Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kékled Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354817

3-5 e ft között lehet kárpit tisztító gépet bérelni, tisztítószerrel.

ha ez meg van, csak idő, és türelem kérdése...

meglepő, mi tud kijönni az ülésekből, a szőnyegekről nem is beszélve...

én csak ezzel csinálok mindent évek óta...

Előzmény: Hooshee (354811)
Hooshee Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354816

Az nyugodtan veretheted amivel akarod.

Előzmény: Törölt nick (354812)
Hooshee Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354815

Ez a hozzászólás egy pár héttel ezelőtti Totalcar cikkre született, ahol konkrétan ilyen lufis fűtött ülést csapatott ki a cikkíró, és még ajánlgatta is hogy milyen jó gondolat "filléres neppetrükkök" rovatban.

Előzmény: Smafu.w126 (354814)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354814

Részben van igaza az embernek, de amibe igaza van abba én személy szerint nagy jóindulattal tudok csak igazat adni neki, mert annyira azért nem életszerű, hogy motoros, jeladós, lufis, fűthető üléseket áztatnának nagynyomásúval, valamint abba az öreg hibába esik miszerint 100 báros nyomásról beszél, ami jó esetben ipari szinten van, nem házaknál, de még kozmetikákban is kisebb gépeket használnak csak kárpit tisztításra.

Arról sem szabad megfeledkezni, hogy a 100 bar ha éppen tudja a gép, nem a szórófej után van, a víz nem jön ki 100 bárral, nem is jöhetne, hisz nincs meg rá a fizikai környezet, hiszen nincs ellenhatás, zárt tér amin/amiben felépülhetne ez a nyomás. Max a gépen belül tolja meg 100 barral (de mint mondottam ez már ipari szint), a víz meg érkezik ahogy érkezik. Szal összegezve igaza van dolgokban, de nem életszerű példákat hozott fel, kb olyan, mintha azt írnám, ha valaki az udvarában olajat bányászik, figyeljen arra, hogy sok hordója legyen, és rendesen legyen megoldva az olaj tárolása, túlfolyások elvezetése, de amúgy hülyeség otthon olajat bányászni, mert néha agresszívan feltör. Tehát hülyeség motoros, lufis ülést nagynyomásúval mosni az udvaron/ház előtt, mert beáznak a villanymotorok.... :)

Előzmény: Hooshee (354809)
Hooshee Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354811

Szerintem a kozmetikákban biztosan nem szerelik ki az ülést az autóból, és esnek neki nagynyomással (ahol igen, azt a lentiek alapján jobb messze kerülni), hanem megfelelő vegyszerekkel, anyagokkal, eszközökkel dolgoznak. Nem egyszer végig is néztem, és természetesen a beltérbe nem került be a nagynyomású, meg a slag sem...

 

Azzal vitatkozni vele, hogy hű de sokat írt, hát nem tudom, az szerinted hiteles, és ezért neked kéne hinni? Amit leír, az mind logikus, és érthető. A te ellenérved jelen esetben annyi, hogy de hát én már csináltam azt nem lett baj (ami pl a hozzászólásban is le van írva, hogy nem azonnal lesz tőle baj).

 

Ettől még szíved joga neked másképp gondolni, csak szerintem nem árt elolvasni, hogy mit okozhatunk, aztán ahogy írtam is, mindenki eldönti, hogy mit vállal be, vagy mit nem. Engem meggyőzött, hogy eszembe se jusson ilyesmit csinálni

Előzmény: Mr. Cool (354810)
Mr. Cool Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354810
Szerinted a kozmetikak 99%-a hogyan csinalja? Nem hiteles nekem, aki ilyen sokat ir, az a munder becsuletet probalja okoskodassal vedeni. En bevallalom, szaz eve igy csinalom, meg elek. Persze a forumokon tipikusan elofordulo ketbalkezek vigyek inkabb kozmetikaba, ahol majd nagy penzert csinaljak ugyanezt!
Előzmény: Hooshee (354809)
Hooshee Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354809

Azért óvatosan ezzel a nagynyomásúval essünk az ülésnek témakörrel. Az alábbit érdemes elolvasni, aztán ki ki döntse el hogy mit vállal be.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=135588206&t=9012770

Előzmény: Mr. Cool (354805)
csabais Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354808

Pazarlás!  :-)

Előzmény: majdnemviking (354806)
MBTibi Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354807

Japán autóipari beszállítónál dolgoztam folyamatmérnökként. Gyártottunk futómű-alkatrészeket és vezérműtengelyeket.

Az ottani öreg (50+) japó kolléga mondta (ez volt az első munkahelye), hogy nem szabad megvenni egy új modellt addig, míg legalább 1 éve nincs kint a piacon.  Minimum fél év mire a hibák kiderülnek és még fél év mire kijavítják.

De általában a legjobb a fészlift utáni és a ciklus végi.

Nagyrészt igaza van, szerintem.

Előzmény: thosy (354801)
majdnemviking Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354806

Köszi.

Akkor túlzás volt bőr ápolóval átkennem az egészet :-)

Előzmény: Sprinter CDI (354799)
Mr. Cool Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354805

Autókozmetika? Nyáron, ebben a hőségben? Én kidönteném a belsejét (szőnyeget is!) és adnék neki nagynyomású mosóval, ahogy mindig. Szivaccsal mosószeres mosás, megint nagynyomás és a napra bízni a maradékot. Egy hónapja vettem egy Seicento Sportingot az asszonynak futkosni, annak a vastagon szivacsozott sportülései megszáradtak 1 nap alatt a napon! A szőnyeg meg 2 óra alatt. Most olyan, mint az új, és szaga sincs.

