Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zokni01 Creative Commons License 2015.04.11 0 0 352352

sziasztok
w202 benzinesben a vákumpumpa milyen feladatokat lát el az ajtózáráson kívül? mivel mikor beindítom az autót időszakosan be be kapcsol (3mp megy 2mp leáll és ujra)  megy egy darabig aztán leáll de néha gondol eggyet és ujra elkezdi a nyöszörgést . a pumpa mellesleg vadonat uj

Sprinter CDI Creative Commons License 2015.04.11 0 1 352351

Én meg arra lennék kíváncsi mi a fene az a kopogásjeladó az OM646 motoron.

Előzmény: Smafu.w126 (352344)
majdnemviking Creative Commons License 2015.04.11 0 0 352350

Hát az elég gáz :-DDD

Egyébként itt keresgélj:

https://www.google.no/search?q=w203+fuse+diagram&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=awwpVafPNse8PZCYgegK&ved=0CBsQsAQ

Előzmény: karimax (352349)
karimax Creative Commons License 2015.04.11 0 0 352349

Helyzetjelzők meggyógyultak, már csak a szivar végét nem tudom megmelegíteni:-((

Előzmény: karimax (352348)
karimax Creative Commons License 2015.04.11 0 0 352348

Hahó Urak!

 

W203-ban hol találom a hátsó helyzetjelzők, és a szivargyújtó biztosítékát??

Redcaptain Creative Commons License 2015.04.11 0 0 352347

Nem CDI..2,5td..Debreceni vok...május 9-10 fent leszek,ha neked jó az időpont akkor a kettő közül az egyik nap beugrok..

És előre is nagyon köszönöm.

Előzmény: Smafu.w126 (352331)
ződségesmerci Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352346

Az,miaz a VIN dekóder?
Szerintem be van kötve,az előző tulaj használhatta,mert benne voltak a telószámok a fejegységben.

Előzmény: vilagosbarna (352325)
ződségesmerci Creative Commons License 2015.04.10 0 1 352345

Akkor jó!
Gondom nincs vele,csak tartok tőle a jövőben.
A dti 80 000 körül eltömődött teljesen,mert nem figyeltem rá.
Az csere volt,nem óccsóé,mercix10!
Na ettű félek!De megyek olajcserére nemsoká. :D

 

Előzmény: treekkeer (352333)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352344

Mert? Ha volt valakinek esetleg ilyen hibája, akkor megjavul a kopogásérzékelőd? :)

Előzmény: Olliver (352343)
Olliver Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352343

motor jel narancssárga világit a műszerfalon

kopogásjeladó hiba

kitöröltük

ujra világit

W204 C220 CDI OM646 motorral

Németországba elmetünk

visszafelé jövet az egyik parkolóból kifelé induláskor kezdett el világitani

 

valakinek volt hasonló hibája már?

w124 300td 4matik Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352342

Drusza megvan még az első difid?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (352339)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352341

Az is egy verzió :)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (352339)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352340

Ja igen, automata a kocsim ;)

Előzmény: Csab2esz (352338)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352339

Én hasonló védelmet egy öreg nokia mobillal csináltam... ha rácsörgök, nyolc relével, nyolc ponton szakítja meg az áramköröket  kb 10 órán keresztül, míg a rejtett, kicsi zselés riasztóakksi bírja...

Előzmény: Smafu.w126 (352337)
Csab2esz Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352338

Én utolsó sebességfokozatban leblokkolnám felengedett kuplunggal.Mentettem már meg VW Tourant így.

Előzmény: Smafu.w126 (352317)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352337

Hááát... Nincs :D Még nem tartok ott, de azt tudom, hogy azt szeretném, hogy mivel az esetek 95%-ban garázsban állok, ugye lesz egy alap riasztó a kocsiban, és persze a garázsban van. De akarok csak alkalom adtán használandó lopás védelmet, védelmeket, amiket akkor használok ha épp nem garázsban állok, pl sokáig áll egy parkolóban, pl egész napos családi program, ilyenek.

Azt szeretném, hogy amit lehet elzárok a motortól, tehát üzemanyag, levegő, valamint a váltó nem fog 2-nél feljebb váltani, és ha sikerül, (elvileg megvan minden és elméletben jó) akkor szervókormány sem lesz, ennek hiánya egy 126 esetében eléggé megnehezít mindent :) Külön körön kötök be mindent, nem egy kapcsoló fogja ezeket élesíteni.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (352336)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352336

Jó ötlet, gondolom a rejtett kapcsolás módja is megvan már.:-)

Előzmény: Smafu.w126 (352316)
thosy Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352335

Na ha erre nem erkezett ellenvetes :), akkor olyan kerdesem lenne, hogy unix-os kedvezmennyel tudna-e vk vasarolni nekem? Nemreg mintha irta volna valaki..

Csak ott kaphato Jurid betet.

 

Előzmény: thosy (352294)
thosy Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352334
treekkeer Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352333

Én már 63e km-ert mentem a dpf-es 280 cdi-vel, de a részecskeszűrő/vel/miatt még nem volt gond.

Most van benne 248e.

Általában olajcserekor lediagolják, mutatja az utolsó regenerálást is.

Előzmény: ződségesmerci (352285)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352331

Ha nem vagyok messze, gurulj be, és személyesen megbeszélünk mindent, és szemrevételezném is. És persze egy diagot nyomunk.

CDI?

Előzmény: Redcaptain (352326)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352330

Benzinnel (patikai) próbáltam de csak még ragacsosabb trutyi lett a vége amibe minden beleragad , a rongyról a szöszök a papírról a szöszmösz és az egész összeállt egy ragacsos letörölhetetlen masszává.

Előzmény: Tukuljac (352287)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352329

Köszi. Kipróbálom.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (352280)
fetitaco Creative Commons License 2015.04.10 0 1 352328

Én a 124 esen magamnak cseréltem tehát nagyon egyszerű.

Előzmény: Chunkh Asarurrasagh (352327)
Chunkh Asarurrasagh Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352327

Sziasztok!

 

Hidraulika gömböt mennyire bonyolult cserélni? Érdemes-e otthon neki kezdeni vagy mindenképp szerviz? 

Redcaptain Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352326

Smafu Úr!!!

 

Mikor tudnál egy komolyabb műszeres diagnózist csinálni egy w202-ön??Mert az EGR, vákum, melegen nem húz kombó probléma már az agyamra megy....

vilagosbarna Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352325

Önmagában a bölcső még kevés lehet, ha nincs kiépítve a kábelezés (w211-nél legalábbis ). Egy VIN dekóder alvázszám alapján segíthet.

Előzmény: ződségesmerci (352323)
ződségesmerci Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352324

nem veszem észre!Csak mikor kiszállok érzem,hogy bűdös,meg nem áll le rögtön,hanem kicsit döccenősen jár még egy-két ütemet.
A dti-nél megváltozik a hangja és látom a pillanatnyi fogyasztáson,de itt ilyen nincs.

Majd figyelgetem,hátha rájövök! :D

Előzmény: Sz.G.E270CDI (352309)
ződségesmerci Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352323

 

Igen,ahhoz kellene a dokkoló vagy bölcső!

Előzmény: Sprinter CDI (352286)
Hooshee Creative Commons License 2015.04.10 0 0 352322

Én nem akarok a szakmai vitába belefolyni, de az jobb ha a szívószelepek felé repül a cucc ha szétesik a szelep?

Előzmény: mica-r (352319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!