Nekünk a hátsó féknyergek dugattyúi szorultak annyira, hogy kis fékezésnél nem fogta meg a hátsó kereket egyáltalán. Az is húzta magát hátra hóban kis fékezésnél.
Azt hiszem áramkör szakadást írt - azért is cseréltették velem ki a légtömegmérőt. 200A-002 kódú hiba: B2/5 hőfilmes levegőtömeg-mérő, rövidzárlat a test felé / vezetékszakadás [P0102].
Egyébként ha a lánc "átugrott" az mit jelent pontosan? És mik a javítási következményei? Teljes vezérműlánc csere? Mert amúgy síri csendben van, hidegindításnál sem pisszen mielőtt a hidraulika ráfeszítene.
Találkoztam már ilyennel, nem adtuk oda az autót, csak mikor vettek rá négy jó téli gumit. A mi esetünkben a kikeményedett gumik miatt tolta az elejét.
Ha lehúzza a légtömegmérő csatiját és úgy használja /felvesz egy értéket és esetleg vészüzembe kapcsol/ attól még "normálisan" kéne mennie /jó kicsit gyengébb + vészüzemben nem pörög fel 3000 föle a fordulat/ ?? akkor nem kéne előjönnie az alapjárat ingadozásnak??
Kapsz 1 időpontot (1-2hét) akkor csak a Te autóddal foglalkozik,és nincs felesleges alkatrész vétel,találgatás,meg a "szokásos" magyar "szakik" féle hablaty (de az is rosz volt stb)...
párszor már megtapasztaltam,mindig itt kötött ki az autó... ;-)
computer javítás 70-100EFT,de ha nem az a baj,nem nyúl bele feleslegesen.
Tapasztalat szerint az autómentővel ide hozott autók mind lábon jöttek el.
Persze még az is kérdés, hogy légtömegmérő áramkör szakadást ír, vagy légtömegmérő szakadást, mert nem ugyanaz, utóbbi lehet láncátugrás mellékterméke, mert a motor fordulatszámához képest a rossz nyitási idők miatt a beszívott levegő mennyisége nem megfelelő, így az ECU úgy könyveli el, hogy a légtömegmérő nem képes olvasni a légmennyiséget, ebből következhet, hogy légtömegmérő szakadásnak jegyzi.
E200 kompressor (1,8 L, 4 henger, 184 LE), 2007 után gyártott (facelift-es) verzió.
Ha a hibakód ki van ütve, akkor csak a légtömegmérő szakadás hiba jelentkezik a leírt metódussal. Aztán egy idő után mivel ő úgy látja, hogy hibás adatokat kap a légtömegmérőtől, és szórakozik az alapjárat, generál keverékképzési hibát (dűs és szegény egyaránt), majd ezek miatt a lambda is reklamál. De ezek szerintem - és egy szerelő szerint - csak az alaphiba által generált dolgok. Az tuti fix, hogy amikor kiütjük a hibajeleket és újra előidézzük a hibát, akkor a diagno csak légtömegmérő szakadást jelez.
Nem sértésnek szántam. De én is 150e km el akarok mercit venni, de ha már kicsit több km nél sok a gond, annak nem örülök. De akkor ezek szerint csak a kérdésekből tűnik úgy, hogy sok a gondod, egyébként nem.