Segitséget kérnék. W124 2.5 szivó diesel 5-ös kézi váltóhoz milyen lendkerék és kuplungszerkezet kell? Esetleg tudnátok cikkszámot is irni az jó lenne. 3 liter turbo dieselre menne a váltó.
Ezt eddig is értettem. Szerintem neked sem esne jól fordított helyzetben. (Azért nem az történt, mint pl. a feleségemnek az esküvőnk előtt 1 v. 2 nappal mondta le a fodrásza az időpontot. És nem beteg volt, hanem ment nyaralni.)
Sziasztok! lenne még egy kérdésem, talán van tapasztalat erről :
- Az autóban (w208) van multikormány hangerő és telefon kapcsolókkal a jobb oldalán. A rádió ami benne van viszont nem az eredeti, egy Blaupunkt. Szeretném legalább a hangerőt vezérelni a kormányról de nem teszi. Van erre valami lehetőség? be lehet vajon kapcsolni? A csatlakozóknál az euro csatlakozás mellett van még egy csatlakozó de csak két szál vezeték megy bele. Ez is be van dugva a rádióba.
A gyári bekötésnél is csak két vezeték van a plusz csatlakozóban? esetleg több is be van kötve?
Köszönöm a válaszokat, majd mondom neki, illetve ha lesz időm- ami most pont nincs-megnézem neki én is. Azóta annyi fejlemény van, hogy kiderült, a neje szállt ki az utasülésről és ez a mostani nagy szél kikapta a kezéből az ajtót, ami teljesen kivágódott. Azóta csinálja állítólag. Köszönöm hogy szántatok rám egy kis időt..
Még annyit, hogy nagyon jó volt közétek tartozni, de sajna a w210-em kora miatt megérett a cserére. Sajna főleg a karosszéria miatt nagyon sokat kellene költenem rá és akkor is csak ideiglenes állapot lenne. Nagyon szerettem, még ha Lucas is :) soha nem hagyott ott sehol. Lehetett -15 vagy +35 fok pöccre indult, el és hazahozott. Néztem fiatalabbakat de szinte mindnél láttam már a jövőt, ha meg nagyon szépet néztem annak az ára is nagyon szép volt. A w211 lenne az utód, amit még sajna nem érek el, vagy ha elérném akkor a legelső és legalacsonyabb árkategóriát, amit meg nem merek bevállalni. Ezért kihagyok egy kis merci időszakot, de a nejem már most megígértette velem, hogy a következő MERCI lesz. Ő nagyon szerette ! ( ő is ) A fiaim megtanultak nyugodtan, komótosan menni a csillag után. Ha javítani kellett valamit, azt viszonylag olcsón, egyszerűen lehetett rajta. Olaj egy deci nem hiányzott soha, a fogyasztása meg egyszerűen fenomenális volt. Ha páylán mentem, akkor mindig eszembe volt itt egy hozzászólás, hogy a 220d nem való pályára. Ezt nem értettem, mert tempósan haladva mosolyogva néztem a ford.szám mérőt és hallgattam a szép egyenletes hangot.
Nektek köszönöm a segítségeket, a segítő válaszokat, Zolinak a gyors és nagyon korrekt alkatrészellátást és segítőkészséget.
Bár most más autóval, de maradok még hű olvasótok, adig még újra nem írom majd, hogy VETTEM egyet. A másik autóról ami addig lesz nem írok, -ezen a fórumon talán nem is lenne szerencssés - :)
Most, hogy agyalok rajta, szerintem a visszanyitással figyelmeztet arra, hogy valamelyik ajtó nincs csukva. Másodjára meg elfogadja, mert az autót csak be lehessen zárni. De mivel úgy érzi, hogy az egyik ajtó nyitva van, felkapcsolja a belsővilágítást. Na, jól kitaláltam ?
Nekem az ML csinál ilyet néha. De írja is hibának, hogy az egyik ajtó mikrokapcsolója nem százas.
Gondolom mikor zár, akkor leellenőrzi az ajtók állapotát, ha nem jó, akkor újrapróbálja. A világítás meg lehet az ajtóállapot következménye.
Mostanában vettem észre, ha kinyitom távirányítóval az autót, de fizikailag nem nyitom ki az ajtót, akkor kb 1 perc után visszazárja magát. A kis óvatos... :-)
Most a szomszédom tanácstalan. Van neki egy Merci Vaneo 1.7 cdi és a zárral van gondja. Ha bezárja a kulcs távirányítójával, az ajtók lezárnak, majd maguktól azonnal vissza ki is nyitnak. Második zárásra már bezár, viszont a belső világítást felkapcsolja, ami úgy is marad.
Esetleg valaki halott már erről ? Megígértem neki, hogy írok ide a fórumra és próbálok segítséget kérni.
Tegnap volt egy kis időm és megpróbáltam kideríteni, hogy miért nem nyitja ki teljesen a tetőablakot az autó. Az ablak lesüllyed a hátratolódáshoz, de onnan nem mozdul, csak fogaskerék hangot hallat (olyan mintha folyamatosan átugrana a fogakon). Kézi segítséggel sem indul el. Visszafelé nagyon lassan teszi helyre az ablakot. A bukó mód viszont tökéletesen működik. Hol van a mozgató mechanika? Hol érdemes szétszedni a dolgot?
Tudod az a helyzet ,hogy én a 30 .ai időpontot még hónap elejé 3 ,án kértem tőle ,mert én igy kaptam szabadságot Németországban ,és ezért jőttem haza ,és akkor kértem ,hogy tegye ezt lehetővé ,...................
Köszi!.. megrendeltem a szalagkábeleket Kínából. Ma jött az üzenet, hogy már postára adták. 2300.-Ft volt a 3db. Az égőket már kicseréltem ,most már mind világít :)