800 km-re (HRK Vodice) vagyok az otthonomtól és igen peches vagyok. Az ide út közben vettem észre, hogy a kocsim (e220 w211) eléggé balra húz. A pihenőben megállva láttam hogy a bal oldala jóval lentebb van mint a jobb. Ezek után még hibaüzenet nélkül utaztam a 100km-ert a szállásig. A célhoz érkezve emelőre tettem a kocsi bal elejét hogy megnézzem mi lehet a gond. Az emelés közben hangos sípoló hang jött a légrugó felől majd mikor visszaengedtem akkor a kaszni teljesen leült úgy, hogy a kereket el sem lehet fordítani. A kocsit beindítva a kompresszor felemelte azt de utána ismét le is engedett. Az akksi sarut le vevé és vissza téve majd rányomva az emelésre ismét sikerült elérni az érkezéskori állapotot bár közlekedni nem mertem vele.
Létezhet esetleg szerintetek megoldás arra h lábon hazajuthassam a vasat?
Ismételten kéréssel fordulok hozzátok. Ha valaki tud lakatos és fényező címet aki rozsdás autókkal is bajlódik kérem írja meg privátba az elérhetőségét. Egy W210-es kombi 1997-es munkás autót kellene kipofozni mert az idő vasfoga megrágta rendesen. Természetesen senkiért nem lehet felelősséget vállalni, ezt tudom. Azért irtam a Fórumra, mert a fórum segítsége nélkül nem lenne kitűnő alkatrész "bázisom" és professzori szintű szerelői ismeretségem amit ezúttal is nagyon köszönök. Volt egy kedves lakatos-fényező nagyon szépen megcsinálta a W140-est ( ezt is fórumosnak köszönhetem !!) de leégett a műhelye és most Németországban dolgozik.
Amelyikben van légtömegmérő az általában nem érzi meg a hiányát, amelyikben nincs. az a hőmérséklet jeladótól kapja az infót , a 3 hengeres ördögök kényesek rá˙(Smart) letilt ha nincs rajta a csati, vagy szakadt a vezeték.
Ez így van. Kipróbáltam egyszer,lehúzva a csatit,alig vánszorgott az autó,másnak meg vezeték sincs rajta,aztán meg nem éreznek különbséget.Tegnap kellett takarítanom,érdekes nagy darab valamik akadtak meg rajta.
Szívás!Ez is autószerelőé volt.Gondolom turbós,és az elcseszett vákuumszelep vezérli a turbót,ugyanolyan,mint ami az EGR-t is vezérli,amiről ma szó volt.
Itt az van Laca, hogy nem turbó lyuk a jelenség, hanem tényleg az van, hogy padló gáz, és a fordszám vánszorog felfele.... Még szívódiesel szintet sem üti meg.
Az már megtörtént egyszer, hónapok óta van ez a hibája, és a diag sem ír hibát, egy gázpedál jeladót is raktam bele egyszer, nem történt semmi változás. A beszívott levegő hőjeladóra gyanakodtunk, mikor láttuk, hogy el van vágva a vezeték reménykedtünk is, akkor lett pucolva is, és semmi.
Tudom,hogy van olyan,de ez tenyleg alig indul el 1-2 mp míg a gázadastol egyáltalán megmozdul a szekér :( Tehat akar le is padlózhatom akkor sem mozdul 1-2 mpig. Ez olyankor gáz,amikor kiengednek pl egy korforgalomban. Vagy emelkedőn.
Akkor az 6m magas, ha magasföldszint, akkor bruttó 9m.:-) Azért 1 20m-es hosszabbítóval már lehet ügyeskedni, persze, csak ha akarja is az ember. Na, és akkor már ki lehet tisztítani az üléseket is, meg mindent.:-)) Mondom, pl. szőnyegtisztító géppel, és nem 100bar-ral!:-))) Kocsiban én tuti nem használnék nagynyomásút, bőven elég 1 jobb takarító gép.
Om605 5seb automata. Üresben (P,N) gázadasra jól reagál,emelkedik-esik. Sebességben,indulaskor csak tetü lassú módon pörög fel kb 1600-ig onnan már szedi a lábát. Akkor is tetü ha masodikból (W) indulok.