Szóval. Beszéltem egy CDI-s specialistával. És ő egy-két dologról felvilágosított. És hát szóval...na...bedízelesedtem... :D
Meg hát most már 2 gyerek van...már nem a benzines coupe vadállat, hanem a dízeles kombi nyugodtság játszik...(bár azért a 2.7-es motor is tolja a 170 pacit : )
Erre a Comand-os dologra kicsit rámászok, utána nézek. Aztán ha találok valami értelmes infót osztom !
Képek. Na igen. Tegnap letekertem vele 400 km-t, zuhogó ónos esőben, kétszer telibe vágtak sóval, ma autópályán rászáradt az útról felvert síkosságmentesítő...szóval most éppen nem néz ki túl szépen...De csinálok pár képet és felrakom...
Nos, a relét helyrehoztam azzal sem idült. Utolso tippem a riasztó volt amit vásárlás után rakattam be. Az egész vezetékkötegét megmozgatva indul. Majd kikutatom melyik kábel vagy beiktatott relé szar. Az összeolvadt relé az gyári, legalaább is a vezetékekből úgy tűnik. De hogy mi célt szolgál azt nem tudom. Ezt ha valaki tudja Megköszönöm ha megmondja. MINDENKINEK NAGYON KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET ÉS A TÜRELMET!!!
De lehet, sajnos a villanyszerelők ha vezetéket találnak előszeretettel kötnek össze mindent, mindennel. Nem szeretem levenni a 201, meg a 124 lábnál lévő alsó borításait, mert 5 km vezetéket találok pluszban, ami fele még élő, fele már halott, és senki nem tudja mi micsoda. Hálás munkák.
Kérdésem lenne :) 91-es SL 320 és a 91-es w124 első léngéscsillapitók látszólag egyformák. Van köze a kettőnek egymáshoz vagy semmi közös nincsen. Főként méretekre lennék kiváncsi.
A védelem szart sem ér az ugrórozsda ellen. Emlékezz rá (már nem tudom ki volt) a találkozón W210 mellé parkolt, legközelebbre lerohadt a műanyag lökhárítója.
A képen látható csatiba kellene a megfelelő lábra áramot adni (le kell húzni a csatit a kapcsoló 1-es állásában accem, vagy gyújtás állásban) Azt, hogy melyik lábra kell áram azt nem tudom, se rajzom se semmi segítő progim nincs itthon hozzá, de Csabais Sanyi ha erre jár fogja fejből tudni. Ha oda áramot adsz és indít, akkor borítékolható a forgókapcsoló hiba, és csere.
Tehát a kis kábelnek áramot adva rögtön rendesen indít?
Ha igen, jöhet az ellenőrzés, hogy a kis kábelre jön e az áram csatlakozó előtt/után (nem e ott van kontakt hiba).
Ha ez is letudva, és nem jön jel akkor esélyes lehet az gyújtáskapcsoló, de ha az a baj ne ijedj meg nem kompletten kell cserélni, csak a seggén a forgókapcsolót. Bár én még mindig furcsálom, hogy rögtön a műszerfal szerelésed után/óta van ez a baj!