Ez a hozzászólás egy pár héttel ezelőtti Totalcar cikkre született, ahol konkrétan ilyen lufis fűtött ülést csapatott ki a cikkíró, és még ajánlgatta is hogy milyen jó gondolat "filléres neppetrükkök" rovatban.
Részben van igaza az embernek, de amibe igaza van abba én személy szerint nagy jóindulattal tudok csak igazat adni neki, mert annyira azért nem életszerű, hogy motoros, jeladós, lufis, fűthető üléseket áztatnának nagynyomásúval, valamint abba az öreg hibába esik miszerint 100 báros nyomásról beszél, ami jó esetben ipari szinten van, nem házaknál, de még kozmetikákban is kisebb gépeket használnak csak kárpit tisztításra.
Arról sem szabad megfeledkezni, hogy a 100 bar ha éppen tudja a gép, nem a szórófej után van, a víz nem jön ki 100 bárral, nem is jöhetne, hisz nincs meg rá a fizikai környezet, hiszen nincs ellenhatás, zárt tér amin/amiben felépülhetne ez a nyomás. Max a gépen belül tolja meg 100 barral (de mint mondottam ez már ipari szint), a víz meg érkezik ahogy érkezik. Szal összegezve igaza van dolgokban, de nem életszerű példákat hozott fel, kb olyan, mintha azt írnám, ha valaki az udvarában olajat bányászik, figyeljen arra, hogy sok hordója legyen, és rendesen legyen megoldva az olaj tárolása, túlfolyások elvezetése, de amúgy hülyeség otthon olajat bányászni, mert néha agresszívan feltör. Tehát hülyeség motoros, lufis ülést nagynyomásúval mosni az udvaron/ház előtt, mert beáznak a villanymotorok.... :)
Szerintem a kozmetikákban biztosan nem szerelik ki az ülést az autóból, és esnek neki nagynyomással (ahol igen, azt a lentiek alapján jobb messze kerülni), hanem megfelelő vegyszerekkel, anyagokkal, eszközökkel dolgoznak. Nem egyszer végig is néztem, és természetesen a beltérbe nem került be a nagynyomású, meg a slag sem...
Azzal vitatkozni vele, hogy hű de sokat írt, hát nem tudom, az szerinted hiteles, és ezért neked kéne hinni? Amit leír, az mind logikus, és érthető. A te ellenérved jelen esetben annyi, hogy de hát én már csináltam azt nem lett baj (ami pl a hozzászólásban is le van írva, hogy nem azonnal lesz tőle baj).
Ettől még szíved joga neked másképp gondolni, csak szerintem nem árt elolvasni, hogy mit okozhatunk, aztán ahogy írtam is, mindenki eldönti, hogy mit vállal be, vagy mit nem. Engem meggyőzött, hogy eszembe se jusson ilyesmit csinálni
Szerinted a kozmetikak 99%-a hogyan csinalja? Nem hiteles nekem, aki ilyen sokat ir, az a munder becsuletet probalja okoskodassal vedeni. En bevallalom, szaz eve igy csinalom, meg elek. Persze a forumokon tipikusan elofordulo ketbalkezek vigyek inkabb kozmetikaba, ahol majd nagy penzert csinaljak ugyanezt!
Japán autóipari beszállítónál dolgoztam folyamatmérnökként. Gyártottunk futómű-alkatrészeket és vezérműtengelyeket.
Az ottani öreg (50+) japó kolléga mondta (ez volt az első munkahelye), hogy nem szabad megvenni egy új modellt addig, míg legalább 1 éve nincs kint a piacon. Minimum fél év mire a hibák kiderülnek és még fél év mire kijavítják.
De általában a legjobb a fészlift utáni és a ciklus végi.
Autókozmetika? Nyáron, ebben a hőségben? Én kidönteném a belsejét (szőnyeget is!) és adnék neki nagynyomású mosóval, ahogy mindig. Szivaccsal mosószeres mosás, megint nagynyomás és a napra bízni a maradékot. Egy hónapja vettem egy Seicento Sportingot az asszonynak futkosni, annak a vastagon szivacsozott sportülései megszáradtak 1 nap alatt a napon! A szőnyeg meg 2 óra alatt. Most olyan, mint az új, és szaga sincs.
Véleményeteket szeretném kérni. Autó vásárlás előtt vagyok, egy W204 2010 C220cdi-t cserélek.
2014-es C220cdi vagy 2014 E Coupe 200 benzin közt vacilálok.
A C osztály előnye hogy friss széria, új forma viszont méretre, kategóriára ugyan az mint a mostani. A E már egy nagyobb ugrás lenne talán de ugye ez egy 6 éves modell faceliftje, 2016ban érkezik az új E.
Laci a javaslatodra végül is a 250TD motornál szopóD hengerfejet használtunk, és a kamrafészkek lettek nagyobra fúrva a turbós kamrákhoz, és jó lett, köszi a tippet!
Szabobó, tökéletes a hengerfej, még1x köszönjük a közreműködést, és a rossz vákuum pumpa amit adtál közreműködött egy új megszületésében, felhasználtam a kilincsét, és a görgőt, hibátlan! Amúgy amit adtál annak a bronzgyűrűje volt szarrá kopva, gondolom azért szedted szét, mert baxott vákuumot csinálni.
Nem lett melegítve, ez az a 606 amit én raktam be egy 126 kópéba. Azóta annyi történt, hogy kapott 6 új csúcsot, de nem volt semmiféle melegítés, szépen lassan lett ilyen magától....
Énsem vagyok erőszak párti, de ha valóban igaz a sztory (belegondolni is rossz), és valaki ilyet csinálna a féltett szeretett autómmal küldenék oda olyat aki az és ez a "szakmája"!
Lehet hogy egyszer tényleg megmelegítették. Nem tudom mitől lehet. Rossz porlasztóba vísszafújhat az égés esetleg? De odáig nem hiszem hogy elmegy a melegség.
Én sem úgy értettem.:-) Azért az elég szemét dolog, ha vk. így visszaél a "kuncsaft" jóindulatával, jóhiszeműségével!!! Ennél kevesebbért is vertek már laposra embert. (Egy cseppet sem sajnálnám, ha véletlenül így járna!):-)