Helló hozzáértő urak.Ma az autósboltban fűtéscsapot kereseve azt mondták hogy amerikai az autóm W123. Ezt állítólag az alvázszámból tudták ami WDB1231301A015586 ebből mi utal erre ? Mondjuk ami érdekes hogy 84-es gyártású és ekkor helyezték magyarországon forgalomba.
Inkább a turbó után tenném. A lemez nem olvad el de a tengely, vagy a csapágyazás ha van vagy a motor károsodni fog. Az áramlást is rontod ha előtte lesz. Ha valamelyik alkotóelem mégis úgy gondolja elég volt , mindjárt cserélhetsz turbót is. Ahova ezt tervezték ott már hűvösebb a gáz.
1. A turbó szájához lesz rakva, mint írtam, remélem ott nincs tűzforró gáz, hacsak nem egy vulkán belében autókázom :)
2. Amúgy a forró gázokra van kitalálva, mert kipufogóra kell szerelni, pont az a lényege, hogy hangfolytás mentesen szabadon engedje ki a hangot ha átváltom, és leömlőre szerelendő. 6-os kazánlemez váz, egy 5-ös acél pillangó szelep, és egy mechanikát mozgató szervómotor.
De gondolom a neten megtaláltad már miről van szó :)
210 kombi hatso fekcserehez, Zimmermann tarcsa es Jurid-AS betet, jo kombonak tunik?
Amugy mit jelenthet ez, csomo kulonbozo markaju (pl a fenti Juridnal is) feknel latom kiirva webshopokban: "Fékrendszer: ATE" ? Mert van ATE markaju fek is, de nem olyat akarok.
Én vettem egy irányváltó pillangószelepet amit a kipufogókra vesznek, ezzel váltogatva, hogy folytott, vagy direkt hang legyen, amolyan tuning eszköz, ez kerül be a turbó elé, ha baj van lezár, nincs levegő, kocsi fullad. Ha ilyen van kézzel nem ajánlatos oda nyúlni, mert nagyobb motorok esetében a kezed bánhatja!
Tervezem meg iden hogy veszek egy diagnosztikai muszert de nem tudom ill. fogalmam sincs milyet vegyek! rengeteg van az ebayen 50 fontol 250 fontig igazabol nem szeretnek semmi extrat kiolvassa mi a gaz , valamint tudjam engedelyezni a funkciok aktivalasat pl. legzsak, stb. esetleg tudnatok valamit ajanlani? sajnos angliaban nem olcso a kiolvasas de a lenyeg hogy ha mar kiolvastam ugy megyek a szervizbe hogy tudom mi az amit ki kell ill. meg kell javitani nem pedig kapok egy olyan listat aminek a fele se igaz!!!!!
A lenyeg majdnem lemaradt 2003. e class 270.cdi 130kw 177le. ehhez szeretnek:)
Az acetonnal vigyázni kell, mert bizonyos műanyagokat megmarhat!!!
Én sima, patikában vásárolható benzinnel próbálkoznék. Saját tapasztalatom az, hogy a benzin a legtöbb műanyaggal kíméletes, csak szárítja és nem marja róla a cuccot, így könnyen eltávolíthatóvá válik a dzsuva...
Igen,csak én úgy tudom,ha ezt sűrűn csinálom eldugul idővel és jön a vészüzem. Az Opel dti-nél hallom mikor utánéget,de a Mercinél nem.Ha hallanám vagy látnám,továbbmennék amíg el nem végzi a dolgát...... Azért köszi!
Bár nem engem kérdeztél, de sajnos volt már vagy három olyan váltóm, ami a benne lévő akármilyen olajjal hibátlan volt, aztán az új helyén, friss olajjal már megcsúszott. A friss olaj mindig hígabb. Ha valahol el tud szökni az olajnyomás, akkor a hígabból több tud elszökni mint a sűrűből, és ugye a lamellákat az olajnyomás zárja. Ugyanez a helyzet a hideg/meleg olaj esetén is. Először mindig melegen szokott csak csúszni. Nem véletlen neppertrükk az eladás előtti megcsúszó váltóban besűríteni az olajat.
"A máj, tudja, számunkra a máj egy nagy, rút talány. Ha valaha evett májat, bizonyára tudja, mire gondolok. Ma már meglehetős biztonsággal állíthatjuk, hogy a máj létezik. És egészen tűrhető elgondolásunk van arról, hogy mit csinál a máj, amikor azt csinálja, amit mi feltételezünk róla, hogy csinálnia kell."
Le kellene venni a burkolatot a motorról, és jól körülnézni ott.
Ha regenerálás közben leállítod, úgy tudom, újra kezdi a folyamatot a köv. indításnál. (...hogy ennek az egésznek mennyire van értelme, számomra még mindíg kérdéses.):-)
Kettőről tudok ismerettségi körben, amit a dunakiliti váltós megjavított. Mindkettő 3-ból 4-be csúszott meg, az egyik már 4.-ben folyamatosan csúszott. Mindkettő tökéletes lett.
Bejelentkezel, lábon odamész az autóval pár óra és hozhatod. 50eFt. Olaj ha szép megy vissza, ha nem, akkor +olajcsere.
Van egy SLK-m (R170 200 Kompresszor 2002 évjárat) amivel nem sokat járok. Viszont a garázsból néha ki kell vele állnom. Nyilván ez meríti az akkut. A kérdés, hogy ha töltöm az akksit, akkor vegyem le a test kábelt minden esetben, vagy nem szükséges.
Más: cseréltem benne olajat és szürőt, de nem sikerül lenullázni a szerviz jelzést az órán. A gyári kezelési leirás szerint csináltam, de nem törölte. Mit lehet tenni ?
Kérlek adjatok tanácsot, hogy a kormányon levő gombok ragacsos, valaha volt gumi borítását mivel lehet úgy leszedni, hogy az alatta levő műanyagot ne tegyem tönkre?