Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kovacs1000 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349330

Na kösz az infot, ez egy kicsit jobb hír.

Előzmény: karimax (349320)
Tukuljac Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349329

A 202-es sedan nem elég nagy ehhez hátul... :)

ha még kombi lenne...

Előzmény: majdnemviking (349328)
majdnemviking Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349328

Ne a hátsó ülésen gyakorold a lepedőakrobatikát :-DDD

Előzmény: Tukuljac (349322)
Tukuljac Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349327

A mindennapi közlekedésben nem gátol, de ha feléd járok majd bemutatom, oszt' együtt hallgatózhatunk... ;)

Előzmény: Smafu.w126 (349325)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349326

Ehhh.... megnéztem, de elfelejtettelek visszahívni: sajna nincs.

Előzmény: Smafu.w126 (349316)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349325

Tippem nincsen de kiderítem!

Persze alattam nem csinálta a kis szemét!

Előzmény: Tukuljac (349322)
Tukuljac Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349324

:)

 

 

Előzmény: kiss_atti (349323)
kiss_atti Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349323

Öld meg a nyik-nyik manót !!!

:-)

Előzmény: Tukuljac (349322)
Tukuljac Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349322

Smafu!

 

Nyik-nyik ez még mindig hátul... :(

Valami tipp?

 

Kösz!

karimax Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349321

Előfordulhat. Nálam volt C270 CDI kb. 400.000 km-rel és semmi gond nem volt az indulással, fogyasztással, nem kormolt.

 

A Sprinterben (ua. 2,7-es motor) 240.000 km van, és 3 db porlasztót cseréltem, mert a magas résolajveszteség miatt hidegen nem indult.

Előzmény: BoFe24 (349305)
karimax Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349320

Nálam Chrysler 300 C-ben van ilyen motor, 107.000-rel vettem, most van benne 188.000

 

Semmi gond nem volt eddig....kopp...kopp...kopp  Ékszíj csere gondolata forog a fejemben, de alig látni belőle valamit, szóval nem lesz kis munka az biztos.

Előzmény: kovacs1000 (349303)
amdkiller007 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349319

Szeretem a mostani e400cdi-t is nagyon, de olyan gáz, h egy padlógáz eredményeként kisebb füstfelhőt hagyok magam mögött...

Előzmény: amdkiller007 (349318)
amdkiller007 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349318

Nagyon szép, egy jó 124-esre még beruháznék egyszer, volt egy 200d meg egy 300d ezt nagyon szerettem...

Előzmény: Törölt nick (349300)
amdkiller007 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349317

Van még itt valakinek W211 E400CDI-je?

 

 

Más: még mindig keresek jobb oldali tükör belsőt...

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349316

Szervópumpa? :)

Előzmény: Sprinter CDI (349315)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349315

a. megeszi a leömlő terelőlemezeit,

b. az állítómotor fogaskerekei szétkopnak.

Előzmény: treekkeer (349308)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349314

Nem, clk320cdi-t.

Előzmény: treekkeer (349313)
treekkeer Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349313

ML-t akarsz venni te is?

Előzmény: kovacs1000 (349311)
treekkeer Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349312

Esetleg 2009-től.

Előzmény: kovacs1000 (349311)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349311

Az jó, német forumon azt írják, hogy 2006 tól az izzítás, kipufogócsonk, állítómotor problémák az om642 nél meg lettek oldva. Vélemény?

 

Előzmény: treekkeer (349310)
treekkeer Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349310

Nekem igen.

Előzmény: kovacs1000 (349309)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349309

Akkor megvarjuk őt is. Neked tulajdonképpen komolyabb gond nélkül ment már 60e km-et?

 

Előzmény: treekkeer (349308)
treekkeer Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349308

A konkrét problémáját nem tudom (szerencsére), de   aahat   márkatársunk már 2x cserélt az ML320cdi-n.

Előzmény: kovacs1000 (349306)
treekkeer Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349307

Szerintem nem.

Kollégám 0 km-esen vett egy 316cdi Sprintert, 360e valós km-rel adta el, csak Magyarországon tankolt a Molon, semmilyen motorprobléma ezidő alatt nem volt. 

Pedig megkergettük egy párszor, ment rendesen :-)

Előzmény: BoFe24 (349305)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349306

Értem, turboval mi a gond, és kb mekkora futásteljesítmény után jelentkezik?

Előzmény: treekkeer (349304)
BoFe24 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349305

Hali! Az reális, hogy egy W203 2.7cdi, amit 250e km-el árulnak, már kellett nemrég porlasztókat cserélni?

treekkeer Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349304

Az enyémben (ML280cdi) 245e km van óra szerint.

60e-t én hajtottam bele, ezalatt csak az izzítással volt/van gondom. Relé, gyertyák....

Ez idáig jól hangzik, de:

   a szerelőm és néhány itteni felhasználó szerint van típushiba bőven: turbó (román Garett), szívótorok állító motor, izzítás.

Én a fogyasztásától sem vagyok hasraesve, nálam 9,5L/100km, de végülis amikor vettem, csak az volt a kívánság, hogy 10 alatt egyen, azt idáig mindig tudta. Mondjuk 140 felett nem sűrűn hajtom.

Egyébként szép hangja van és megy rendesen.

Üdv: Zoli.

Előzmény: kovacs1000 (349303)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349303

Üdv!

 

Akinek van tapasztalata: OM642 motor 200e km körül mennyire vállalható? Kisebb vagy nagyobb gondok várhatóak ekkora futásteljesítménynél?

thosy Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349302

Benne kell lenni a szervizkonyv hatuljan.

Előzmény: sismi (349301)
sismi Creative Commons License 2015.01.16 0 0 349301

Valaki tudna abban segíteni, hogy az A, B, .....E szerviz mit takar? Vagy azt, hogy hol tudok ennek utána nézni?

Csupán csak kíváncsi vagyok, hogy melyiknél mit kéne cserélni illetve ellenőrizni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!