Melyik a túlfesz relé?A motorvezérlő elektronika a fém dobozos,a középső gőzöm nincs mi,az első dobozos amin biztosítékok vannak az az ABS relé.Akkor a középsőre gondoltál?Köszi
Köszönöm a válaszod!Átnézem,azzal kezdem.Minden hónapra jut valami,abs/ets problémám megoldotta egy féklámpakapcsoló csere,remélem ez is ilyen egyszerű lesz.
Az aktív szénszűrő regenerálása időközönként megtörténik, akkor a szelep sűrűn kattog. Ha nem szűnik meg olvassátok ki, mert sok mindentől függ, hogy mikor kell dolgoznia, a mot vezérlő ad neki jelet.
Sziasztok, lenne egy kérdésem. 190 ben a fordulatszámmérök kompatibilisek egymással (csak az óra, nem az egész műszeregység)? Konkrétan 190d 2.5td-röl es 190e-röl lenne szó. Előre is köszönöm segitséget.
Csak azért jutott eszembe, mert pl. Audiéknál a sor5 dízelről V6 dízelre átállás drasztikus megbízhatatlanságot hozott, amit csak sok év alatt tudtak kiköszörülni...
SZiasztok!Egy kis szakmai tanácsra lenne szükségem.LUCAS adagoló....DE lehet nem ez a ludas.
TEgnapi napon 3x is eljátszotta,hogy menet közben leállt a motor .Egyszer autópályán 120-nál.Elég beszarató helyzet volt.
Semmi előjel,egyszercsak a műszerfalon az összes lámpa kigyulladt,motor leállt.Megálltam nagy nehezen,mivel a szervók elmentek a motorral együtt.Kulcs ki,újra indít és mi se történt volna ment tovább.Ez 3x egy nap.
Utolsó dobása az volt,hogy kigyulladt a motorolaj szint visszajelző(más nem),elkezdett lassulni kb 3 másodpercig.Ezután ismét tökéletes az autó.Ma mentem vele 40km-t és semmi hiba.Nem rángat,nem dadog.indul szépen.Nem levegős a rendszer sem.
Lucason kívül mi okozhat problémát?Motorvezérlő,vagy kontakt hibás valami?
A diagnosztika nem mutat semmit....
Hol kezdjem a kutatást,feltárást?Megköszönném a hasonló tapasztalatokat átélő márkatársak segítségét,illetve a nagymesterek tanácsát!Kicsit félve indulok el vele lassan.
211-ben már az elejétől szinte minden CAN-buszon kommunikál. 2005-ben volt egy kis facelift. Ülések, fejtámlák, műszerfalon a szellőző, stb. változott, illetve a sor6 helyett V6 CDI jött, és megszűnt a 270. A Distronic már előtte is buszon kommunikált, de utána sokat egyszerűsödött, kevesebb alkatrészből áll. A nagy facelift valamikor 2006.08. környékén volt, de az nem érintette a Distronicot.
Igen, ez állítólag így van. Egy kis holland csapat foglalkozik ilyennel, hogy gyári extrákat épít ki utólag nagyon konoly szinten, 203-ba is rakott be távolságKövető tempomatot, illetve keyless go rendszert. Mbenznl.nl
Szerintem a Distronic beépítés 2005 után nem nagy ügy
Mármint a 2005 a facelift-et akarja jelenteni, tehát hogy facelift-es változatok elektronikai rendszerében kevesebb buherálni való van, egyszerűbben "felfűzhetők" a BUS-ra az utólagos GYÁRI extrák?