Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

djdna Creative Commons License 2015.07.26 0 0 354922

Sziasztok! 

 

KÉRLEK SEGÍTSETEK! 

 

800 km-re (HRK Vodice) vagyok az otthonomtól és igen peches vagyok. Az ide út közben vettem észre, hogy a kocsim (e220 w211) eléggé balra húz. A pihenőben megállva láttam hogy a bal oldala jóval lentebb van mint a jobb. Ezek után még hibaüzenet nélkül utaztam a 100km-ert a szállásig. A célhoz érkezve emelőre tettem a kocsi bal elejét hogy megnézzem mi lehet a gond. Az emelés közben hangos sípoló hang jött a légrugó felől majd mikor visszaengedtem akkor a kaszni teljesen leült úgy, hogy a kereket el sem lehet fordítani. A kocsit beindítva a kompresszor felemelte azt de utána ismét le is engedett. Az akksi sarut le vevé és vissza téve majd rányomva az emelésre ismét  sikerült elérni az érkezéskori állapotot bár közlekedni nem mertem vele. 

 

Létezhet esetleg szerintetek megoldás arra h lábon hazajuthassam a vasat?

 

Válaszaitokat előre is köszönöm! 

dhzsigmond Creative Commons License 2015.07.26 0 1 354921

Megkaptam, köszönöm !!!

Előzmény: Smafu.w126 (354920)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 354920

Én részemről küldtem egyet Zsigabá, valszeg lesz egyéb is, és majd válogathatsz :)

Akit küldtem, Ő egyben mindent intéz, van fényezője is, merci téren van ismerete, nekünk is Ők dolgoznak.

Előzmény: dhzsigmond (354919)
dhzsigmond Creative Commons License 2015.07.26 0 0 354919

Szép estét Urak !

 

Ismételten kéréssel fordulok hozzátok.  Ha valaki tud lakatos és fényező címet aki rozsdás autókkal is bajlódik kérem írja meg privátba az elérhetőségét.  Egy W210-es kombi 1997-es  munkás autót kellene kipofozni mert az idő vasfoga megrágta rendesen. Természetesen senkiért nem lehet felelősséget vállalni, ezt tudom. Azért irtam a  Fórumra, mert a fórum segítsége  nélkül nem lenne kitűnő alkatrész "bázisom" és professzori szintű szerelői ismeretségem  amit ezúttal is nagyon köszönök. Volt egy kedves lakatos-fényező  nagyon szépen megcsinálta a W140-est ( ezt is fórumosnak köszönhetem  !!) de leégett a műhelye és most Németországban dolgozik.

csabais Creative Commons License 2015.07.26 0 0 354918

Az már elvan!  :-)

 

Lehúzod a váltókarról az egészet, és összenyomod a közepét.

Előzmény: csabais (354917)
csabais Creative Commons License 2015.07.26 0 0 354917

Balra el kell tekerni.

Előzmény: Farkas469 (354916)
Farkas469 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 354916

Sziasztok!

 

Kérnék egy kis segítséget!

Van egy W202-es Mercedesem. A váltószoknyát szeretném levenni cseréhez.

Hogy kell a képen bejelölt gyűrűt levenni?

Nem akarok bele barmolni.

 

 

Üdv.

 

Tibor

jimmyTdt Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354915

Illetve a "nem"  -et ide szantam!

Előzmény: Gubal (354912)
jimmyTdt Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354914

Nem.

Előzmény: Gubal (354912)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354913

Igen,nincs légtömegmérőm.Köszi az infot!

Előzmény: Gubal (354911)
Gubal Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354912

Légtömegmérős a motorod?

Előzmény: jimmyTdt (354910)
Gubal Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354911

Amelyikben van légtömegmérő az általában nem érzi meg a hiányát, amelyikben nincs. az a hőmérséklet jeladótól kapja az infót , a 3 hengeres ördögök kényesek rá˙(Smart) letilt ha nincs rajta a csati, vagy szakadt a vezeték.

