Sajnos én nem tudom elhozni, az élet másképp alakította a dolgaim, de hátha valakit érdekel:
W124 260E, 4 sebességes automata váltós, '88-as kiadás. Elöl elektromos ablakok, fűthető első ülések, kartámasz, vákuumos hátsó fejtámlák, elektromos hátsó roló, ABS, ASD. Barna belsős, sofőrülésnél kissé kikopva, de egész kulturált belterű. A műszerfalon van két repedés, középkonzolnál a lakk a fán szokásosan repedt, de menthető. Ami a külsőséget illeti: pár karc, itt-ott kicsi rozsdafolt, de abszolút menthető, alapjában véve jó állapotú, csak egy kis törődést igényel. Küszöb egy helyen javítva volt, a varrat mentén kezdődő rozsda, de semmi vészes. Menni nem mentem vele. 20 éve egy tulajnál van, kb. 250.000 km van benne.
Összességében egy elég jó felújítási alap, némi pénz és munka befektetésével elég jó autó varázsolható belőle. Pár képem van róla.
320.000 Ft. Ha valakit érdekel, a fixgab.w201@gmail.com-on tudok neki segíteni. Kecskeméten van az autó. Nálam 4 autó nehezen férne, 2 hétvégi jelenleg luxus lenne, a kis 190-estől pedig mégsem szeretnék megválni, egyébként már nálam lenne az autó.
Légrúgókra (ha vannak), padlógáznál visszaváltson és felpörögjön rendesen, rozsdára, váltóolaj volt-e cserélve (bár 100e-nél még nem vészes szerintem).
És nem árt, ha megnézed azt az MB-s szervízkönyvet: lehet, hogy csak olajcserék vannak benne, semmi mást nem csináltattak. Találkoztam már ilyennel offos autónál, sokba is került vásárlás után :-(((
A merci is hasznalja ezt a fémszemcsész technikt? Miért nem reklámozza?!
Pl.: a ford nagyban hirdeti bevezetésre kerülő extráját a lefulladás gátlót, pontosabban h automatikusan újra indul ledulladás esetén. Na az audi ugyanezt megcsinálja az e-tron felszereltégű autóival (start-stop rendszer eseten)
Hátha tud valaki segíteni! 639-es vito 111CDI. A napokban megjelent a kijelzőn egy kulcs piktogram.
Az autó beindul de sokminden nem müködik: index, töltés központizár, ablakok stb.
Két kulcs van hozzá, de a kettő nem romolhatott el egyszerre! (gondolom)
El tudom tüntetni a hibát, ugy hogy beinditom az autot , leveszem az akksi sarut, leállítom vissza a saru és minden a régi. Müködik! Egy napig! Reggel ugyanez a procedura. Amikor először megjelent egy honapja kb elég volt a sarut levenni és visszatenni, hetekig nem jelentkezett!
Kérhető extra volt, full légrugós rendszernél alapból tartalmazzák a gátlók ezt a funkciót, mert ugye alapból a magasság állítás mellet van futómű sportosítása lehetőség.
A lengéscsillapító rendelkezik egy elektromágneses belső szeleppel, ami szabályozza a gátlóban az olaj mozgásának lehetőségét, tehát áramlásának lehetőségét, ezzel szabályozva, hogy keményebb, vagy lágyabb legyen a futómű. Amúgy ehhez hasonló technológiák is léteznek, usa modelleknél pl inkább azt alkalmazzák szívesebben, amit a hummerekben is, miszerint az olaj nagyon finom fémpór tartalommal bír, és erősödő mágneses hatásra egyre jobban szilárdul az olaj, ezáltal keményedik.
A w211-böl a kombik mind önszintezősek hátul,de a légrugó segítségével tudomásom szerint. A teleszkóp semmi extra funkciót nem lát el a lengés csillapításon kívül. (szemmel láthatóan)
Tudtok esetleg olyan helyet ahol, forgalmaznak w211-es, légrugós Mercedeshez hátsó önszintező lengéscsillapítót, mert sehol sem találok? Vagy esetleg olyan helyet ahol ilyeneket is szervizelnek? A a jobb hátsóból ugyanis szivárog az olaj és kopog.
Még mindig szükségem lenne W202-höz szerelési könyvre, valami elektronikus formában....mivel senki érdemi segítséget nem adott,hát ujra kérek és addig fogok,mig valaki meg nem szán....
Nagyon nagy szükségem lenne rá!
Köszönöm!
eztkellhasznalni@gmail.com -ra légyszi
Jah és még
A140-eshez tud valaki motort?
Vagy Zeg környékén olyat aki kimondottan ért hozzá?
De van valami bowden is mert ha állítom a levegő lamelláit akkor mozog ott egy bowden és nyít zár valamit. Vákumcső a ventilátor kapcsolójához megy...akkor most mivan? :)
de fűtésem lesz attól csak max azt nem tudom állítani pontosan hova menjen?