Igen, 190-es. Melyik csatlakozón? Gondolom nem a két szálason, mert ott csak a forgásirányt változtatnám, hanem azon, amelyiken 5 szál van? Vagy még azelőtt?
Na most erről be is ugrott valami, ha az lesz, amire gondolok, akkor egyrészt örülök, másrészt le tudnám fejelni egy 100-as szög hegyesebb végét... Köszi! :)
Szegénynek most nem tudok nekilátni, mert a másik két kocsi kidőlt a sorból, de fel is jegyzem, hogy addigra ne felejtsem el.
Ott valami elkötés van, vagy közösre került valami aminek nem kéne, igazából ugye B a villamos ember, vele kéne beszélj, valszeg percek alatt oldaná meg :)
Nem tudom mennyire emlékszel, mikor nálatok jártam a 4-es fokozatban a ventim kicsapkodta a biztosítékot, és gyújtás levétel után nem kapcsolt le. Az előtét ellenállást kicseréltem a donoréra, így már minden fokozatban megy, nem csapkod. Viszont még mindig megy gyújtáslevétel után, nem vettem észre hogy egyes fokozaton maradt (halk), reggelre leszívta az akksit, úgy kellett betolni, mint anno a Zsigulit :(
A kábelköteget átnéztem még klímabeépítéskor, és teljesen gyárinak tűnt. Hol keressem a problémát?
Egy egyszerű kicsit primitív beállítási szisztéma alapján szerintetek működhet a dolog: Teletankolásnál az üzemanyag szintjelzőm háromnegyed felé nem megy, és amikor azt mutatja hogy tankolhatnékom van, akkor sokkal kevesebb megy bele mint elvileg kéne (W124 kombi)......óracsoport ki szélső egység szintén...teletankoltam, és mauálisan a mutatót a teli állásba állítottam..........elképzelhető hogy mostantól hihető amit mutat? eddig a kis sárga háromszög se villant ki sose, most hogy már keveset mutat néha néha be is villan...van ennek beállítási módja???
Ha elindulok vele városba jól húz, gyorsul, teszi a hátulját. Városon kívül, ha pl 100-al megyek vele és megpadlózom alig megy. A fordulat nő, motor hang van, csak alig gyorsul. Illetve ha hosszabb út után beérek vele városba akkor ott is lomha.
Oké ezt a hétvégén megcsinálom, és köszönöm segítséged.....Hát azt nem tudom megígérni hogy egyhamar járok feléd, de ha olyan bajom van mindenképp keresni foglak ;-)
Ez esetben igen, ha lehúzod a vákuumot, továbbra is tudod irányítani a bejövő levegő irányát, csak belsőlevegő keringetésre nem tudsz váltani.
A lehúzott csövet amiből a vákuum jön dugózd le, ne szökjön a vákuum. Aztán később persze meg kell oldani, végleg ne maradjon így. Ha jársz felém szívesen ránézek Neked.
Kezd a célegyenesbe kerülni a W169 vásárlási terv, így tisztelettel keresnék kontaktot, aki külföldről behozott Merci alvázszám ellenőrzésében tud segíteni.
(Mert ugyebár 10 kocsiból 9 nemrég jött be, és szervizkönyvet nem nehéz hamisítani...)
Tulajdonképpen bármilyen márkaszervizes ember meg tudja mondani, aki géphez fér (potenciálsan munkafelvevők a legjobb alanyok), én pedig természetesen megfizetem az árát.
Sajnos én nem tudom elhozni, az élet másképp alakította a dolgaim, de hátha valakit érdekel:
W124 260E, 4 sebességes automata váltós, '88-as kiadás. Elöl elektromos ablakok, fűthető első ülések, kartámasz, vákuumos hátsó fejtámlák, elektromos hátsó roló, ABS, ASD. Barna belsős, sofőrülésnél kissé kikopva, de egész kulturált belterű. A műszerfalon van két repedés, középkonzolnál a lakk a fán szokásosan repedt, de menthető. Ami a külsőséget illeti: pár karc, itt-ott kicsi rozsdafolt, de abszolút menthető, alapjában véve jó állapotú, csak egy kis törődést igényel. Küszöb egy helyen javítva volt, a varrat mentén kezdődő rozsda, de semmi vészes. Menni nem mentem vele. 20 éve egy tulajnál van, kb. 250.000 km van benne.
Összességében egy elég jó felújítási alap, némi pénz és munka befektetésével elég jó autó varázsolható belőle. Pár képem van róla.
320.000 Ft. Ha valakit érdekel, a fixgab.w201@gmail.com-on tudok neki segíteni. Kecskeméten van az autó. Nálam 4 autó nehezen férne, 2 hétvégi jelenleg luxus lenne, a kis 190-estől pedig mégsem szeretnék megválni, egyébként már nálam lenne az autó.