Előzmény: Törölt nick (354909)
jimmyTdt Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354910

Annyi változás azért lett,hogy amikor elindul jobban megy ,mint azelőtt. Azt nem is tudtam,hogy gazpedal jeladot is probaltal :)

Előzmény: Smafu.w126 (354904)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354909

Ez így van. Kipróbáltam egyszer,lehúzva a csatit,alig vánszorgott az autó,másnak meg vezeték sincs rajta,aztán meg nem éreznek különbséget.Tegnap kellett takarítanom,érdekes nagy darab valamik akadtak meg rajta.

Előzmény: Gubal (354907)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354908

Szívás!Ez is autószerelőé volt.Gondolom turbós,és az elcseszett vákuumszelep vezérli a turbót,ugyanolyan,mint ami az EGR-t is vezérli,amiről ma szó volt.

Előzmény: Smafu.w126 (354904)
Gubal Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354907

Sokban szakadt a vezeték, meg sem érzi a tulaj a változást mikor elkészül.

Előzmény: Smafu.w126 (354904)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354906

Itt az van Laca, hogy nem turbó lyuk a jelenség, hanem tényleg az van, hogy padló gáz, és a fordszám vánszorog felfele.... Még szívódiesel szintet sem üti meg.

Előzmény: Gubal (354898)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354905

A diagban élő adatnál helyesen mutat a jeladó.

Előzmény: Smafu.w126 (354904)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354904

Az már megtörtént egyszer, hónapok óta van ez a hibája, és a diag sem ír hibát, egy gázpedál jeladót is raktam bele egyszer, nem történt semmi változás. A beszívott levegő hőjeladóra gyanakodtunk, mikor láttuk, hogy el van vágva a vezeték reménykedtünk is, akkor lett pucolva is, és semmi.

Előzmény: Törölt nick (354901)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354903

Az szép! Én vártam majd egy órát, sehol senki, aztán T-lak....

Előzmény: Sprinter CDI (354892)
jimmyTdt Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354902

Koszi!  Megpróbalom!

Előzmény: Törölt nick (354901)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354901

A levegő hőmérséklet mérőt rendszeresen ki kell szedni,féktisztítóval megtisztítani.http://www.everythingbenz.com/z/part/0061538028-mercedes-intake-air-temp-sensor

Előzmény: jimmyTdt (354900)
jimmyTdt Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354900

Tudom,hogy van olyan,de ez tenyleg alig indul el 1-2 mp míg a gázadastol egyáltalán  megmozdul a szekér :( Tehat akar le is padlózhatom akkor sem mozdul 1-2 mpig. Ez olyankor gáz,amikor kiengednek pl egy korforgalomban. Vagy emelkedőn. 

Előzmény: Gubal (354898)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2015.07.25 0 1 354899

Akkor az 6m magas, ha magasföldszint, akkor bruttó 9m.:-) Azért 1 20m-es hosszabbítóval már lehet ügyeskedni, persze, csak ha akarja is az ember. Na, és akkor már ki lehet tisztítani az üléseket is, meg mindent.:-)) Mondom, pl. szőnyegtisztító géppel, és nem 100bar-ral!:-))) Kocsiban én tuti nem használnék nagynyomásút, bőven elég 1 jobb takarító gép.

Előzmény: Törölt nick (354856)
Gubal Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354898

1600-ig kér időt a turbód felkészülni, turbólyuknak hívják a jelenséget

Előzmény: jimmyTdt (354896)
Gubal Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354897

A légtömegmérő adataiból tudja a mot vez elektronika, hogy ügyeskedsz, cserébe egy vészüzemmel hálálja meg.

Előzmény: cuba.71 (354871)
jimmyTdt Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354896

Sziasztok!

Van vkinek tippje a kovetkezo jelensegre?

Om605 5seb automata.  Üresben (P,N) gázadasra jól reagál,emelkedik-esik. Sebességben,indulaskor csak tetü lassú módon pörög fel kb 1600-ig onnan már szedi a lábát. Akkor is tetü ha masodikból (W) indulok.

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354895

Ok.

Előzmény: Sprinter CDI (354894)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354894

Holnap.

Előzmény: Törölt nick (354888)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.07.25 0 0 354893

Remélem az én müszakomat lerövidíti az időjárás :-)))

Előzmény: csabais (354889)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!