A kis autóm megszívatott :( Egyszer csak nem húzta fel a vezető oldali ablakot. Vmi kattog a csomagtérben. Kezi rasegítéssel éppen felhúzta este :) huhh ,nem maradt a parkolóban lehúzott ablakkal. Gondolom a motor halt meg. Ha a kapcsoló lenne rossz,akkor ugyanolyan gyorsan húzta volna ,mint eddig csak nem mindig műkodne ,illetve abszolút nem. Vélemények? :)
Ismerek egyet, amin nem volt ugyan kasztnicsere, de üresre szét lett szedve. Homokszórás, a kritikus helyeken horganyzás, kétkomponensű és két rétegű higítós festékkel fényezve, 10-15 kiló Mike Sanders, stb. Összerakásnál a 210 minden gyerekbetegsége kiküszöbölve, csavarok sárgítva, alkatrészek külön festve, stb. Ötödik éve készül, és nekem töredék időm sincs ilyesmire. Mondjuk ha elkészül olyan lesz, ami mellett a Stuttgartban összerakottak elbújhatnak.
Nem a só miatt az biztos. Dél olasz tengerpartról hoztam mese szép rozsdamentes törésmentes fényezésmentes 20 éves autót. Igaz a motor kuka volt mert a macskazabáló beül és padló hidegen. De ez már más dolog.
Sima mindig szellős, és száraz felületen (lásd pl sprinter oldala) képes megindulni a rozsda a festék alól úgy, hogy egy karcolás sem esik rajta, ez szerintem a legjobb bizonyítéka annak, hogy a fém összetétele a ludas, vagy nagyon nagyon rosszul reagál a levegő páratartalmára, vagy a elektromos töltöttségre. Ezért van az is szerintem, hogy egyes bizonyos éghajlatú országokban pl egyáltalán nem jelentkezik rozsda az amúgy rozsdára hajlamos típusoknál.