Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

andriskaandras Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352298

Helló hozzáértő urak.Ma az autósboltban fűtéscsapot kereseve azt mondták hogy amerikai az autóm W123. Ezt állítólag az alvázszámból tudták ami WDB1231301A015586 ebből mi utal erre ? Mondjuk ami érdekes hogy 84-es gyártású és ekkor helyezték magyarországon forgalomba.

Ha valaki tudja kérem ossza meg velem, köszönöm.

patopal Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352297

Inkább a turbó után tenném. A lemez nem olvad el de a tengely, vagy a csapágyazás ha van vagy a motor károsodni fog. Az áramlást is rontod ha előtte lesz. Ha valamelyik alkotóelem mégis úgy gondolja elég volt , mindjárt cserélhetsz turbót is. Ahova ezt tervezték ott már hűvösebb a gáz.

Előzmény: Smafu.w126 (352295)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352296

Előzmény: Smafu.w126 (352295)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352295

:D

 

Neeemááá :D

 

1. A turbó szájához lesz rakva, mint írtam, remélem ott nincs tűzforró gáz, hacsak nem egy vulkán belében autókázom :)

2. Amúgy a forró gázokra van kitalálva, mert kipufogóra kell szerelni, pont az a lényege, hogy hangfolytás mentesen szabadon engedje ki a hangot ha átváltom, és leömlőre szerelendő. 6-os kazánlemez váz, egy 5-ös acél pillangó szelep, és egy mechanikát mozgató szervómotor.

De gondolom a neten megtaláltad már miről van szó :)

Előzmény: Mr. Cool (352292)
thosy Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352294

210 kombi hatso fekcserehez, Zimmermann tarcsa es Jurid-AS betet, jo kombonak tunik?

 

Amugy mit jelenthet ez, csomo kulonbozo markaju (pl a fenti Juridnal is) feknel latom kiirva webshopokban: "Fékrendszer: ATE" ? Mert van ATE markaju fek is, de nem olyat akarok.

Kacsa C 180 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352293

Húzd le a légtömegmérő csatlakozóját,elméletileg akkor sem jár a motor(ez csak egy tipp).

Előzmény: csbandita (352288)
Mr. Cool Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352292

Nem biztos, hogy örülni fog az a szelep tűzforró gázoknak, nem igazán arra van kitalálva.

Előzmény: Smafu.w126 (352291)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352291

Én vettem egy irányváltó pillangószelepet amit a kipufogókra vesznek, ezzel váltogatva, hogy folytott, vagy direkt hang legyen, amolyan tuning eszköz, ez kerül be a turbó elé, ha baj van lezár, nincs levegő, kocsi fullad. Ha ilyen van kézzel nem ajánlatos oda nyúlni, mert nagyobb motorok esetében a kezed bánhatja!

Előzmény: csbandita (352288)
zumi1974 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352290

sziasztok!

 

Tervezem meg iden hogy veszek egy diagnosztikai muszert de nem tudom ill. fogalmam sincs milyet vegyek! rengeteg van az ebayen 50 fontol 250 fontig igazabol nem szeretnek semmi extrat kiolvassa mi a gaz , valamint tudjam engedelyezni a funkciok aktivalasat pl. legzsak, stb. esetleg tudnatok valamit ajanlani? sajnos angliaban nem olcso a kiolvasas de a lenyeg hogy ha mar kiolvastam ugy megyek a szervizbe hogy tudom mi az amit ki kell ill. meg kell javitani nem pedig kapok egy olyan listat aminek a fele se igaz!!!!!

A lenyeg majdnem lemaradt 2003. e class 270.cdi 130kw 177le.  ehhez szeretnek:)

 

udv, tamas

patopal Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352289

Szívócsövet kell elzárni.  befogni/betömni.  

Előzmény: csbandita (352288)
csbandita Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352288

Sziasztok!

Egy kis erdekes kerdesem lenne!:)

Tema volt barati korben h ha elszall a turbo az auton (diesel) felszippantja az olajat akkor hogy allitod le..

En kezivaltosnal jartam mar igy..fekez lefullaszt..

 

Na de automatanal????:)))

Milyen megoldasok vannak??

Illetve leggyorsabb leghatekonyabb?:)

Kosziii

 

Tukuljac Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352287

Az acetonnal vigyázni kell, mert bizonyos műanyagokat megmarhat!!!

 

Én sima, patikában vásárolható benzinnel próbálkoznék. Saját tapasztalatom az, hogy a benzin a legtöbb műanyaggal kíméletes, csak szárítja és nem marja róla a cuccot, így könnyen eltávolíthatóvá válik a dzsuva...

 

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (352280)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352286

Persze, mindenképp. Meg ha jól emlékszem itt is árult valaki bluetooth-osat.

