Köszönöm :) De még azzal van meló, kap perforált bőrt, fa része rendbe rak, és "multikormány" lesz, persze erősen idéző jelben multi, telefon és a fejegység vezérlés lesz rajta de nem kábeles, wirelesses.
Egy viszonylag kellemesen erős dinamikát biztosít ez a motor, persze nem versenyautó, de pl nem kell megtervezni egy előzést, ha szépen működik, nagyon fickósan bele lehet menni. Átlag menet mellett is rendben van, nem kér időt a felváltások után, hogy erőt gyűjtsön, hidak, emelkedők sem szokták elbizonytalanítani.
Étemm. Akkor folyt köv nyáron, mert most elköltözök a nagy vízen túlra... Csak menni akartam vele egy karistot, de akkor ez most elmarad... A bemelegedés-szabályozóban mi tud beszarni?
Az a motor elég necces a korát és a rendszerét tekintve, első lépésben mindennek gyárinak kell legyen, második lépésben kiderül majd, hogy rossz a bemelegedés szabályzó a motorblokk oldalán a szívósor alatt, harmadik kőrben egy ilyeneket könyökből vágó szakihoz el kell vinni, hogy tegye csöcsre rendesen! A számok ha full hibátlant szeretnél erősek lesznek a végére, úgy 120-220 közt lehet becsülni eme motor üzemanyag ellátó rendszerének rendberakását.
Nem olyan rossz az, ha rendesen van megcsinálva (a multitronic pl egészen jó, amikor épp hajlandó működni, az a baj hogy sokszor nem, és az sok pénzbe kerül). Kicsit fura érzés mikor gyorsul az autó és esik a fordulat, de meg lehet szokni. A probléma inkább ott van, hogy még mindig elég limitált a nyomaték, amit át tudnak vinni normálisan, az Audi is csak 2,4es benzines mellé adta ha jól tévedek maximum.
Szar vezetni. Nem erzed hogy kozvetlen lenne az eroatvitel, hanem egy nyulos valami, gyorsitani befottesgumi-szeru erzes, es gyakran bog a motor. Ha nyomatekra van szukseg, a kupkerekek valtoztatnak az attetelen, es motorvezerlo megemeli a fordulatszamot.
Ez egy eleg regi CVT, de az elv ugyanaz:
Nyilvan egy kisautonal ezek lenyegtelen szempontok, de szerintem egy Benzben sosem lesz CVT a rossz karakterisztika miatt. Egy A-Klasseban vagy Smartban tudom elkepzelni.
1982es W126 280SE. Vissza alakítottam lánykori állapotra a tizenévig 300D lét után. Szopat: nem megy 2000 alá a fordulatszám. Az AC-nál a benzinnyomás szabályozó ki van iktatva, ez okozhatja a hibát? Amúgy erõtõl duzzadó mély sorhat hang fordulaton is, nagyon mennék már vele, csak kb 900as fordulat felett nem merném D-be húzni.
Másik kérdés: automata olajnívót hidegen D-ben kell mérni?
Nem a rendorseg ellenorzi, hanem az Ordnungsamt nezi vegig a kozteruleten parkolo autokat. Ha a muzeum sajat garazsaban parkoltal, gyakorlatilag nincs gond.
Kulonengedelyt H-s rendszammal kaphatsz, vagy ha helyi lakos vagy es 2008 elott vetted az autodat. Kulfoldi rendszammal tudtommal egyaltalan nem.
Nincs elvetve a lehetősége, de mivel a 126-nak viszonylag alacsony a váltóalagútja, az eléggé magas 722.6-os váltó berakásához gyakorlatilag újra kell alakítani mindent a difiig. Talán egyszer berakok egyet.
A régi 124-esem, amit több mint tíz évig hajtottam, meg amire cseréltem.
A régit beraktam a szín alá egy hónapja leghátra, s beálltam még másik két autóval is... Hát ma reggel itt nálam -15fok volt, az volt az egyetlen autó, ami elindult simán.( Egy hónapja ment utoljára.)
Kb 10 éve! Benzines kb euro2 diesel euro4 alatt németország egy városába sem mehet be. Ha elkap a rendőr 20 euró. Én tavaly úgy bementem a merci múzeumba stuttgartba mint a huzat. Kinnt volt a tábla. Azt nem tudja senki hogy a veteránokkal mi van.