Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

majdnemviking Creative Commons License 2015.03.31 0 0 352030

Ja, amugy koszi a valaszt.

Előzmény: majdnemviking (352029)
majdnemviking Creative Commons License 2015.03.31 0 0 352029

Nem tudom a magyar arakat, de itt ujat tudok venni (utangyartottat) 1000 NOK-ert, szerintem a bontottat 3-400 NOK-ert megkapom.

Előzmény: Sprinter CDI (352025)
vilagosbarna Creative Commons License 2015.03.31 0 0 352028

Hát kűggy neki egyet!

Előzmény: Sprinter CDI (352025)
A (W168) Creative Commons License 2015.03.31 0 0 352027

Elképzelhető, nem tudom. De akkor ilyen tipikusan előforduló, drága mulatságnak tűnő hibáról nincs infó?

 

Ha csak izzítógyertya volna a hibás, akkor bemelegedés után alapjáraton is jónak kellene lennie?

Előzmény: majdnemviking (352024)
thosy Creative Commons License 2015.03.31 0 1 352026

Olvasom amit irsz es huledezek. Egyszeruen nem hiszem el, hogy vannak ilyen emberek. Marmint nem a "mesterek", hanem kuncsaftok, akik odamennek es fizetnek hogy atirjak a gyari sw-t vm maszek buheralt szarra.

Előzmény: Smafu.w126 (352018)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.03.31 0 0 352025

Nyugodtan megveheted bármelyiket, ami 210 alatt van. Egyforma mind.

 

De ha ez is csillió Forint lesz megkarmolom magamat.

Előzmény: majdnemviking (351995)
majdnemviking Creative Commons License 2015.03.31 0 0 352024

Izzítógyertya?

Előzmény: A (W168) (352009)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 1 352023

Ilyen előélet  után előfordulhat

Előzmény: Smafu.w126 (352022)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352022

Hát itt nem tudott OBD-én írni, tüskézni kellett!

Előzmény: mica-r (352021)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352021

Nem láttak még olyat. Egy edc16 van benne gondolom tipus alapján. Minden benne van az obd-n kiolvasható és írható flash tartalomban. Chip piszkáló is abban írkál.

Előzmény: Smafu.w126 (352020)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352020

Azt regélte a merciszervíz (márkaszerviz), hogy az ECU-ban a főszoftver egy dolog, alcsoportok, alhardverek alszoftverekkel is vannak benne, pl a DPF ügyét egy külön chip intézi az ECU-ban az ecu fő szoftverének parancsa alapján, de a saját szoftverével végrehajtva.

És még van 2 ilyen benne állítólag.

Előzmény: mica-r (352019)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352019

Nincs "alszoftver". Elvileg gyári kellene legyen a gyári frissítés után.

Szerintem nem fogja még egyszer végigjárni az összes szakit, nem ér annyit az egész, meg aztán egy végtelen hercehurca kezdődne, ami szintén pénzbe kerül...

Előzmény: Smafu.w126 (352017)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352018

Azok akik át irkálták, egyenként alsó hangon vették le az embert alkalmanként 50-100 ezer Ft-al, azzal a dumával, hogy most a tuti, és soha nem lesz telített, és vészüzem. Aztán mikor már egy levette vagy 200-al, összeveszett vele, hogy ez így nem lesz jó, rendszerint pár10ezer forintot vissza kapott, majd ment tovább egy újabb sámánhoz aki persze komoly pénzekért újabb ráolvasásos voodoo beavatkozásokkal újabb szoftver kreálmányokat köpött rá, szintén vagyonokért... És ez így ment vagy 5 ilyen kókler gecin keresztül!

 

Na most ezek után írja vissza aki átírta? :)

 

Én azt javasoltam, hogy szépen újabb alkalmat kérni, bizonyítékokat begyűjteni, majd úgy feljelenteni őket, hogy a végén összehozzanak kártérítéssel egy w212-őt neki......

Előzmény: fetitaco (352016)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352017

Sajnos nem, ill lehet, hogy nem sajnos.

 

Vitte ez vagy 5 ilyen faszgyökérhez, mind hozzátett egy kicsit a mágiájából :(

 

Most egy másik, az erő jó oldaláról elvileg vissza tett minden eredetit, de nekem úgy tűnik, hogy valami alszoftver nem lett visszaállítva, a fő szoftver Mercedesnél online rá lett töltve.

Előzmény: mica-r (352014)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352016

Irassa vissza azzal aki átírta.

