Nem ebben az orszagban vettem, epp emiatt. Fent van gepen is a szerviz, es a fuzeteben is. Es elso tulajtol vasaroltam, nem hetedik torok osztraktol...
Biztos hogy rémhír, különben már rég totalcar címlapsztori lenne. Amúgy vicces lenne mert még ettől magasabbak lennének a már magyar rendszámos 15-25 éves merci árak.
Ha összegeznem kellene, akkor a 124-es csak futómű, kopó alkatrészek, a w210 csak rohadt, a w203 eddig igazából hibátlan. E46 csoda jó BMW, E36 eddig a legrosszabb, ami valaha volt autóm. De mivel senkit nem érdekel, nem térek ki bővebben egyikre sem.. :)
Sőt, a W140 is megjárt már mindent, 97 óta elszakadt a vezérműlánc, elolvadt a motortérben valami kábelköteg, megmurdált a katalizátor. De igazából 300ezret futott nálunk, nem lehet ezt sem a negatív kritikához írni, mindenki tudja ezeket a típushibákat. Ha használják, elhasználódik, meg kell csináltatni.
Jól működő autóm vannak majdnem mindig, csak mindennek van valami típushibája, illetve valami problémája, ha használják. Minden autóm kap évente legalább 30ezer km-t, így elég kevésnek sikerül probléma nélkül lefutnia. Ez a C osztály a mai napig Mercedes szervízben vezetett szervízkönyves, 235e km-el jelenleg. Ennél jobbat sajnos nem sikerült választanom, de ha tudsz jobb tippet adni, akkor hallgatom.. :)