Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fetitaco Creative Commons License 2016.01.04 0 0 359649

Én csővel fújtam bele wd40et. Most elfordul. De holnap szerintem kiveszem pucolásra mert kissé nyikorogva fordul. 

Előzmény: Törölt nick (359646)
fetitaco Creative Commons License 2016.01.04 0 0 359648

Erre kíváncsi leszek!

Előzmény: Törölt nick (359645)
fetitaco Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359644

Lehet, de csak akinek megfelelő a kocsija nem?

Előzmény: Törölt nick (359643)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359641

Csökkent az autólopások száma

Továbbra is a Volkswagen, a Toyota, a Suzuki, a Renault és az Opel a legnépszerűbbek a tolvajok körében. Tovább ť

forrás: totalcar.hu

 

 

Alig lopnak Mercedes-t! Mondjuk, aki beleesik az 1%-ba, azt ez nem vígasztalja.

Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359640

Azóta nő hátra fele a hajad mi? :D

Előzmény: mica-r (359638)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.01.03 0 1 359639

Elegáns! (Igazi S-ses.):-) Jó áruk van a bőr-fa kormányoknak, sajna.........:-)

Előzmény: Smafu.w126 (359634)
mica-r Creative Commons License 2016.01.03 -1 1 359638

Nana :-)

Nekem volt W123 200d automata 1977.ből!

Előzmény: Smafu.w126 (359636)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359637

Köszönöm!

Nem érkezett esetleg azóta hozzád modellfrissített avantgarde?

Előzmény: Sprinter CDI (359575)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359636

Pedig milyen jók voltak a 200/240D 123-ak :D :D :D

Előzmény: Törölt nick (359635)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359635

En a falra maszok attol az erzestol, hogy bog a motor, a kihajtasi oldalon meg nem tortenik semmi :)

Előzmény: Hooshee (359624)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359634

Köszönöm :) De még azzal van meló, kap perforált bőrt, fa része rendbe rak, és "multikormány" lesz, persze erősen idéző jelben multi, telefon és a fejegység vezérlés lesz rajta de nem kábeles, wirelesses.

Most az ajtókárpit a kedvencem, nagyon tetszik :)

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (359628)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359633

?=! :)

Előzmény: Smafu.w126 (359631)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359632

Egy viszonylag kellemesen erős dinamikát biztosít ez a motor, persze nem versenyautó, de pl nem kell megtervezni egy előzést, ha szépen működik, nagyon fickósan bele lehet menni. Átlag menet mellett is rendben van, nem kér időt a felváltások után, hogy erőt gyűjtsön, hidak, emelkedők sem szokták elbizonytalanítani.

Előzmény: _smasszer_ (359630)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359631

Igen?szoktak bele világítást is tenni. :)

Előzmény: gadoros (359627)
_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359630

Amúgy tudásra mire számítsak automatával egy ekkora testben, mint a 126?

Előzmény: Smafu.w126 (359625)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359629

Minden Mercedes elindul, akármilyen hideg van kis Hazánkban, ha karban van tartva! Ezen miért csodálkozol? :-))

Előzmény: Gyuri 83 (359619)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.01.03 0 1 359628

Szép a kormány! (is):-)

Előzmény: Smafu.w126 (359606)
gadoros Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359627

Smafu, a cickaszem az gyári az ajtó élén?

Előzmény: Smafu.w126 (359606)
_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359626

Étemm. Akkor folyt köv nyáron, mert most elköltözök a nagy vízen túlra... Csak menni akartam vele egy karistot, de akkor ez most elmarad... A bemelegedés-szabályozóban mi tud beszarni?

Előzmény: Smafu.w126 (359625)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359625

Az a motor elég necces a korát és a rendszerét tekintve, első lépésben mindennek gyárinak kell legyen, második lépésben kiderül majd, hogy rossz a bemelegedés szabályzó a motorblokk oldalán a szívósor alatt, harmadik kőrben egy ilyeneket könyökből vágó szakihoz el kell vinni, hogy tegye csöcsre rendesen! A számok ha full hibátlant szeretnél erősek lesznek a végére, úgy 120-220 közt lehet becsülni eme motor üzemanyag ellátó rendszerének rendberakását.