Előzmény: ződségesmerci (352284)
ződségesmerci Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352285

Igen,csak én úgy tudom,ha ezt sűrűn csinálom eldugul idővel és jön a vészüzem.
Az Opel dti-nél hallom mikor utánéget,de a Mercinél nem.Ha hallanám vagy látnám,továbbmennék amíg el nem végzi a dolgát......
Azért köszi!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (352279)
ződségesmerci Creative Commons License 2015.04.09 0 0 352284

Köszi Zoli!
Esetleg ürömön próbáljam?

Előzmény: Sprinter CDI (352272)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352283

Köszönöm!

Előzmény: Sprinter CDI (352282)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352282

Bár nem engem kérdeztél, de sajnos volt már vagy három olyan váltóm, ami a benne lévő akármilyen olajjal hibátlan volt, aztán az új helyén, friss olajjal már megcsúszott. A friss olaj mindig hígabb. Ha valahol el tud szökni az olajnyomás, akkor a hígabból több tud elszökni mint a sűrűből, és ugye a lamellákat az olajnyomás zárja. Ugyanez a helyzet a hideg/meleg olaj esetén is. Először mindig melegen szokott csak csúszni. Nem véletlen neppertrükk az eladás előtti megcsúszó váltóban besűríteni az olajat.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (352278)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352281

"A máj, tudja, számunkra a máj egy nagy, rút talány. Ha valaha evett májat, bizonyára tudja, mire gondolok. Ma már meglehetős biztonsággal állíthatjuk, hogy a máj létezik. És egészen tűrhető elgondolásunk van arról, hogy mit csinál a máj, amikor azt csinálja, amit mi feltételezünk róla, hogy csinálnia kell."

Előzmény: FSO Papa (352276)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352280

Én a rádió gombjait acetonnal mostam le,-ugyanolyan ragacsos trutyi- és utána matt feketével festettem le. Legalább olyan szép lett, és nem ragad.:-))

Előzmény: Törölt nick (352269)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352279

Le kellene venni a burkolatot a motorról, és jól körülnézni ott.

Ha regenerálás közben leállítod, úgy tudom, újra kezdi a folyamatot a köv. indításnál. (...hogy ennek az egésznek mennyire van értelme, számomra még mindíg kérdéses.):-)

Előzmény: ződségesmerci (352262)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352278

Ha van kedved, légyszives magyarázd el, hogy miért lehet rosszabb olajcsere után. Köszönöm!

(Talán másnak is segítség lehet.)

Előzmény: Gubal (352259)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352277

A helyén cserélhető, 2-3 óra sacc.

Előzmény: bigszasza A140 (352267)
FSO Papa Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352276

Ellenben én úgy tudom, a 3-ból 4-be csúszás közel sem csak hidrotömb hiba lehet 722.6 esetében. Nem?

Előzmény: Sprinter CDI (352275)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352275

Kettőről tudok ismerettségi körben, amit a dunakiliti váltós megjavított. Mindkettő 3-ból 4-be csúszott meg, az egyik már 4.-ben folyamatosan csúszott. Mindkettő tökéletes lett.

Bejelentkezel, lábon odamész az autóval pár óra és hozhatod. 50eFt. Olaj ha szép megy vissza, ha nem, akkor +olajcsere.

Előzmény: csabi8888 (352264)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352274

Hidraulikus vezérlőtömb hiba. Dunakilitiben tudok rá szakembert, aki garanciával javítja.

Előzmény: csabi8888 (352233)
eger.jeno Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352273

A meglévő festése nem jöhet szóba ? Lehet találni (talán eBay en láttam ?) festéket hozzá

Előzmény: nagygabi69 (352271)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352272

Szia!

Sajnos nincsen.

Előzmény: ződségesmerci (352229)
nagygabi69 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352271

keresek első szériás SLK-hoz piros/fekete,vagy szimpla fekete belsőt: kardán box-váltó-magnó környéke-kesztyűtartó ilyesmiket (amik le szoktak kopni)

(egy olyan tel.számot tud valaki Ürömre,amit fel szoktak venni néha? )

eger.jeno Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352270

Sziasztok !

 

Van egy SLK-m (R170 200 Kompresszor 2002 évjárat) amivel nem sokat járok. Viszont a garázsból néha ki kell vele állnom. Nyilván ez meríti az akkut. A kérdés, hogy ha töltöm az akksit, akkor vegyem le a test kábelt minden esetben, vagy nem szükséges.  

Más: cseréltem benne olajat és szürőt, de  nem sikerül lenullázni a szerviz jelzést az órán. A gyári kezelési leirás szerint csináltam, de nem törölte. Mit lehet tenni ? 

 

Jenő

Törölt nick Creative Commons License 2015.04.08 0 0 352269

Kérlek adjatok tanácsot, hogy a kormányon levő gombok ragacsos, valaha volt gumi borítását mivel lehet úgy leszedni, hogy az alatta levő műanyagot ne tegyem tönkre?

(w208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!