Előzmény: Törölt nick (354804)
kékled Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354803

Ha nincs család, super....ha van, akkor mindig kikell szállnod, ha a mögötted ülőnek pl dolga akad. :)

Előzmény: treekkeer (354798)
zlala Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354802

Köszi!

Előzmény: c220peti (354710)
thosy Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354801

de ugye ez egy 6 éves modell faceliftje

 

Orulj neki! :)

Frissen megjelent uj modelleket en nem szeretem, ingyen tesztelo vagy...

A modellsorozat vegen mar (rendszerint) a legtobb megtalalt/kiderult hibat kijavitottak az evek soran a kisebb/nagyobb modellfrissitesek.

Mondjuk ezek kvazi uj autok, van garancia, szoval a rizikio nem olyan sok.

Előzmény: Balboa168 (354794)
cuba.71 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354800

Az OM sorozat,de legfőképpen a 606 porlasztóházai nagyon hajlamosak a vetemedésre.

Számtalannal találkoztunk már.

Mire lehuzod a porlasztóházat a megfelelő értékre,a porlasztási kép is eltorzul.

Ha egy picit visszalazitod,ok,de akkor nincs lehúzva.:)Álltalában házcsere a megoldás.

Gyanitom,hogy ezek miatt az okok miatt a ház maga jobban melegszik a kelleténél+az égés sem teljesen korrekt,DE a 606 sokat kibír.:))

Előzmény: Smafu.w126 (354788)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354799

Nem.

Ha az ülések bőrök, akkor a 4db kis betét az ajtókárpitban bőr. Ennyi. A többi műanyag.

Előzmény: majdnemviking (354760)
treekkeer Creative Commons License 2015.07.23 0 0 354798

Húúú nekem tetsző kocsik közt kell választanod.

Mindkettő nagyon szép, de azért egy coupe nagyobb feeling és megjelenés szerintem.

Előzmény: Balboa168 (354794)
fetitaco Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354797

Szerintem ne cserélj a W204 nagyon szép. Főleg ha puttonyos.

Előzmény: Balboa168 (354794)
fetitaco Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354796

Az lett a facelift hogy 4 lámpa helyett 2 lett elől? Ami olyan csíkban világít?

Előzmény: Balboa168 (354794)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354795

Ne törődj azzal, mi mikor érkezik, ha tetszik, és a kocsi rendben bele kell ülni.... Ne a gyártó tempója határozza meg mi kell és mi nem!

Előzmény: Balboa168 (354794)
Balboa168 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354794

Sziasztok! 

Véleményeteket szeretném kérni. Autó vásárlás előtt vagyok, egy W204 2010 C220cdi-t cserélek. 

2014-es C220cdi vagy 2014 E Coupe 200 benzin közt vacilálok.

 

A C osztály előnye hogy friss széria, új forma viszont méretre, kategóriára ugyan az mint a mostani. A E már egy nagyobb ugrás lenne talán de ugye ez egy 6 éves modell faceliftje, 2016ban érkezik az új E. 

 

Pro/Kontra érveket kérnék, mit gondoltok?

Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354793

Jut eszembe Guba Laci és Szabobó!

 

Laci a javaslatodra végül is a 250TD motornál szopóD hengerfejet használtunk, és a kamrafészkek lettek nagyobra fúrva a turbós kamrákhoz, és jó lett, köszi a tippet!

 

Szabobó, tökéletes a hengerfej, még1x köszönjük a közreműködést, és a rossz vákuum pumpa amit adtál közreműködött egy új megszületésében, felhasználtam a kilincsét, és a görgőt, hibátlan! Amúgy amit adtál annak a bronzgyűrűje volt szarrá kopva, gondolom azért szedted szét, mert baxott vákuumot csinálni.

 

 

fetitaco Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354792

Nyilván nem OKJ s. Mai világban arra van szakma amire kereslet van :)

Előzmény: Smafu.w126 (354789)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354791

:D :D :D

Előzmény: mica-r (354790)
mica-r Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354790

A technika bosszúja. Nem 126 kupéba való az a motor :)

Előzmény: Smafu.w126 (354788)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354789

Van ilyen szakma?

Előzmény: fetitaco (354787)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354788

Nem lett melegítve, ez az a 606 amit én raktam be egy 126 kópéba. Azóta annyi történt, hogy kapott 6 új csúcsot, de nem volt semmiféle melegítés, szépen lassan lett ilyen magától....

Előzmény: mica-r (354786)
fetitaco Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354787

Énsem vagyok erőszak párti, de ha valóban igaz a sztory (belegondolni is rossz), és valaki ilyet csinálna a féltett szeretett autómmal küldenék oda olyat aki az és ez a "szakmája"!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (354784)
mica-r Creative Commons License 2015.07.22 0 0 354786

Lehet hogy egyszer tényleg megmelegítették. Nem tudom mitől lehet. Rossz porlasztóba vísszafújhat az égés esetleg? De odáig nem hiszem hogy elmegy a melegség.

Előzmény: Smafu.w126 (354781)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2015.07.22 0 1 354785

Én sem úgy értettem.:-) Azért az elég szemét dolog, ha vk. így visszaél a "kuncsaft" jóindulatával, jóhiszeműségével!!! Ennél kevesebbért is vertek már laposra embert. (Egy cseppet sem sajnálnám, ha véletlenül így járna!):-)

Előzmény: Smafu.w126 (354778)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!