Mindent kipróbáltam, semmi változás. Ezen kívül sehol semmi hiba, a hibatároló üres. Ezt leszámítva minden élő adat rendben, megvezérlésre minden tökéletesen működik. Ezek a hibás értékek minden indítás után, kb. 20 másodperccel jelentkeznek, addig ezek is tökéletesek. Kb. 20 másodperc után az alapjárat ugrik egyet és ezekkel az értékekkel az EGR-t 97%-ra kinyitja, amitől megfullad a motor. Innen csak az újraindítás segít, újabb 20 másodpercig.
Egy kérdésem lenne hozzátok. A bálna hátsó szélvédőjét gumitámaszok tartják. Ennek a kiszedéséről szeretnék tőletek információkat kérni hogy ezt a Mercedesnél hogyan találták ki. Az én elképzelésem az hogy valamivel a gumit ki kell csúsztatni a tartójából, de kárt sem szeretnék okozni (az üvegnek mindegy) de semmi másban nem. Probáltam óvatosan csavarhúzóval, de érzéssel nem csúszik ki a helyéről. Segítő tanácsokat, javaslatokat szívesen fogadnék. Köszönöm!
Sziasztok! Egy kis CDI-s segítségre lenne szükségem! '99 E220 CDI 105kw már facelift. Szívócső szabályozással lenne problémám. Elvileg nem működik mert az egyik becsukva maradt. Kérdésem az lenne, hogy ha szétszedem és folyamatos nyitva állapotra állítom akkor lesz még baja? Továbbá az EGR-t is ledugóznám. Előre is köszönöm szépen válaszaitokat!
Én most vasárnap nyomattam ki a W202 üléseit és szőnyegeit!
Egy éve van meg az autó és ugyan az üléseket kárpittisztítóval átdörzsöltem már, de ezt nem éreztem elég alaposnak...
Gondoltam felhasználom erre ezt a kánikulát, mert biztosan hamar kiszárad.
Először csak megnézegettem mit hogyan lehetne kiszedni, de azután (hála a Mercedes mérnököknek) olyan könnyűnek tűnt a kiszerelés, hogy 1,5-2 óra alatt kinnt volt belőle minden.
Első körben slaggal lelocsoltam minden kiszerelt cuccot, majd folyékony kárpittisztítóval valamint puha kefével átmentem rajtuk és a végén a kis házi használatra szánt karcher magasnyomásúval megcsapattam. Anyós ezeréves takarítógépe elég gyenge már, de arra jó volt, hogy a nagyja vizet kiszívjam vele a kárpitokból.
Vasárnap és hétfőn hagytam a napon, kiszáradt teljesen. Mivel 19 éves az autó (és szerintem ezt még senki nem takarította ki ilyen szinten) a szőnyegben még így is maradt por, amit a magasnyomású viszont jól fellazított, így azt szárazon még kiporszívóztam.
Szép lett minden és a visszaszerelés sem tartott sokkal tovább mint a bontás, csak a vezetőoldali padlószőnyeggel babráltam többet, mert az előre kivágott lyukak, meg alakos formák és a szőnyeg aljára ragaszatott vastag, alakos szivacs miatt nehezebben volt kezelhető befelé mint kifelé.
Az én kis házi nagynyomású mosóm nem tett semmilyen kárt a kárpitban, még a vezetőülésnél "szokásosan" meglévő szakadás méretét sem növelte meg.
Csak azon lepődtem meg, hogy az első ülések alatt semmiyen vezeték nem fut, pedig a művelet előtt a biztonság kedvéért lekötöttem az akksit, mert azt gondoltam, hogy az első ülések alatt találok légzsákokhoz tartozó csatlakozókat . Aztán néztem a youtube-on, hogy mivel csak első két légzsákom van egyébként semmi extra az ülésekben (fűtés vagy motoros mozgatás) nem is kell széthúzni semmilyen csatit, mert nincs.
Szia! Tudom,hogy tele vagy :( de esetleg csak az ablakemelőt megcsinalnad jovohet eleje ,vagy kozepe tajan? Egy hét múlva elutaznánk pár napra es baromi rossz,hogy mindig ajtot kell nyitni. Vagy -ciki es nem szivesen vinnem- de ha tudsz vkit aki megcsinalja beerem vele ;) Erd kornyeke elonyben . Koszi
Most raktam össze egy szinte teljesen száraz rendszert, nem tűnt fel, hogy lehetne légteleníteni a kormányon kívül.. szóval jobbra-balra kopp kiteker párszor, közben tartályban a szintet figyeld. Ja, járó motornál amíg nem ér körbe az olaj, ne nagyon nyitogasd, mókás fürdő lehet belőle. Nekem kb 1,5L belement, vagy kicsit több is, annyira nem figyeltem. pár kitekerés, meg 2 kör az autóval és beállt a szint. Márkaszerviz biztos máshogy oldja meg, nem találtam leírást stb hozzá.
Sziasztok Urak! Jómagam uj lennék itt. Kérdésem az lenne,van-e valaki aki w 210 hátsó szintszabályzó kérdésben otthon van. Nem folyik,nem szivárog,de olyan érzésem van,mintha egy lovaskocsin űlnék,a tengely felett..2 napja autómentőst játszottam,egy darabig ne volt gond,majd halk puffanás,és az összes olaj a földön volt.Valami "szakember a fém cső egy részét rövid gumicsőre cserélte,végein 2-2 bilincs lett a diszités..Ez azóta cserélve lett fém csőre,peremezve,közbetéttel.Kérdésem az lenne,ezt a rendszert kell e légteleníteni,vagy kidolgozza magából a levegőt..?Ötletet,gondolatot előre is köszönök!
Én írtam nekik egy ajánlatot, ami nekem elfogadható, fix futamidő fix törlesztő, ha nem fogadják el akkor elgondolkodunk még, de sajnos építkezem lakáshiteleim is vannak, nem tom adni a nincstelent csak a csórót, de azt folyamatosan...