Fuvaros ismerősöm csak mastereket használ. Masterekben évi 100-150 ezer km megy bele 6-7 év után adja el őket különösebb gondok nélkül. Akkor minek venne sprintert craftert kétszer annyiért?
Mi a szent szar az az m boss? Sima M nincs? Elkezdtem nézni a képeket a ruhákról de mivel nincs face-m nem jutottam sokáig. Amúgy az E36 fanaticsra betehetnéd még ott biztosan lennének vevők.
Tavalyi Sprinterekben OM651 van, ahelyett már én is inkább Dukátót vennék. Az a "Vadász, vadász! Te szopni jársz ide?" kategória. És persze rohad is. :-(((
Van egy topiktársunk, aki szinte sosem írogat, és van egy S210-e. Szerintem legalább 4 éve csinálgatja, és már eléggé finis közeli állapotban van. Nála láttam csodákat. Létezik egy cég, amelyik komplett kasztnit is homokszór, majd horganyoz. Ahol kirohadt, ott feltöltik horgannyal. Szintén nála láttam/hallottam olyan alvázvédelemről, amit eredetileg a tengeri hajózásban, a hajók külső, merülő részein használnak. Illetve olyan 2x2 komponensű festékről, amit a vegyiiparban, savszállító tartályokhoz használnak. Ezeken a területeken még nem a környezetvédelmi szempontok az elsődlegesek a festékeknél, nem úgy mint az autóiparban. Na meg láttam nála egy bazi nagy hordó Mike Sanders-t is. Nem kispályás lesz az autó, ha elkészül, az tuti. Meg lehet mindent oldani, akár házilag is, csak elszántság, szabadidő és pénz kérdése.
Ha valaki venné a fáradtságot, és elkezdené rozsdamentesből legyártani a kerékjárati íveket, és a lökösök és kasztni találkozási vonalát, már egy csomó ideget megspórolna a tulajoknak.
Nem tudtok ilyen embert véletlenül? Vagy valaki nem érez késztetést, hogy belefogjon?
Korrózió tekintetében szerintem még finom is voltál. Nem is tudom van-e más, ami úgy rohad mint egy Mercedes.
Viszont műszakiak terén a Sprinter kategóriájában (3,5t és 10m3 raktér) továbbra is vitatkoznék. Japánban és koreaiban szerintem nincs is ez a kategória. Sőt ha most vennék Sprintert, csak 722.6 automatát vennék, és akkor aztán tényleg konkurencia nélküli az összes közt.
Éppen ez a baj Zsigabá :( Az a ku...va rozsda :( Képzeljünk el egy alternativ valóságot, miszerint a mercedes pont annyira jó korruzió tekintetben, mint kényelem, elasztika, stb, stb, tehát minden amivel jó irányba kilóg a sorból, no akkor mennyi lenne egy W210, egy w220, stb? :) Csak, hogy ne magasra tegyem a lécet, adott egy 210 ami soha nem rozsdál, nincs mitől félni, melyik kortársa rúghat labdába vele szemben? :)
A rozsdásodás a mercinél szerintem 3 évenként 200.000 Ft-ból orvosolható, ez az összeg az amortizációba belefér. Hogy milyen jó a mercedes ez akkor érezni az ember ha a egy másik kocsiból ül vissza a mercibe,. Naponként tapasztalom, hogy milyen jól megy az Opel vagy az Audi, de amikor visszaülök a mercibe valahogy az más ( nekem )....
DE," szakmámnál" fogva-22 év távlatából-nyugodt szívvel kijelentem,hogy a Mercedes egy jó ideje átlagos,de,ha a rozsdát nézzük erősen átlag alatti autókat gyárt. már-már a Kínai autókra hajaz... ,de lehet finom voltam...
a "nagy" Német trió legszánalmasabb tagja a korrózió tekintetében...
Ez szégyen,de ez van.
a műszakiak terén kapásból mondok nem 1,nem 2 megbízhatóbbat,--->Japán-Koreai-EU...
és bármelyik (!) autógyár köröket ver rá a korrózió védelem terén....
(30-év átrozsdásodás...ha-ha-ha...)
és ezért nagyon haragszom a Mercedesre.
+++ ehhez képest a következő autóm E Coupé lesz :-) +++
Amikor eladtam a 20 év körüli 309D-t, akkor egy 1 éves Ducato-ra váltottam. Ez úgy az ezredforduló körül volt. Azt gondoltam, egy 1 éves Fiattal nem lesz több gondom, mint egy húszéves Mercedessel. Tévedtem. Egy hónappal később már árultam a Ducato-t, de csak egy év múlva sikerült beszámíttatni 900e Forinttal a vételár alatt. Ennyit autón még soha nem buktam. Azóta sem. A Ducato ott szívatott meg, ahol csak tudott. Kétszer cseréltem jobbos toronycsapágyat, egyszer balost. A toronycsapágy egy 50mm átmérőjű, 5mm anyagvastagságú gyerekjáték. 800 kilós személyautóban kétszer ekkora van. Javítani kellett a generátort, az önindítót. Csapágyas lett a vízpumpa, a cseréhez ki kellett ereszteni a motort lefelé. A vízpumpa együtt volt a termosztáttal, a motortartóval, a szíjfeszítővel. A kezemben maradt a vezetőoldali és a raktérajtó kilincs. Menet közben leesett az oldalajtó. Az autónak szó szerint nincs rugózása. Ha egy nagyobb járdaszigetre felállsz vele, nem ér le a kereke (vesekő ellen Ducato-t ír fel minden valamirevaló doki). Hagyjuk már! Az az autó egy tákolmány. Mercedessel egy napon említeni nem lehet. Szerintem :-).
egy W168 volt a családban kb. 2 éve, amiből egy nagy álmomba, egy Focus-ba ültem át (volt más autó is utána).
Kegyetlenül élveztem az országúti kanyargást, de....... egy idő után rájöttem, hogy valami mégsem az igazi, valahogy nem találtam a helyem benne.
Mikor megvettük a 210-est (tudom messze nem egy kategória), akkor jöttem rá, hogy bizony az a kényelem és biztonságérzet volt, ami hiányzott. Amit már az a Mercedeses körökben lenézett 168-as is nagyon tudta, és tudja az összes Mercedes.
Ha átülsz egy offos autóba, a rózsaszín köd eloszlása után szerintem te is érezni fogod.
Hmmm.. en is gondoltam erre, de ennek semmi jele. 2-3 het teli utcai allas utan is szinte azonnal indul, minden jol megy. A tobbi adatnak (pl ora) nem kene nullazodnia? Mert csak a teljes fogyasztas adat tunik el. Meg mintha nem is inditasnal felejtene el, de ezt utolag mar nehez visszaszamolni. De koszi a tippet, figyelni fogom mostmar!
Igazad van.Nem csak a "prémium" márkák léteznek,töredékéért kapni más off-okat,és sajnálattal tapasztalom hogy sokszor alulmaradnak a prémium kategóriát képviselő járművek. :(
Én szeretem a Mercimet,de csak azért,mert ez tetszik.Ha legközelebb egy Alfa Romeo fog megtetszeni,akkor azt veszek. :)