Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.01.03 0 1 359628

Szép a kormány! (is):-)

Előzmény: Smafu.w126 (359606)
gadoros Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359627

Smafu, a cickaszem az gyári az ajtó élén?

Előzmény: Smafu.w126 (359606)
_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359626

Étemm. Akkor folyt köv nyáron, mert most elköltözök a nagy vízen túlra... Csak menni akartam vele egy karistot, de akkor ez most elmarad... A bemelegedés-szabályozóban mi tud beszarni?

Előzmény: Smafu.w126 (359625)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359625

Az a motor elég necces a korát és a rendszerét tekintve, első lépésben mindennek gyárinak kell legyen, második lépésben kiderül majd, hogy rossz a bemelegedés szabályzó a motorblokk oldalán a szívósor alatt, harmadik kőrben egy ilyeneket könyökből vágó szakihoz el kell vinni, hogy tegye csöcsre rendesen! A számok ha full hibátlant szeretnél erősek lesznek a végére, úgy 120-220 közt lehet becsülni eme motor üzemanyag ellátó rendszerének rendberakását.

Előzmény: _smasszer_ (359622)
Hooshee Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359624

Nem olyan rossz az, ha rendesen van megcsinálva (a multitronic pl egészen jó, amikor épp hajlandó működni, az a baj hogy sokszor nem, és az sok pénzbe kerül). Kicsit fura érzés mikor gyorsul az autó és esik a fordulat, de meg lehet szokni. A probléma inkább ott van, hogy még mindig elég limitált a nyomaték, amit át tudnak vinni normálisan, az Audi is csak 2,4es benzines mellé adta ha jól tévedek maximum.

Előzmény: Törölt nick (359623)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359623

Szar vezetni. Nem erzed hogy kozvetlen lenne az eroatvitel, hanem egy nyulos valami, gyorsitani befottesgumi-szeru erzes, es gyakran bog a motor. Ha nyomatekra van szukseg, a kupkerekek valtoztatnak az attetelen, es motorvezerlo megemeli a fordulatszamot.

Ez egy eleg regi CVT, de az elv ugyanaz:

 

Nyilvan egy kisautonal ezek lenyegtelen szempontok, de szerintem egy Benzben sosem lesz CVT a rossz karakterisztika miatt. Egy A-Klasseban vagy Smartban tudom elkepzelni.

Előzmény: didyman (359618)
_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359622

Urak

 

1982es W126 280SE. Vissza alakítottam lánykori állapotra a tizenévig 300D lét után. Szopat: nem megy 2000 alá a fordulatszám. Az AC-nál a benzinnyomás szabályozó ki van iktatva, ez okozhatja a hibát? Amúgy erõtõl duzzadó mély sorhat hang fordulaton is, nagyon mennék már vele, csak kb 900as fordulat felett nem merném D-be húzni. 

 

Másik kérdés: automata olajnívót hidegen D-ben kell mérni?

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359621

Nem a rendorseg ellenorzi, hanem az Ordnungsamt nezi vegig a kozteruleten parkolo autokat. Ha a muzeum sajat garazsaban parkoltal, gyakorlatilag nincs gond.

Kulonengedelyt H-s rendszammal kaphatsz, vagy ha helyi lakos vagy es 2008 elott vetted az autodat. Kulfoldi rendszammal tudtommal egyaltalan nem.

 

Előzmény: fetitaco (359616)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359620

Nincs elvetve a lehetősége, de mivel a 126-nak viszonylag alacsony a váltóalagútja, az eléggé magas 722.6-os váltó berakásához gyakorlatilag újra kell alakítani mindent a difiig. Talán egyszer berakok egyet.

Előzmény: didyman (359617)
Gyuri 83 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359619

A régi 124-esem, amit több mint tíz évig hajtottam, meg amire cseréltem.

A régit beraktam a szín alá egy hónapja leghátra, s beálltam még másik két autóval is... Hát ma reggel itt nálam -15fok volt, az volt az egyetlen autó, ami elindult simán.( Egy hónapja ment utoljára.) 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (359581)
didyman Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359618

Nem tudok közel kerülni egyhez sem. Mi a hátránya? Mármint gyakorlati oldalról.

Előzmény: Törölt nick (359609)
didyman Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359617

5G-vel nem..? :-D

Előzmény: Smafu.w126 (359606)
fetitaco Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359616

Kb 10 éve! Benzines kb euro2 diesel euro4 alatt németország egy városába sem mehet be. Ha elkap a rendőr 20 euró. Én tavaly úgy bementem a merci múzeumba stuttgartba mint a huzat. Kinnt volt a tábla. Azt nem tudja senki hogy a veteránokkal mi van.

Előzmény: cuba.71 (359613)
csabais Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359615

Régóta van ilyen. Tábla jelzi a városhatáron!

 

Előzmény: cuba.71 (359613)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359614

Ezt a varosok dontik el es nem a szovetsegi kormany, de a legtobb helyre mar igy is csak zold matricaval mehetsz be evek ota:

http://gis.uba.de/website/umweltzonen/umweltzonen.php

 

Előzmény: cuba.71 (359613)
cuba.71 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359613

Most hallotam ama kósza hireket,miszerint jan.1-től Németország nagyvárosaiba már nem engedik be az EURO2-es járműveket????????

Mi igaz ebből Uraim.?

Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359612

Mondjuk tényleg elfogultság nélkül, csak a világpiaci autós ranglistára hivatkozva, sem a honda, sem a BMW, sem az Audi, sem hasonlók nem lesznek attól egy síkon a Mercedessel, mert 1-el, vagy 3-al többet vált a portékájuk.

