Egy kis segítséget szeretnék kérni két különböző dologban.
1. Szükségem van Árva András karburátorspecialistának a telefonszámára, illetve bárki más komoly szakember elérhetőségére, aki képes 200-as benzines Stromberg karburátoros állólámpás merci karburátorát profi módon gatyába rázni.
2. Ez egy kicsit összetettebb. Elkészült a 240D 3.0 állólámpás mercim és elindulás után a kardántengely jelentős mértékben elkezd remegni. Ennek az az oka, hogy manuálisról építettem át automatára és mivel az automata váltó hosszabb, mint a manuális, kardántengely első részét ki kellett cserélnem egy rövidebbre. Mivel semmiféle jelölés nem volt, hol kell összeilleszteni a két félt, ezért a tengely két végén lévő, a hardy-tárcsákhoz rögzítő háromszög elrendezésű furatokat egymáshoz képest fejjel lefelé állítottam. Magyarul az egyik végén felül van a két furat, a másik végén alul. Ez így jól van összerakva? Az eredeti automataváltós W123-as (amiből kijött a váltó és a kardán első része) és az eredeti manuális váltós állólámpás (az autó ami most elkészült és maradt rajta a kardán hátsó része) autók eredetileg hibátlanul, remegésmentesen működtek. Ha így van jól összerakva a két fél kardán, akkor tudom, hogy el kell vinni az egészet egy gépműhelybe, hogy centrírozzák ki, mert valószínűleg leesett valahonnan egy súly.
Bármiféle kreatív ötletet nagyon szívesen fogadok és a segítséget előre is köszönöm!
Lehet az embernek szerencséje, de mikor az ember kint megveszi, nincs nagyon mód részleteiben megnézni rendesen...nem is Neked akarom ezt bemutatni. De sokszor elnézve, hogy milyen pénztemetőket árulnak 5 kilókért...és azon már haszon is van nyilván. Egy ismerősöm nemrég vett egy kinti Off Zafirát tényleg gyönyörű állapotban, csak a múlt héten ment rá a 2003-as kocsira 2 kiló...rögtön egy EGR szelep(elektromos, nem lehet kiiktatni), plusz mindkét első rúgó törött, 2 toronycsapács, plusz 2 gátló előre. Minden 40% kedvességgel, csak az EGR-re mondtak neki 184e pénzt...jó, hogy lehet kapni...:D
Az extaxi 1000 CHF volt, a CHF meg 230Ft környéke. Az első átnézésen csak kapkodtam a fejem: ez is új és csillagos, ez is új és csillagos, ez is új és csillagos, ez is új és csillagos, ez is új és csillagos.......
Sziasztok Nah megvan a géppel az első jópár kilométer és nagyonkirály mondhatom :) Átírás meg minden simánment , átlagfogyasztás 11l amit jónak tartok mert még azért sokszor odalépek neki de biztos mehetne ez lejebb is picit finomabb vezetéssel. Pár problémát már orvosoltam pl: elektromos antennát csak szét kelett kapni kipucolni megzsírozni és szinte új , ablaktörlőt is csak szét kelett szedni megtörölgetni kipucolni műszerolajozni és kész , a hűtőventillátorok fullon forogtak ezt egy vízcsere megoldotta most már ok . Egyszóval imádom és az előző gazdik tényleg nagy becsben tartották és nem is értem miért adták el ennyiért de ez nekem csak jó. Ja és a kicsike már első forgalombahelyezése óta itt ólálkodott körülöttem mert egy hatvani ember vette 99 környékén és egészen 2008 ig ott is volt aztán került ehhez a tulajhoz jászberénybe és most hozzám :)
Nálam is ugyanez a helyzet :( Csak a vezető ülésben van "ortopéd" funkció is és néha felfújja,aztán mikor kemény lesz le is engedi! Na ezt ki tudja javítani,mert amíg működött nagyon jó volt,főleg az oldaltamasz része.