Előzmény: Smafu.w126 (352013)
vilagosbarna Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352015

Oké, oké nem belevau ! : o )

Előzmény: mica-r (352012)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352014

Ugyanaz írta vissza a programot eredetire? Vagy csak "valami olyan" szoft került rá?

Nem lehet gyári szoft frissítést csinálni?

Előzmény: Smafu.w126 (352013)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352013

Csak azt írtam, hogy 95 foktol elindul lefele, és emiatt nem tudok regenerálni :) Mert az ugye a mi köreinkben kézenfekvő, hogy ha már 95 foknál baj van, nemigen érem majd el a 750 fokot :P LEgalább is 211 esetében ez a szám regenerálás közben.

 

Az ecu nem szűz alatt azt kell érteni, hogy volt már babrálva, mert a tulaj kitalálta, hogy ő majd jól átveri a daimler AG mérnökeit és megoldatja a jobbnál jobb ecu máguskóklerpatkánykibebaszottgyökerekkel, hogy ne akarjon a kocsi se részecskeszűrőt, se regenerálni.

Miután 2 év után belátta, hogy igazam van és nem hekkelni kell hanem javítani, különben a kevesebb több lesz, most rá tudtam beszélni, hogy vegyünk már egy kibebaxott DPF-et tegyük bele, írassunk vissza mindent oszt hajrá. Ezek megtörténtek, de ez a hiba most jelenleg, arra gyanakszom ez a visszaszámolás 95-től is valamiféle ECU átverési dolog része, és ez még valahogy bent maradt a visszaírások, frissítések ellenére.

Előzmény: mica-r (352010)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 1 352012

Az lehet, de nem biztos hogy baj :)

Előzmény: vilagosbarna (352011)
vilagosbarna Creative Commons License 2015.03.30 0 1 352011

Lehet, hogy mérleg ( utána van egy hónappal ), vagy más is lehet a csillagjegye : o )

Előzmény: mica-r (352010)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352010

Így írtad, nem gondoltam semmit.

Mi az hogy ecu nem szűz?

Előzmény: Smafu.w126 (352008)
A (W168) Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352009

Sziasztok Urak!

 

a170 CDI (automata) amikor beindítom, kicsit "zakaol" a motor, egyenetlenül jár. Egyébként működik, szépen megy, és menet közben nincs semmi rendellenes hangja. Komoly lehet a baj?

Smafu.w126 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352008

Úgy gondolod 95 foknál vártam a regenerálást? :)

Vagy lehet, hogy a regenerálási folyamat sikerességének minden reménye 95 foknál foszlik szét, mert onnantól elindul lefele a hőmérséklet? :)

 

 

Ugye, ugye....

Előzmény: mica-r (352007)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352007

95 fokos kipu hőmérsékletnél nem kezd el semmi regenerálni!

Egyébként lehet hogy ki kellene próbálni másik ecuval, ha nem érzekelő/vezetékelés gond.

Előzmény: Smafu.w126 (352006)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352006

Na szakikáim! Találós kérdés, mert én pingvinelek :)

 

E280CDI 211 2004-ből.

 

Két hőszenzor a DPF dobon, egy KAT előtt, egy után.

KAT előtti szenzor amint eléri a 95 fokot elkezd visszafele esni, egészen 17 fokig, majd a regenerálási folyamatom leáll, mondván, hogy nem megfelelőek bizonyos adatok, ez esetben természetesen ez. Hiba, KAT előtti hőmérséklet érzékelő szenzor.

Amint 95 fok alá esik a cucc, azonnal jó értéket mutat! Igen, próbáltam másik 2 szenzorral is, pontosan ugyan az a hiba 3 szenzor esetében. ECU gyanús? Kábelhiba kizárva! ECU nem szűz! Adatokat MB Star szolgáltatta.

fetitaco Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352005

Ok kösz!

Előzmény: csabais (352004)
csabais Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352004

Megnézem holnap. Angol vagy német lehet.

Előzmény: fetitaco (352003)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352003

Sima vékony régi. A sajátomba kell. Ma lett kábel köteg, vezérlő, sebességjel elosztó, kormány burkolat. Motor kell, motor tartó, meg kar. Ezekből mi lenne?

Előzmény: csabais (352002)
csabais Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352002

E vagy sima?

Előzmény: fetitaco (352000)
csabais Creative Commons License 2015.03.30 0 0 352001

Az nagyon sok!

10-et írtam neki, és van rokon tőle 200Km.

 

Megkérdezem elöbb itt a bontót.

Előzmény: fetitaco (351999)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!