Ha csak a mai napon teszek összehasonlítást, egyik versenytárs nem rúg labdába a jelenlegi W222 ellen.

Csak egy példát tekintve pl a BMW új hetese, ami szerintem amúgy szintén egy lenyűgöző darab, csúnyán le lett húzva a W222 ellenfelével szemben. A további darabok, mint Audi, jaguár, stb pedig megtiszteltetésnek veheti, ha szóba hozzák egy W222 mellett.

Előzmény: Törölt nick (359608)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359611

Az engem nem érdekel, hogy vannak e ennek ellenére további fokozatszámokat növelő elképzelések tervek, én egy másik téma kapcsán megemlítettem a jelenlegi MB álláspontjáról szóló cikket. A cikkben állított bejelentést vontad kétségbe, én meg bevágtam a linket, semmi több, tartozol pénzel, ennyi! :)))

Aztán, hogy lesz e 10, 20, 100 fokozatú MB váltó, az engem már nem zizzent :)

Előzmény: Törölt nick (359608)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 1 359610

Nem a fogyasztás csökkentés a cél, a fogyasztás megtartása, és a nevetséges 4 hengeres benzines, és CDI motorok beépíthetősége nagy testekbe, lásd pl W221 250CDI... Továbbra sem jótékonykodnak, hanem azt szeretnék, hogy a kevesebb költségből előállított kocsit ugyanúgy megvegye a súlyos milliomos üzletember, és ne legyen kritikus a 4 hengerrel szemben!

Előzmény: Hooshee (359607)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359609

Probalj ki egy CVT-s autot es azonnal rajossz, miert nem lehet egy bolygomuves automataval egy napon emliteni. A CVT egy dologra jo: lehetove teszi, hogy kisautokba olcson automatat tegyenek (es persze komfortban agyonveri a robotizalt szarokat).

Előzmény: didyman (359605)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359608

Nem mondtam, hogy kamuzol, de erosen ketlem, hogy eziranyban mar nem fejlesztenek tovabb (akkor sem, ha jelenleg azt gondoljak, hogy 9 gang az optimum).

Konnyen lehet, hogy nem is racionalis, hanem politikai okai lesznek a tobb fokozatnak. Peldaul mert a Hondanak mar van:

http://www.themotorreport.com.au/62514/honda-announces-world-first-10-speed-automatic

 

Előzmény: Smafu.w126 (359604)
Hooshee Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359607

A napokban megemlékeztünk arról hogy a gyártók nem jótékonysági intézmények :) Úgyhogy valószínűleg inkább az van, hogy a 7ről 8-9-10 fokozatra átállás inkább centiliterekben, mint decikben mérhető előnyöket hoz, cserébe mondjuk 10%al drágább gyártani, a K+F költségekről nem is beszélve.

Előzmény: Smafu.w126 (359585)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359606

Ebbe jó lesz a 4G Tuti verzió 94-ből :D

 

Előzmény: didyman (359605)
didyman Creative Commons License 2016.01.03 0 1 359605

Fokozatmentes váltókkal mi a helyzet? Az lenne a kézenfekvő. Bármely sebességnél a teljes fordulatszám-tartomány elérhető, a feladatnak megfelelően, szerintem fogyasztás szempontjából ez lehetne legjobb, és létezik már működő belőle talán japánokban...

Előzmény: Smafu.w126 (359604)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359604

Már van telefon kapcsolóm, sőt a legújabb kutatások és eredmények kapcsán bármilyen kapcsolóm lehet minőségi szinten, akár gyárinak mondhatóan :)

Másfelől senki sem állította, hogy nincs benne a jövő kártya pakliában a döntésük megváltoztatásának lehetősége, csak azt írtam, hogy mit jelentett be a Mercedes, ere Te kissé kamuzósnak bemutatva engem azt állítottad, hogy ez lehetetlen, és pénzügyi tranzakciót helyeztél kilátásba :)

Előzmény: Törölt nick (359603)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359603

Amig lesz ertelme (akar fogyasztascsokkentes vagy a kapcsolasi erzet javitasa), hogy noveljek a fokozatok szamat, addig az noni fog. Par eve a 9 gang is science fiction volt, aztan a ZF benyomoritotta akkorara, hogy keresztben is be lehet epiteni:

Raadasul konnyen felmerulhet a jovoben egy olyan szempont, amely alapjan megis lesz ertelme tobb fokozatnak.

Terjunk vissza erre par ev mulva. Ha sosem lesz a Benzben tobb fokozat mint 9, eskuszom felhajtok Smafunak egy telefonkapcsolot :)

Előzmény: BenzW210 (359598)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359602

Igen, utólag Sanyi írása kapcsán megvilágosodtam, hogy elírtam, és a 9GT kapcsán tett bejelentést az MB.

Előzmény: treekkeer (359600)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359601

Hááát, igen, de a mai dieselek is lassan olyan erővel rendelkeznek, hogy nem kell majd külön motor a kocsikba és a teherautókba :)

Előzmény: csabais (359593)
treekkeer Creative Commons License 2016.01.03 0 0 359600

A mostani Mercik egy része már 9 sebességes.

A CLS és a GLS például tuti, de azt hiszem az E is.

Előzmény: Smafu.w126 (359585)
BenzW210 Creative Commons License 2016.01.03 0 1 359599

:-)))

Euróban kérd! ;-)

Előzmény: Smafu.w126 (359597)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!