Előzmény: _smasszer_ (359622)
Hooshee Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359624

Nem olyan rossz az, ha rendesen van megcsinálva (a multitronic pl egészen jó, amikor épp hajlandó működni, az a baj hogy sokszor nem, és az sok pénzbe kerül). Kicsit fura érzés mikor gyorsul az autó és esik a fordulat, de meg lehet szokni. A probléma inkább ott van, hogy még mindig elég limitált a nyomaték, amit át tudnak vinni normálisan, az Audi is csak 2,4es benzines mellé adta ha jól tévedek maximum.

Előzmény: Törölt nick (359623)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359623

Szar vezetni. Nem erzed hogy kozvetlen lenne az eroatvitel, hanem egy nyulos valami, gyorsitani befottesgumi-szeru erzes, es gyakran bog a motor. Ha nyomatekra van szukseg, a kupkerekek valtoztatnak az attetelen, es motorvezerlo megemeli a fordulatszamot.

Ez egy eleg regi CVT, de az elv ugyanaz:

 

Nyilvan egy kisautonal ezek lenyegtelen szempontok, de szerintem egy Benzben sosem lesz CVT a rossz karakterisztika miatt. Egy A-Klasseban vagy Smartban tudom elkepzelni.

Előzmény: didyman (359618)
_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359622

Urak

 

1982es W126 280SE. Vissza alakítottam lánykori állapotra a tizenévig 300D lét után. Szopat: nem megy 2000 alá a fordulatszám. Az AC-nál a benzinnyomás szabályozó ki van iktatva, ez okozhatja a hibát? Amúgy erõtõl duzzadó mély sorhat hang fordulaton is, nagyon mennék már vele, csak kb 900as fordulat felett nem merném D-be húzni. 

 

Másik kérdés: automata olajnívót hidegen D-ben kell mérni?

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359621

Nem a rendorseg ellenorzi, hanem az Ordnungsamt nezi vegig a kozteruleten parkolo autokat. Ha a muzeum sajat garazsaban parkoltal, gyakorlatilag nincs gond.

Kulonengedelyt H-s rendszammal kaphatsz, vagy ha helyi lakos vagy es 2008 elott vetted az autodat. Kulfoldi rendszammal tudtommal egyaltalan nem.

 

Előzmény: fetitaco (359616)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359620

Nincs elvetve a lehetősége, de mivel a 126-nak viszonylag alacsony a váltóalagútja, az eléggé magas 722.6-os váltó berakásához gyakorlatilag újra kell alakítani mindent a difiig. Talán egyszer berakok egyet.

Előzmény: didyman (359617)
Gyuri 83 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359619

A régi 124-esem, amit több mint tíz évig hajtottam, meg amire cseréltem.

A régit beraktam a szín alá egy hónapja leghátra, s beálltam még másik két autóval is... Hát ma reggel itt nálam -15fok volt, az volt az egyetlen autó, ami elindult simán.( Egy hónapja ment utoljára.) 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (359581)
didyman Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359618

Nem tudok közel kerülni egyhez sem. Mi a hátránya? Mármint gyakorlati oldalról.

Előzmény: Törölt nick (359609)
didyman Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359617

5G-vel nem..? :-D

Előzmény: Smafu.w126 (359606)
fetitaco Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359616

Kb 10 éve! Benzines kb euro2 diesel euro4 alatt németország egy városába sem mehet be. Ha elkap a rendőr 20 euró. Én tavaly úgy bementem a merci múzeumba stuttgartba mint a huzat. Kinnt volt a tábla. Azt nem tudja senki hogy a veteránokkal mi van.

Előzmény: cuba.71 (359613)
csabais Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359615

Régóta van ilyen. Tábla jelzi a városhatáron!

 

Előzmény: cuba.71 (359613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!