Amiről beszéltünk múltkor vákum gondról hogy fütyül .....Ha kikapcsolom a ventilátort akkor is csinálja úgy hogy marad az amit mondtál hogy a vákum csövet le vakolom ami a fűtésbox oldalán található vákum dobba megy.
Ha megszűnne a gondom, hagyhatom úgy tavaszig? elvileg a fűtést nem befolyásolja, mert azt hogy hova fújja a levegőt bowden nyitja, zárja.........
Erre ki mit mond: Van úgy hogy különböző áramforrással működő berendezés nem működik, de ha a biztosítékokat átmozgatom (mivel nem tudom mi mire van kötve) utána jó....tehát arra gondolok hogy érintkezési hiba...Az összes biztit kivettem szépen megtisztítottam őket. De mindegy van úgy hogy a központizár, van úgy hogy a fordulatszámmérő mindegy mi romlik el, az átmozgatás után jó...Elképzelhető hogy nem a biztosítékoknál keresendő a hiba?
Teszem fel a biztosíték táblának nincs külön csatlakozója vagy valami? Elég passzosan vannak benne a biztosítékok ahogy kell, de ilyen sztem nem kéne hogy előforduljon hogy 1 nap alatt 2x is elmegy az áram a központi zárból de átmozgatás után jó.....
Köszönöm a választ neked is és SPRINTER CDI-nek is. En 99% biztos vagyok benne hogy 320-as mert júliusban volt eredetvizsgán mikor meghalt a papa (az első gazdája) és minden oké volt. Most meg én vettem meg egy kereskedő közvetítésével a lányától és balhé van. Tuti valamit az eredetvizsgán toltak el, csak nehéz elhini. Alvázszam alapján megnéztem 2 keresőbe mindkettő 320 cdi-it írt. Csak azt nem tudom, hogy lehet elb*szni így valamit a központi nyílvántartásból...
Valakinek van esetleg ötlete, hogy hol tudnék olyan króm pálcát venni, ami mondjuk van legalább 50cm hosszú, és max 8-10mm átmérő vastagsággal rendelkezik?
Véletlenül ötvös nincs köztünk? :) Vagy aki jártas ezüst kezelésében, azon belül ezüstre forrasztás, vagy ezüsthöz egyéb fém illesztése korrekten, megbízhatóan.