Köszönöm Zoli! Nem is terveztem használtat venni!! :D Viszont ha már itt tartunk. Van 3 db pici gumicső ami a szelepfedél alatt van. Egy egyenes kb 3-4 cm meg két hajlított ami a kartergázt hivatott elvezetni. Azoknak esetleg meg tudnád nézni a számait? Előre is THX!!!
Szép lett! Nekem is jobban tetszik,ha nem a gyári selyem fényű a műanyag, hanem fényes.
A tartály miatt hamarosan jelentkezem. Hétvégén megyek pestre, a héten felhívlak, ha neked is jó összefutunk, ha nem öcsém már át tudja venni, nemrégiben felköltözött.
Valaki mondja meg nekem legyenszíves ennek a csőnek a cikkszámát, mert lekopott és nem látszik. :( Elfáradt és nem hajlandó a közös együttműködésre. :D
Gyorsan nézd meg a kiegyenlítő tartályban a szintet! Ha az jó, akkor az érzékelő csatiját vedd le, 1 kis kontakt spray szokott segíteni, hogy az a hibajel eltűnjön. (Vigyázz, amikor visszateszed!)
"Az egyik haverom szerint egy talpascserét nem szabadna megérezni"
Én nagyon megéreztem. Szorult. Ezt a holtjátékcsavart állítgattam, de csak rosszabb lett. Lemförder ment bele és elkönnyült a kormány, azóta szinte magától visszaszedi.
Itt is köszi a segedelmet, érdemben reggelre tudunk többet, nyomásmérő rajta van, amúgy a szűrő persze a legolcsóbb volt benne, első kőrben most kapott egy 2012-es gyártású gyári szűrőt (a szűrőt gyártották 2012-ben). Reggelre látom a nyomást, és indítás ha az rendben.
De! Lehet bibi a talpas, és újban is ha nem prémium kategória, vagy gyári, tapasztaltam már ilyet, pár hónap alatt szorúlt meg, nem elkopott, hanem a gömb alatt a rossz gömb megmunkálás miatt szó szerint begyűrte a műanyag csészét, emiatt persze lógni sem lógott, csak szorult.
Lehetne kormánymű hiba, de még soha sem láttam kormánymű hibát kotyogáson kívül, kizártnak tartom. A talpas hibáját inkább tartom valószínűnek!
Remélem nincs nagy gond, a kormányzás egyébként abszolút passzos, nincs semmi lötyögés. ( 133 ezernél el is várom :) )
Mire gondolsz, mitől tud még szorulni? Vétel óta ilyen, viszont mikor az eredeti berohadt talpast megolajoztuk, könnyebb lett. Az új beszerelése után megint szorulos lett a kormányzás.Nem tudom már milyen talpast tettünk bele, de sajnos nem lemfölder.Az egyik haverom szerint egy talpascserét nem szabadna megérezni, egy olyan dolgot mondott, hogy lehet a kormányműben engednek át a karmantyúk, ezért érez meg egy ilyet.Tény, hogy valószínűleg én cseréltem benne először szervóolajat.
Ja meg kormánymű tényleg többféle volt ezekben? Ádám barátomé tényleg extra könnyen tekeredett pedig 85-ös volt, 4-500 ezer km-el.
Csak menet közben, de ha N be gurulok akkor is csinálja ugyan abban a sebesség tartományban csak halkabban. És van úgy hogy fütyül nyomom neki és nagyon hirtelen el is hallgat mint amikor elzárnád hirtelen.....