunk ahol lehet... Raadasul elore megkapja a suskat is. Igy van mibol sielni menni... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!
4db csavar és pár színes műanyag kupak 10 Euró + postáért? Elgondolkodtató :-D. Főleg hogy a négy ugyanilyen csavar benne van a hátsó ajtómban most is, így csak a kupakokért fizetnék, és ezután már csak az első rendszámot kéne valahogy megoldani. Arról nem is beszélve, hogy a német rendszámboltban a csaj, öt centis műkörömmel megkérdezte milyen autót vettem, és mikor mondtam, hogy Mercedes, akkor az M betűtől kihúzott két sablont és simán milliméter pontosan az autó furataihoz igazítva lyukasztógéppel kilyukasztotta a táblákat. Itthon még én kezdhetném méricskélni és kifúrni.
A volt górém egy, az utolsó úriemberek közül, szavahihető ember, és nem szereti a fordokat.Ő nagyon ráfázott vele, de mint nekem mondta, van ellenpélda, és ha ő azt állítja, hogy a győri szervízben ezt ott megmutatták neki,( nem ford szervíz hanem egy befecskendezőkket felújító)akkor én hiszek neki. Ha mástól hallom kiröhögöm.Egyébként valami maszek nemzetközi gyorsfutár lehetett a tulaj, mert németbe, hollandba, meg ilyen helyekre ingázott.
Nekem nem érdekem a tdci reklám, a hangjukat sem csípem....
A 2.0tdci meg lehet PSA alapú motor is, ami nem annyira rossz. Az évi (1,5évi) 1millió km-t meg nem hiszem el. (100km/h fölötti átlag ha évi, minden nap. Hóban, dugóban, tankolással, pihenéssel. Ááá!)
Ahogy írák is 2800 km lenne NAPONTA az az éves 1M km... lehetetlen még egy fuvarosnak is.
Én is túl vagyok 2M km-en, és a legextrémebb az volt amikor megjártam spanyolországot oda-vissza, de még az se volt közel se ennyi, nem hogy naponta...
Még ha azt veszem hogy mondjuk naponta járnak ki a kocsival mondjuk németbe ( hétfőtől vasárnapig ) , másnap meg vissza, az se több napi 1000-nél,
az medig ebben az esetben 365.000 km lenne maximum, nem hogy 1M... matematika
A volt főnökömmel ma pont erről beszélgettem a cégnél. Meg úgy alapvetően megkérdőjelezte a diesel motorok " spórolásból " való vételét, mivel ma inkább divat mint szükség. Neki is volt, ráfaragott vele. Az a véleménye, hogy diesel motor munkagépbe való.Buszba, kamionba, meg olyan személykocsiba ,amit ha elindítanak, legalább 200km-t megy. Nem mond hülyeséget! Infónk van olyan 2.0tdci ford mondeoról, amibe ha hiszed ha nem 1- 1,5 év alat(bizonyított!!) 1 millió km- t beletettek.Először azt mondtam ki az isten verne ennyit bele, ilyen kevés idő alatt.De már tudom nem egyedüli eset, hogy valaki személyautóval ilyen sokat megy. Nem kellett cserélni még a kettős tömegű lendkereket sem, pedig az átlag 260-300 km( 5-6 éves korra, sok város) között elhal.A ford diesel lenne az utolsó amit megvennék, de látható, hogy az elméleti élettartam működik a valóságban is, megfelelő körülmények között.Stabil fordulat kell neki, nem számít az sem ha nagy az átlag sebesség.
Ez egy extrém eset, ha nem ismerném az exfőnököm szkeptikus lennék a hitelességet illetően.Mondjuk abban egyetértettünk, az sem hétfői autó volt a gyártósoron.
Annyira nem mentem bele, hogy mennyi az előírás rönyóéknál, ők max 10 ezernél ledobják és kész. Nincs is gondjuk...
Ez a hosszú csereperiódus meg inkább marketing+környezetvédelem+minél hamarabb menjen tönkre, ne menjen már 1 millió km-t, mint műszakilag hasznos találmány. Nagyon sok helyről ez vissza...
Nem. A gyarit lemotom es az uj lesz a helyzetjelzo ami mivel a szelen van es elore is meg oldalra is vilagit igy mindket szerepet betolti. Es ha nem vilagit akkor van egy prizma benne oldalra ami sarga.
Koszonom! A BAY15d az csak a szine nyugos a sarga miatt. De ha mas nem lesz akkor sicon sapka... A Sanyitol nem akarom elkunyeralni. Tuti akkor egne ki neki valamelyik ha nincs. :) Murphy papa nem viccel! :D