Olvasom amit irsz es huledezek. Egyszeruen nem hiszem el, hogy vannak ilyen emberek. Marmint nem a "mesterek", hanem kuncsaftok, akik odamennek es fizetnek hogy atirjak a gyari sw-t vm maszek buheralt szarra.
Nem láttak még olyat. Egy edc16 van benne gondolom tipus alapján. Minden benne van az obd-n kiolvasható és írható flash tartalomban. Chip piszkáló is abban írkál.
Azt regélte a merciszervíz (márkaszerviz), hogy az ECU-ban a főszoftver egy dolog, alcsoportok, alhardverek alszoftverekkel is vannak benne, pl a DPF ügyét egy külön chip intézi az ECU-ban az ecu fő szoftverének parancsa alapján, de a saját szoftverével végrehajtva.
Nincs "alszoftver". Elvileg gyári kellene legyen a gyári frissítés után.
Szerintem nem fogja még egyszer végigjárni az összes szakit, nem ér annyit az egész, meg aztán egy végtelen hercehurca kezdődne, ami szintén pénzbe kerül...
Azok akik át irkálták, egyenként alsó hangon vették le az embert alkalmanként 50-100 ezer Ft-al, azzal a dumával, hogy most a tuti, és soha nem lesz telített, és vészüzem. Aztán mikor már egy levette vagy 200-al, összeveszett vele, hogy ez így nem lesz jó, rendszerint pár10ezer forintot vissza kapott, majd ment tovább egy újabb sámánhoz aki persze komoly pénzekért újabb ráolvasásos voodoo beavatkozásokkal újabb szoftver kreálmányokat köpött rá, szintén vagyonokért... És ez így ment vagy 5 ilyen kókler gecin keresztül!
Na most ezek után írja vissza aki átírta? :)
Én azt javasoltam, hogy szépen újabb alkalmat kérni, bizonyítékokat begyűjteni, majd úgy feljelenteni őket, hogy a végén összehozzanak kártérítéssel egy w212-őt neki......
Vitte ez vagy 5 ilyen faszgyökérhez, mind hozzátett egy kicsit a mágiájából :(
Most egy másik, az erő jó oldaláról elvileg vissza tett minden eredetit, de nekem úgy tűnik, hogy valami alszoftver nem lett visszaállítva, a fő szoftver Mercedesnél online rá lett töltve.
Csak azt írtam, hogy 95 foktol elindul lefele, és emiatt nem tudok regenerálni :) Mert az ugye a mi köreinkben kézenfekvő, hogy ha már 95 foknál baj van, nemigen érem majd el a 750 fokot :P LEgalább is 211 esetében ez a szám regenerálás közben.
Az ecu nem szűz alatt azt kell érteni, hogy volt már babrálva, mert a tulaj kitalálta, hogy ő majd jól átveri a daimler AG mérnökeit és megoldatja a jobbnál jobb ecu máguskóklerpatkánykibebaszottgyökerekkel, hogy ne akarjon a kocsi se részecskeszűrőt, se regenerálni.
Miután 2 év után belátta, hogy igazam van és nem hekkelni kell hanem javítani, különben a kevesebb több lesz, most rá tudtam beszélni, hogy vegyünk már egy kibebaxott DPF-et tegyük bele, írassunk vissza mindent oszt hajrá. Ezek megtörténtek, de ez a hiba most jelenleg, arra gyanakszom ez a visszaszámolás 95-től is valamiféle ECU átverési dolog része, és ez még valahogy bent maradt a visszaírások, frissítések ellenére.
a170 CDI (automata) amikor beindítom, kicsit "zakaol" a motor, egyenetlenül jár. Egyébként működik, szépen megy, és menet közben nincs semmi rendellenes hangja. Komoly lehet a baj?
Na szakikáim! Találós kérdés, mert én pingvinelek :)
E280CDI 211 2004-ből.
Két hőszenzor a DPF dobon, egy KAT előtt, egy után.
KAT előtti szenzor amint eléri a 95 fokot elkezd visszafele esni, egészen 17 fokig, majd a regenerálási folyamatom leáll, mondván, hogy nem megfelelőek bizonyos adatok, ez esetben természetesen ez. Hiba, KAT előtti hőmérséklet érzékelő szenzor.
Amint 95 fok alá esik a cucc, azonnal jó értéket mutat! Igen, próbáltam másik 2 szenzorral is, pontosan ugyan az a hiba 3 szenzor esetében. ECU gyanús? Kábelhiba kizárva! ECU nem szűz! Adatokat MB Star szolgáltatta.
Sima vékony régi. A sajátomba kell. Ma lett kábel köteg, vezérlő, sebességjel elosztó, kormány burkolat. Motor kell, motor tartó, meg kar. Ezekből mi lenne?