Azt szokták mondani, hogy nyűgös mert egy generátor csere miatt is motor ki... A teljes műagyag burkolat ami az alján van veszélyeket rejthet, mert konkrétan mindent eltakar. De a vastag alvázvédő is más autónál. Egyébként a saját véleményem az az, hogy jó kis autó. 1.6-ra szavaznék.
Tulajdonképpen ha akarod elbaxhatsz fél napot polaritás váltó relé összerakásával, de miután 3 órán át csinálod ki fog derülni, hogy eleve polaritás váltós a kapcsoló, és feleslegesen baxtál el 3 órát :D
Gyújtáselosztóban egy csatlakozó rögzítés hiányzott, mikor beledugtam a csatit nem összecsúszott, csak befele elnyomta oszt annyi. Valamikor valaki kihagyott egy rögzítővillát, gondolom összerakta úgy, hogy kitámasztotta összedugás közben és jól van, és mikor én most a fejezés miatt széthúztam újra ki kellett volna támasszam.... Leszedtem az egész elosztót vizsgálat céljából, és mikor méregetni akartam akkor vettem észre, hogy hozzá érintve a próbapöcköt, nincs ellentartása, becsúszik a csatlakozó bele. Egy villa fogja belül, hogy ne tudja az ellen darab benyomni, ez a villa nem volt benne.
Csináltam egyet, rögzítettem, összedug, jár mint a doxaóra :)
Nem feltétlen csörög az.... ha jók a csúcsok meg nem szólnak a tőkék, akkor nem sokat hall be az ember. Inkább a teljesítmény az, ami hagy kívánnivalót. De cserébe jól fogyaszt...
Itt vagyok, minden rendben, rendszeresen olvasom a fórumot, kicsit kezdek nehézkes lenni, ez már a korral jár! A W220-as megy de sok apró baja van amit halogatok, holnap felhivom a "mestert" kérek időpontot.