sziasztok w202 benzinesben a vákumpumpa milyen feladatokat lát el az ajtózáráson kívül? mivel mikor beindítom az autót időszakosan be be kapcsol (3mp megy 2mp leáll és ujra) megy egy darabig aztán leáll de néha gondol eggyet és ujra elkezdi a nyöszörgést . a pumpa mellesleg vadonat uj
Akkor jó! Gondom nincs vele,csak tartok tőle a jövőben. A dti 80 000 körül eltömődött teljesen,mert nem figyeltem rá. Az csere volt,nem óccsóé,mercix10! Na ettű félek!De megyek olajcserére nemsoká. :D
Én hasonló védelmet egy öreg nokia mobillal csináltam... ha rácsörgök, nyolc relével, nyolc ponton szakítja meg az áramköröket kb 10 órán keresztül, míg a rejtett, kicsi zselés riasztóakksi bírja...
Hááát... Nincs :D Még nem tartok ott, de azt tudom, hogy azt szeretném, hogy mivel az esetek 95%-ban garázsban állok, ugye lesz egy alap riasztó a kocsiban, és persze a garázsban van. De akarok csak alkalom adtán használandó lopás védelmet, védelmeket, amiket akkor használok ha épp nem garázsban állok, pl sokáig áll egy parkolóban, pl egész napos családi program, ilyenek.
Azt szeretném, hogy amit lehet elzárok a motortól, tehát üzemanyag, levegő, valamint a váltó nem fog 2-nél feljebb váltani, és ha sikerül, (elvileg megvan minden és elméletben jó) akkor szervókormány sem lesz, ennek hiánya egy 126 esetében eléggé megnehezít mindent :) Külön körön kötök be mindent, nem egy kapcsoló fogja ezeket élesíteni.
Na ha erre nem erkezett ellenvetes :), akkor olyan kerdesem lenne, hogy unix-os kedvezmennyel tudna-e vk vasarolni nekem? Nemreg mintha irta volna valaki..
Benzinnel (patikai) próbáltam de csak még ragacsosabb trutyi lett a vége amibe minden beleragad , a rongyról a szöszök a papírról a szöszmösz és az egész összeállt egy ragacsos letörölhetetlen masszává.
nem veszem észre!Csak mikor kiszállok érzem,hogy bűdös,meg nem áll le rögtön,hanem kicsit döccenősen jár még egy-két ütemet. A dti-nél megváltozik a hangja és látom a pillanatnyi fogyasztáson,de itt ilyen nincs.