egy W168 volt a családban kb. 2 éve, amiből egy nagy álmomba, egy Focus-ba ültem át (volt más autó is utána).
Kegyetlenül élveztem az országúti kanyargást, de....... egy idő után rájöttem, hogy valami mégsem az igazi, valahogy nem találtam a helyem benne.
Mikor megvettük a 210-est (tudom messze nem egy kategória), akkor jöttem rá, hogy bizony az a kényelem és biztonságérzet volt, ami hiányzott. Amit már az a Mercedeses körökben lenézett 168-as is nagyon tudta, és tudja az összes Mercedes.
Ha átülsz egy offos autóba, a rózsaszín köd eloszlása után szerintem te is érezni fogod.
Hmmm.. en is gondoltam erre, de ennek semmi jele. 2-3 het teli utcai allas utan is szinte azonnal indul, minden jol megy. A tobbi adatnak (pl ora) nem kene nullazodnia? Mert csak a teljes fogyasztas adat tunik el. Meg mintha nem is inditasnal felejtene el, de ezt utolag mar nehez visszaszamolni. De koszi a tippet, figyelni fogom mostmar!
Igazad van.Nem csak a "prémium" márkák léteznek,töredékéért kapni más off-okat,és sajnálattal tapasztalom hogy sokszor alulmaradnak a prémium kategóriát képviselő járművek. :(
Én szeretem a Mercimet,de csak azért,mert ez tetszik.Ha legközelebb egy Alfa Romeo fog megtetszeni,akkor azt veszek. :)
W210, nektek is van olyan, hogy elfelejti a computer a fogyasztasi atlagot egy ido utan? Az "After reset"-re gondolok. Szorgalmasan gyujtogetem, mar valami tobb ezer km-nel voltam, tegnap ranezek, erre "After reset: 350 km"?? Oda a hosszu hetek-honapok munkaja :) Ezt mar nem eloszor csinalja, volt mar ilyen. Semmi extra nem tortenik (nem veszem le akksit, auto szepen megy).
Vagy esetleg egy ido vagy tavolsag utan nullazza magat?
Ebben most nem adok Neked igazat, Nekünk is van Masterünk 2.8Dti, szerintem kevés felhasználótól kap annyi terhelést, meg km-t mint Tőlünk... 6 éve dolgozik, mint egy igás ló... Folyamatosan szervizelve van, semmi érdemi problémánk nem volt vele, leszámítva azt amikor a szerelő félig rakta össze... utánna rendben lett rakva, Én nagyon szeretem!
A mostani Sprinterem órájában 300ekm van. Ahogy a szervizfüzetet nézem kb. 100-at visszatekerhettek. Ezalatt a hajtásláncon 1db izzítógyertya és 1db porlasztó csere volt esedékes, és az első futómű kért egy új laprugót (megült). Na ezt tudja az off autó is 400ekm alatt!
Szia szerintem kábelszakadás lesz a hiba oka vedd le a bal hátsó csomagtér kárpitot és ahol a csomagtér ajtóból átjön a kábelezés a csomiba ott szokott egy vagy akár több kábel eltörni a 211-nél elég soknál előfordul.A sajátomon kétszer is előfordult.
Az egy olyan dolog, hogy sok pénzből a marrhák az itteni hidegből elmennek a még nagyobb hidegbe.Aztán esnek kelnek a csúszósság miatt. Ilyenkor ha valakinek annyi lóvéja van, mennyen le Hawai-ra. Az ember afrikából jött :-)
Nektek volt már olyan, hogy egyszerre ment el a két hátsó renszámtábla megvilágító, a középső pótféklámpa, illetve csak kulccsal tudtam kinyitni a csomagtérzárat?
---
Nekem volt,
azzal, hogy a csomagtérzárat kulccsal sem tudtam kinyitni. Egy őrült lebombázta az autó hátulját a Szentendrei út Mozaik utcai felüljáróján. Nem kábelszakadás, és nem is biztosíték volt...
Csak egy kérdés minden hátsó szándék nélkül: biztos hogy a mercedes a Te autód? Énis szégyenlem a 210, sprinter ajtó közepén előfoduló rozsdáját. De eszem sem jutna olyat venni :)